AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #101 Skrevet 23. juni 2013 En alfahann trenger en alfakvinne. Jeg har selv vært sammen med en alfahann, og regnes lett som alfakvinne selv. Jeg er smart, målrettet, sosial og veldig populær blant folk/venner og pen. Alfahannen jeg var sammen med trodde ikke på kjærlighet og hadde aldri hatt følelser for noen før da han møtte meg. Jeg var ikke interessert i han, og var på tidspunktet interessert i en som fremsto som en alfahann men som egentlig var en pussy. Tror han falt for meg litt fordi han ikke ble helt klok på meg, og fordi han ville bevise noe med å kapre den uoppnåelige jenta. Det var nok litt av det å bevise at han kunne få det beste av det beste, også innen damer. Alfahann - alfakvinne er et greit utgangspunkt, men jeg tror det beste for alfamenn er en kvinne med høy status, men som likevel ikke er like alfa som mannen selv. Anonymous poster hash: 01db2...31b Dere tror jeg er unntaket som bekrefter regelen! Jeg kjenner et slikt forhold som er bra, og vet de er fantastiske sammen! Men vanligvis vil to så sterke personligheter krangle ekstremt mye. Anonymous poster hash: a91b0...399
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #102 Skrevet 23. juni 2013 Jeg er kanskje det, i allefall personlighetsmessig. Jeg foretrekker å være singel, de mennene jeg tiltrekkes mot er av samme sort; dominerende, rolig, sterk og smart. Interessen er sjeldent gjensidig. Anonymous poster hash: bd88a...365 Signerer denne. Anonymous poster hash: afdd8...e8d
I Grosny Skrevet 25. juni 2013 #103 Skrevet 25. juni 2013 (endret) Trolololololol, eller hurr ?! Menn som utover vold mot kvinner og barn, dyr og generelt svakere vesener? Dette har jo naturligvis ingenting med å være en alphahann å gjøre. Å ta " kontrollen " sånn over et menneske, er det bare svake og uduglige mennesker som driver med. Hvis en ikke klarer å argumentere eller si noe som helst, før noe kortslutter og en føler en må ty til vold, så er det seriøst noe gale med en. Og kvinner burde jo helt klart holde seg unna dem, og spesielt svakere kvinner som noen ganger havner under paraplyen til sånne folk. Vedrørende det å svare tidsnok derimot, burde jo også ha noen unntak innimellom.. Og, det er jo helt klart ufint å utnytte hersketeknikker eller nedpsyking i en diskusjon, men om det forekommer så betyr jo ikke det nødvendigvis heller at man blir nedverdighet, selv om det er nedverdigende. Fordi det er jo som regel ofte en toleranse for lignende før en annerledes reaksjon trår til og den blir eventuelt usakelig for diskusjonen sin del hvertfall. Og at alphahanner aldri gjør dét noen ganger er 100 % bullshit. Det er noen ganger den kjappeste veien til mål, hvis situasjonen akutt trenger det. Men det er aldri snakk om vold. Vold i slike situasjoner handler psykiske problemer hos noen som ikke takler diverse motstand. Og forsåvidt uavhengig av både argumentasjonsteknikk og intellekt. Fordi det handler om instikt og de selv reagerer bare, på den eneste måten de da kan. Pga. en kortslutning. Skapt av et underliggende problem (og som er som regel utviklet av ytre påkjenninger tidligere). Anonymous poster hash: 4791e...967 Vold er språk. Det er ett slags ubehøvlet kroppsspråk, som altfor ofte benyttes av psykisk utviklingshemmede. Det man må gjøre er å trene inn akseptabel adferd. Og lære andre uttrykksmåter enn vold. Endret 25. juni 2013 av I Grosny
Tidus Skrevet 25. juni 2013 #104 Skrevet 25. juni 2013 En alfahann i dagens samfunn er en med makt. Gjerne svært rik, eller ekstremt kjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå