BreakEveryRule Skrevet 21. juni 2013 #41 Skrevet 21. juni 2013 Husk at vold er èn av flere måter menn undertrykker kvinner *pekefinger* Anonymous poster hash: bd88a...365 Undertrykkere bruker også vold, men all vold er ikke undertrykking.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #42 Skrevet 21. juni 2013 Høres ut som du er alfakvinne? Hvilke menn liker du? Jeg er kanskje det, i allefall personlighetsmessig. Jeg foretrekker å være singel, de mennene jeg tiltrekkes mot er av samme sort; dominerende, rolig, sterk og smart. Interessen er sjeldent gjensidig. Anonymous poster hash: bd88a...365
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #43 Skrevet 21. juni 2013 Undertrykkere bruker også vold, men all vold er ikke undertrykking. All vold er undertrykking. Anonymous poster hash: bd88a...365 3
Cathrine88 Skrevet 21. juni 2013 #44 Skrevet 21. juni 2013 Er ikke du alfa da? Anonymous poster hash: 4a32b...40d Ja, jeg er egentlig en hyene. Men du mente kanskje hun gule i Sesam stasjon, ikke en alfahunn? 5
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #45 Skrevet 21. juni 2013 Trodde uttrykket Alfahanne bare ble brukt om dyr jeg....
BreakEveryRule Skrevet 21. juni 2013 #46 Skrevet 21. juni 2013 En kvinne du tenker banke om hun i det offetlige rom skulle komme til å ha bedre greie på noe enn det du har, og hun korrigerer deg eller utdyper. Det var en bra måte å illustrere hva jeg mener. Kvinner som har bedre greie på noe enn det jeg har, treffer jeg hele tiden, og sånt må man tåle som mann. Kvinner som driver med hersketeknikker som å sette opp stråmenn, legge ord i munnen på meg, osv, de kan godt få smake egen medisin, og er de intelligente nok, slik at det ikke lykkes meg å svare innen rimelig tid, så får hun bank, ja. Hvorfor skal jeg akseptere nederlag?
Gjest Lille-pus Skrevet 21. juni 2013 #47 Skrevet 21. juni 2013 Det var en bra måte å illustrere hva jeg mener. Kvinner som har bedre greie på noe enn det jeg har, treffer jeg hele tiden, og sånt må man tåle som mann. Kvinner som driver med hersketeknikker som å sette opp stråmenn, legge ord i munnen på meg, osv, de kan godt få smake egen medisin, og er de intelligente nok, slik at det ikke lykkes meg å svare innen rimelig tid, så får hun bank, ja. Hvorfor skal jeg akseptere nederlag? Om dette er alvorlig ment så trenger du hjelp. 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #48 Skrevet 21. juni 2013 For å forklare mannhierarkiet: Alfa: Beta: Incel: Av disse tre så er vel The Man With No Name den eneste vi ikke ser med flere kjærester slik Ross og George har. Anonymous poster hash: 75ec9...2af 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #49 Skrevet 21. juni 2013 Min erfaring er at de som omtaler seg som sterke og intelligente kvinner faktisk er de minst oppegående og faktisk de svakeste også, som verken har tolmodighet eller ro nok til å la oss andre bedømme deres karakter, men som er nødt til å demonstrere hvor skarpe de er som en svak tvangstanke for å få aksept av andre, noe virkelige sterke mennesker blåser i. For min del er ikke erfaringene dine av særlig stor betydning for de minner mer om en slags herskerteknikk enn noe annet. Vi som er våkne, observante og intelligente skjønner det da selv. de fleste vil ikke ha en kjæreste som bruker deg til validitere seg selv gjennom nei, spesielt ikke av en som er besatt av å framstå som sterkere enn andre. Jeg er ikke besatt av å fremstå som smart, jeg bare har høy selvtillit. Jeg trives rundt andre som også har høy selvtillit. Det er de usikre som til stadighet må ha bekreftelse jeg kan kjede meg rundt. Jeg syns de trekker mye av oppmerksomheten rundt sin egen person, noe som er OK til tider, men med måte. Jenter som deg blir enkelt og greit bare oppfatta som småkokko av de som sier nei takk. Noen liker sterke kvinner, noen ikke. Det er ikke fordi du er så STOOJ å tøff, tro meg, ingen menn lar seg skremme av kvinner. Det finnes nok menn som er redd kvinner, ja. Jeg er ikke stor og sterk, men jeg er argumentasjonsteknisk sterk nok til at flere heller velge å date hun som ikke utfordrer. De lar seg dog kanskje skremme av den legionen av andre menn som står siklende og klar til å finne fram klubba å denge ned den som fornærmer henne. Anonymous poster hash: bd88a...365 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #50 Skrevet 21. juni 2013 Trodde uttrykket Alfahanne bare ble brukt om dyr jeg.... Mennesker er da dyr.. Anonymous poster hash: bd88a...365
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #51 Skrevet 21. juni 2013 Undertrykkere bruker også vold, men all vold er ikke undertrykking. Syke mann, håper du aldri får deg dame.Anonymous poster hash: 20588...c19 5
Gjest Maman Skrevet 21. juni 2013 #52 Skrevet 21. juni 2013 Det er vel bare å se på hvem kjente alfahanner er gift med? Feks finansmilliardærene. Julie Brodtkorb er en jeg ser for er meg er bra konemateriale for alfahanner. Smart, dyktig og karrierebevisst, samtidig som hun er vakker, yndig og familieorientert.
Steinar40 Skrevet 21. juni 2013 #53 Skrevet 21. juni 2013 Husk at vold er èn av flere måter menn undertrykker kvinner *pekefinger* Anonymous poster hash: bd88a...365 Apropos vold mot kvinner så er det faktisk overraskende høye tall som framkommer: http://www.who.int/mediacentre/news/releases/2013/violence_against_women_20130620/en/index.html Selv i såkalte "High income countries" som Norge er andelen av vold mot kvinner over 15 år så høy som 32.7%. 2
absinthia Skrevet 21. juni 2013 #54 Skrevet 21. juni 2013 Det var en bra måte å illustrere hva jeg mener. Kvinner som har bedre greie på noe enn det jeg har, treffer jeg hele tiden, og sånt må man tåle som mann. Kvinner som driver med hersketeknikker som å sette opp stråmenn, legge ord i munnen på meg, osv, de kan godt få smake egen medisin, og er de intelligente nok, slik at det ikke lykkes meg å svare innen rimelig tid, så får hun bank, ja. Hvorfor skal jeg akseptere nederlag? Du beskriver jo ikke noe som kan minne om en alfahann, men en usikker pingle som har lett for å føle seg underlegen. 8
BreakEveryRule Skrevet 21. juni 2013 #55 Skrevet 21. juni 2013 Du beskriver jo ikke noe som kan minne om en alfahann, men en usikker pingle som har lett for å føle seg underlegen. Har jeg noe som helst sted påstått at jeg er en "alfahann?"
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #56 Skrevet 21. juni 2013 Har jeg noe som helst sted påstått at jeg er en "alfahann?" Tror ikke vi er mange med det inntrykket her inne, egentlig. Anonymous poster hash: bd88a...365 4
absinthia Skrevet 21. juni 2013 #57 Skrevet 21. juni 2013 Har jeg noe som helst sted påstått at jeg er en "alfahann?" Jeg trodde at det var alfamenn og partnervalg diskusjonen dreide seg om, men da er vi enige om at du ikke er noe i nærheten av en ledertype og heldigvis heller ikke tror det. 3
BreakEveryRule Skrevet 21. juni 2013 #58 Skrevet 21. juni 2013 Jeg trodde at det var alfamenn og partnervalg diskusjonen dreide seg om, men da er vi enige om at du ikke er noe i nærheten av en ledertype og heldigvis heller ikke tror det. Riktig. Alfamenn er menn. Ingen menn liker å bli nedverdiget. Og denne såkalte "alfakvinnen" i tråden her har kommet med det samme. Hvor har jeg omtalt min egen egnethet som leder? Hva med at du bare holder deg til det som faktisk blir skrevet, kjerring?
absinthia Skrevet 21. juni 2013 #59 Skrevet 21. juni 2013 Riktig. Alfamenn er menn. Ingen menn liker å bli nedverdiget. Og denne såkalte "alfakvinnen" i tråden her har kommet med det samme. Hvor har jeg omtalt min egen egnethet som leder? Hva med at du bare holder deg til det som faktisk blir skrevet, kjerring? Hvorfor har du så lett for å føle deg nedverdiget da? 4
BreakEveryRule Skrevet 21. juni 2013 #60 Skrevet 21. juni 2013 Hvorfor har du så lett for å føle deg nedverdiget da? Hva har du som grunnlag for å hevde at jeg lett føler meg nedverdiget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå