AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Jeg er ikke kjempekresen av meg, mange jeg har vært interessert i har vennene mine bare sett litt rart på meg for, fordi de aldri ville valgt disse da de selv utseendemessig ligger veldig høyt på skalaen og dermed får masse interesse fra utrolig kjekke menn. Jeg får aldri noen oppmerksomhet fra menn, annet enn av og til på byen fra menn som bare vil ha seg et ligg. Jeg føler meg alltid truffet av menn som skriver at de våknet opp med en "schtøgg kjerring", at det er sånne som meg de mener. Jeg har blitt mobbet hele livet for utseendet mitt og har flere ganger blitt kalt stygg av fremmede. Jeg går til psykolog fordi jeg etterhvert har utviklet sosial angst av mobbing og kommentarer. Jeg ser folk har kjæreste etter kjæreste, blir stadig sjekket opp og bedt på date osv, men ingenting skjer med meg. Selv når jeg tar initiativ med menn så ender jeg opp med å bli avvist. Ellers er jeg en relativt oppegående dame på 25 som snart er ferdig med en mastergrad, med en fast gjeng av gode venninner. Jeg bare begynner å miste håpet om at også jeg kan finne en mann som også blir forelsket i meg tilbake. Føler det er to alternativer som står igjen for meg, enten å være singel for alltid, eller å ende opp med en mann jeg egentlig ikke er forelska i engang ut av ren desperasjon. Men det er jo dårlig gjort mot han. Jeg jobber veldig hardt med å verdsette meg selv ut ifra andre kvaliteter, og å se på meg selv med øynene til de som er glad i meg. Men jeg føler bare at uten et ok utseende så er jeg verdiløs som kjærestemateriale, at med mindre jeg ikke tar operasjoner og blir penere så får jeg aldri noen sjanse hos menn. Jeg har et stort hjerte og har god selvinnsikt, men hva hjelper vel det...Anonymous poster hash: e7522...260
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Sikker på du ikke er 32 år og har skrevet tråder her inne om noe lignende..? Anonymous poster hash: e6ff1...b1a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Hei Jeg føler nesten akkurat det samme som deg. Jeg er en mann på 23år som aldri har hatt en kjæreste, kysset noen eller hat sex. Kan si jeg føler meg ganske rar i visse settninger rundt venner/bekjente med kjærester, men spesielt når temaer som sex osv blir tatt opp. Jeg er ikke helt sikker på selv hvorfor jeg aldri har vært noen damemagnet, men jeg regner med at jeg ikke er så fantistisk høyt på den såkalte 1- 10 skalaen. Ville kanskje tro jeg er en 5'er siden jeg ikke hører jeg er stygg, men ikke fin heller. Så jeg blir rett og slett oversett av jenter. For noen år siden gikk det inn for meg at jeg faktisk bare ville legge hele "kjæreste" delen av livet til siden for å helder fokusere på utdanning og venner. Noe jeg ikke angrer på idag. Men det kan også sies at jeg ikke er en person som er noe frempå heller. Jeg holder meg kanskje litt for mye tilbake å håper en søt jente vil komme bort til meg. Noe som ikke har skjedd i mine 23år til nå. Er litt redd for å bli avvist med engang og rett å slett bli ledd av, men men. Det dukker vel opp noen etterhvert håper jeg. Det sies at begge kjønn ser mer i andre verdier når man blir eldre. Så jeg selv venter på det Kanskje litt rotete tekst, men du er ikke alene Anonymous poster hash: 26d6e...287 2
Sapientia Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Selv om jeg fint forstår at folk flest gjerne vil ha en å dele livet med, så lurer jeg på hvorfor MÅ du ha en kjæreste? Hvis han ikke er interessert, så er han vel neppe den rette uansett? Selv er jeg "langtidssingel" og ser ikke på det som verdens undergang å fortsette å være det, så jeg er kanskje ikke den rette til å gi noen råd.
Gjest Summers Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Sikker på du ikke er 32 år og har skrevet tråder her inne om noe lignende..? Anonymous poster hash: e6ff1...b1a Du tror ikke det er mer sannsynlig at det er flere brukere som tenker likt som TS? 15
Gjest Seajewel Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Det finnes alltid noen for deg der ute, men Den Rette vokser ikke på trær. Tror ikke man finner den rette ute på byen uansett... 1
Gjest Lincoln Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Du må sikte lavere da i forhold til menn. Tren og få en bra kropp. Få en fin frisyre. Kle deg bedre. Det er mye du kan gjøre. 1
Gjest Seajewel Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Selvsagt finnes det ikke noen for alle. Jeg er sikker på at det finnes en mann der ute for henne. 4
Guybrush Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Nå er ikke livet en konkurranse i å ha flest mulig forhold fra tidlig alder. For de fleste handler det om å finne den ene. Du er 25, de fleste har ikke truffet den de lever resten av livet med i den alderen Som du selv har opplevd, attraktivitet påvirkes av personlighet. Jo mer man blir kjent med en man liker personligheten til jo lettere er det å se alt det vakre med denne. Kanskje er man ikke den mest symmetriske, men hvor utrolig pene øyne h*n har. Jeg har faktisk fått høre et par ganger at bekjente av meg kritiserte meg for mitt valg av tidligere kjærester. At jeg visstnok kunne funnet langt penere jenter. Men de som uttalte dette er da også kronisk single og veldig overfladiske. Lev livet, ikke baser deg på at alt defineres utfra en partner. Singelperioden kan slutte når som helst og gjerne når man minst forventer det. De som har utseendet med seg har kanskje lettere for å bli sjekket opp. Men det å måtte lete gjennom masse gråstein betyr ikke at det er lettere å finne det man virkelig vil ha 6
AnonymBruker 42 Skrevet 21. juni 2013 #11 Skrevet 21. juni 2013 "Jeg har et stort hjerte og har god selvinnsikt, men hva hjelper vel det" Det hjelper masse, og er på god vei blandt de beste egenskapene du kan ha. Slutt å anse deg selv som "schtøgg" så går dette seg til før du vet ord av det 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #12 Skrevet 21. juni 2013 Ts her. Jeg har lest noen lignende innlegg her inne, men har ikke skrevet inn selv før. Når det kommer til tipset om å sikte lavere, så tror jeg omtrent ikke det går. Som sagt kan jeg føle meg tltrukket av folk mange synes er uattraktive, men 99% av de liker ikke meg tilbake. Vennene mine løfter av og til øyenbryn både foran og bak min rygg over de jeg liker, så det sier sitt mener jeg. Lett for dem som er pene! Jeg har en veldig trent kropp da jeg driver med håndball, så det er ikke noe problem føler jeg. Jeg føler jeg har prøvd alle disse standard rådene som å klippe seg, sminke seg pent, kjøpe fine klær osv. Jeg har et ansiktstrekk som er veldig markant, men jeg føler det blir ganske selvutslettende(?) hvis jeg skulle gå til det steget å operere meg for at kanskje noen skal kunne like meg. Jeg ville ikke følt meg som meg selv lenger. Er i ferd med å bli litt bitter og jeg liker det veldig dårlig. Anonymous poster hash: e7522...260
-Artemis Skrevet 21. juni 2013 #13 Skrevet 21. juni 2013 Jeg er sikker på at det finnes en mann der ute for henne. Jeg har aldri skjønt den tankegangen der egentlig. Jeg mener, er ikke du ute på byen noen ganger? Er ikke du ute på byen med noen venninner for å ha det gøy en kveld, selv om det kanskje bare er maks en gang i måneden. Hvorfor tror du at du er så spesiell at du er den eneste som er ute på byen som ikke er ute etter et ligg. Sant, mange på byen er ute etter et raskt ligg, men også snille Simen fra butikken drar på byen innimellom, eller kjekke Kåre fra treningssenteret, eller hva med morsomme Martin fra hundekurset? Om du heller snakker ordentlig med mennene du møter på byen, istedenfor å starte i med råklining og ons uten å ha vekslet navn nesten, så treffer man mange hyggelig menn der ute også som kanskje er interessert i å bli bedre kjent, eventuelt kjærester, om det er det du er ute etter. *Du er ikke ment som deg jeg siterer men du som i den personen som har lyst på kjæreste men mener at man absolutt ikke finner det på byen etc. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #14 Skrevet 21. juni 2013 Nå er ikke livet en konkurranse i å ha flest mulig forhold fra tidlig alder. For de fleste handler det om å finne den ene. Du er 25, de fleste har ikke truffet den de lever resten av livet med i den alderen Som du selv har opplevd, attraktivitet påvirkes av personlighet. Jo mer man blir kjent med en man liker personligheten til jo lettere er det å se alt det vakre med denne. Kanskje er man ikke den mest symmetriske, men hvor utrolig pene øyne h*n har. Jeg har faktisk fått høre et par ganger at bekjente av meg kritiserte meg for mitt valg av tidligere kjærester. At jeg visstnok kunne funnet langt penere jenter. Men de som uttalte dette er da også kronisk single og veldig overfladiske. Lev livet, ikke baser deg på at alt defineres utfra en partner. Singelperioden kan slutte når som helst og gjerne når man minst forventer det. De som har utseendet med seg har kanskje lettere for å bli sjekket opp. Men det å måtte lete gjennom masse gråstein betyr ikke at det er lettere å finne det man virkelig vil ha "Jeg har et stort hjerte og har god selvinnsikt, men hva hjelper vel det" Det hjelper masse, og er på god vei blandt de beste egenskapene du kan ha. Slutt å anse deg selv som "schtøgg" så går dette seg til før du vet ord av det Takk for gode svar. Det hjelper å få høre menns synspunkt på saken også Jeg tar det til meg og prøver å jobbe videre med meg selv. Anonymous poster hash: e7522...260
-Artemis Skrevet 21. juni 2013 #15 Skrevet 21. juni 2013 (endret) Jeg har en veldig trent kropp da jeg driver med håndball, så det er ikke noe problem føler jeg. Jeg føler jeg har prøvd alle disse standard rådene som å klippe seg, sminke seg pent, kjøpe fine klær osv. Jeg har et ansiktstrekk som er veldig markant, men jeg føler det blir ganske selvutslettende(?) hvis jeg skulle gå til det steget å operere meg for at kanskje noen skal kunne like meg. Jeg ville ikke følt meg som meg selv lenger. Er i ferd med å bli litt bitter og jeg liker det veldig dårlig.Anonymous poster hash: e7522...260 Nå vet jeg så klart ikke hvordan du ser ut, men det jeg er ganske sikker på er at du ikke ser så ille ut som du tror Men det er ikke rart du føler det slikt etter drittslenging og mobbing. Det virker som om du har ganske dårlig selvtillit, og dette har faktisk veldig mye å si på hvordan man fremstår. Bare å gå strak i ryggen og ta plass gjør en jo mye attraktiv i forhold til en person som huker ryggen og prøver å gjøre seg så liten som mulig. (vet ikke hvordan du går, men kommer bare med et eksempel på hvordan selvtillit kan fungere) Det virker som om du har en veldig flott personlighet, og utseende ditt er nok mye bedre enn du tror, og som du sier så har du en flott kropp For meg høres du egentlig ut som et veldig fint menneske, men at du trenger å jobbe litt med selvtilliten ? Edit: Forøvrig syntes jeg det er ganske frekt av venninnene dine å fnyse av de guttene du liker. Alle har forskjellig smak, men uansett så kan man være høflig. Endret 21. juni 2013 av Kiva 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #16 Skrevet 21. juni 2013 Jeg har en venninne som jeg virkelig trodde skulle være evig singel. Sykt dårlig selvtillit, sosial angst og andre former for angst og tvangstanker. Nå i en alder av 27 møtte hun plutselig en gutt mens hun var på besøk hos noen venner. De har vært sammen i 6 måneder nå og begge har blitt mye bedre psykisk (han slet også med diverse) utseendet spilte ingen rolle for noen av dem, de er forelsket i personen. Ville bare si det, for du minner meg om henne Anonymous poster hash: 62cc6...ac0 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #17 Skrevet 21. juni 2013 Du høres ut som en usedvanlig oppegående, søt og hyggelig jente. Typisk forhold-materiale ut fra det du beskriver. Jeg vet forøvrig at en del kvinner tror "oppegående, søt og hyggelig" betyr "ålreit, men uaktuell", så jeg må bare få understreke at det ikke er sånn. Vi menn er mer direkte, på godt og vondt. Og oppegående, søte og hyggelige jenter er nettopp de jentene i hvert fall jeg blir interessert i. Jeg er helt sikker på at du finner en god mann. Du er fortsatt bare student, kjære deg. Jeg er ikke typen som tror det "finnes en for deg der ute", ikke som i en spesiell person du kommer til å møte, snarere at det finnes flere du kan passe sammen med. Så gjelder det å sile dem ut. For noen tar det lengre tid enn for andre, men du har ikke dårlig tid ennå. Hilsen mann.Anonymous poster hash: efb9b...dac 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #18 Skrevet 21. juni 2013 Sikker på du ikke er 32 år og har skrevet tråder her inne om noe lignende..? Anonymous poster hash: e6ff1...b1a Har ikke h*n på 32 år lov til å skrive her inne, eller? Anonymous poster hash: cdf03...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #19 Skrevet 21. juni 2013 Ts her igjen Tusen takk, så utrolig gode svar og råd jeg har fått her. Jeg setter stor pris på det!! Jeg får bare rette meg opp litt i ryggen og være den jeg er fortsatt, kanskje møter jeg noen jeg også Anonymous poster hash: e7522...260 4
Pinkee Skrevet 21. juni 2013 #20 Skrevet 21. juni 2013 Ts her igjen Tusen takk, så utrolig gode svar og råd jeg har fått her. Jeg setter stor pris på det!! Jeg får bare rette meg opp litt i ryggen og være den jeg er fortsatt, kanskje møter jeg noen jeg også Anonymous poster hash: e7522...260 Gjør det du, egentlig kan du ikke annet. Som du sier, operasjoner for å endre utseende, da er du ikke deg lengre. (Å skulle det skje at du ikke møter noen, så kan jeg trøste deg med at mannfolk er en oppskrytt art ) Ønsker deg iallefall all mulig lykke, håper du finner en knakende kjekke kar, som behandler deg pent og elsker deg til døden 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå