vesp Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Hei! Jeg leter etter en krem, men klarer ikke å komme på navnet! Jeg vet man fikk kjøpt den på Vikersund kurbad for noen år tilbake. Var på pumpeflaske og jeg brukte den på hender og i ansiktet. Var litt lotion-aktig i konsistens. Ikke så tykk som krem, men veldig god! Tror man fikk kjøpt den i to lukter, den ene var i fersken om jeg ikke husker feil, den andre var kanskje i lavendel. Vet noen hvem jeg mener? Det hadde isåfall vært supert!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Hvilken? Anonymous poster hash: 291fd...4c0
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Prøvd å spørre Vikersund kurbad? Anonymous poster hash: a8255...a32
Gjest Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 http://www.biotherm-usa.com/product/BAUME-CORPS-Body-Balm,default,pd.html
vesp Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2013 Jeg fant det ut. Adorno het den! Om de har den fortsatt vet jeg ikke noe om. Jeg syns den var så god at jeg tror jeg får ta turen å se om den fortsatt finnes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå