Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Hvilken dame passer en alfahann?

Skal hun være myk og føyelig, eller like sta og steil som han kan være, gi han motstand?

Evt en kombinasjon?

Fint hvis alfahanner deltar, da de vet hvilken dame de vil ha

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i all verden definerer seg selv som en alfahann?

Anonymous poster hash: 9a5de...b9e

• Liker 22
Gjest Cartman
Skrevet

Cesar Millan hahaha :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i alfahann? Er litt småkleint om en mann sier "jeg er en alfahann!" :fnise:

Anonymous poster hash: 43854...727
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En alfahann.

Anonymous poster hash: ed40e...4fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en bestemt, intelligent og dominerende dame. Min erfaring er at alfamenn ikke liker meg og resten er redde.

Jeg tror at alfamenn foretrekker myke kvinner som er enkle og behagelig å ha med å gjøre. Ikke for mye motstand eller urfordringer. Jeg tror også alfamenn er mer orientert mot status og kommunikasjon av denne til andre menn. Her kommer pene damer inn, gjerne veldig slanke og som kanskje passer inn i vår tids ideal, modeller på 180cm og 55kg. Jeg tror alfamenn tekkes til slike kvinner som trofeer, først og fremst.

Jeg tror også alfamenn liker kvinner som ikke er så selvopptatte, slik at begge kan vie sin oppmerksomhet mot ham.

Anonymous poster hash: bd88a...365
  • Liker 8
Skrevet

Jeg (som er snill som en kattunge) passer en alfahann - går tur med ham, mater ham og klør ham bak ørene og på magen. Han logrer stort sett hele tiden, så jeg regner med at han trives. Fine, lille huskyen. :)

• Liker 19
Gjest anonym
Skrevet

Jeg er en bestemt, intelligent og dominerende dame. Min erfaring er at alfamenn ikke liker meg og resten er redde.

Jeg tror at alfamenn foretrekker myke kvinner som er enkle og behagelig å ha med å gjøre. Ikke for mye motstand eller urfordringer. Jeg tror også alfamenn er mer orientert mot status og kommunikasjon av denne til andre menn. Her kommer pene damer inn, gjerne veldig slanke og som kanskje passer inn i vår tids ideal, modeller på 180cm og 55kg. Jeg tror alfamenn tekkes til slike kvinner som trofeer, først og fremst.

Jeg tror også alfamenn liker kvinner som ikke er så selvopptatte, slik at begge kan vie sin oppmerksomhet mot ham.

Jeg mener det motsatte. Jeg tror de trenger motstand da de trenger utfordringer. Hvis dama er for myk og føyelig, overkjører de henne. Det er jo selvsagt forskjell på alfahanner da.., men tenker og at de ofte faller for sterke, men yndige damer. Tenker sterke mentalt, men mer yndig fysisk. Tror heller lave damer, enn høye damer som du nevner, men det er sikkert og individuelt.

Gjest Anonym
Skrevet

En alfahann.

Bra svar!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det motsatte. Jeg tror de trenger motstand da de trenger utfordringer. Hvis dama er for myk og føyelig, overkjører de henne. Det er jo selvsagt forskjell på alfahanner da.., men tenker og at de ofte faller for sterke, men yndige damer. Tenker sterke mentalt, men mer yndig fysisk. Tror heller lave damer, enn høye damer som du nevner, men det er sikkert og individuelt.

1. De har muligens godt at motstand, men de liker det ikke. Og dermed velger de også noe annet.

2. Alfamenn overkjører alle, også kvinner.

3. Ingen menn liker egentlig sterke, intelligente kvinner.Vi er en trussel. Det er også vitenskapelig bevist om jeg husker riktig; menn foretrekker dumme damer fordi de er enklere å kontrollere, dermed er det enklere å kontrollere at avkommet faktisk er hans og ikke naboens.

4. Om de liker lave damer kanhende. Jeg tror likevel statusen er viktigere for dem og at de vil velge deretter.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror slike oppblåsbare damer passer best til en mann som definerer seg som alfahann.

• Liker 10
Gjest anonym
Skrevet

Kjenner et par der han var typsik alfahann. Hun var myk og medgjørlig. Funket ikke d a han stadig oevrkjørte henne. Han møtte ei som ga han mye mer motstand, ei som satte han på plass ( selv om hun ser ut som engelen sel, er nett, har nydelig hår, blå øyne, ansikt...) ! Hun har og temperament som han ( de kan krangle så busta fyker...), motargumenterer han så det holder og/eller tar avstand når han oppfører seg urimelig. Da fikk pipa en annen lyd. Han har mye mer respekt for henne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror slike oppblåsbare damer passer best til en mann som definerer seg som alfahann.

En blondine med andre ord?

Gjest anonym
Skrevet

Høres ut som du er alfakvinne? Hvilke menn liker du?

Skrevet

3. Ingen menn liker egentlig sterke, intelligente kvinner.Vi er en trussel. Anonymous poster hash: bd88a...365

Det er jo en nusselig, liten historie å fortelle seg selv for å forklare hvorfor man er singel - alle damer i forhold er svake og dumme :snurt: - men du trenger bare å se deg litt rundt for å skjønne at det ikke stemmer.
  • Liker 4
Gjest anonym
Skrevet

Det er jo en nusselig, liten historie å fortelle seg selv for å forklare hvorfor man er singel - alle damer i forhold er svake og dumme :snurt: - men du trenger bare å se deg litt rundt for å skjønne at det ikke stemmer.

Enig. Tror sterke mennesker trenger noen å bryne seg på.

Gjest anonym
Skrevet

1. De har muligens godt at motstand, men de liker det ikke. Og dermed velger de også noe annet.

2. Alfamenn overkjører alle, også kvinner.

3. Ingen menn liker egentlig sterke, intelligente kvinner.Vi er en trussel. Det er også vitenskapelig bevist om jeg husker riktig; menn foretrekker dumme damer fordi de er enklere å kontrollere, dermed er det enklere å kontrollere at avkommet faktisk er hans og ikke naboens.

4. Om de liker lave damer kanhende. Jeg tror likevel statusen er viktigere for dem og at de vil velge deretter.

Kanskje du heller mot å være maskulin?

Man kan være sterk , intelligent, gi motstand, men fortsatt være yndig og feminin.

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Tror sterke mennesker trenger noen å bryne seg på.

ALLE mennesker trenger noen å bryne seg på, uavhengig av nivå. Ingen med downs liker å snakke til en stein heller.

Anonymous poster hash: 6971a...791

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at de som omtaler seg som sterke og intelligente kvinner faktisk er de minst oppegående og faktisk de svakeste også, som verken har tolmodighet eller ro nok til å la oss andre bedømme deres karakter, men som er nødt til å demonstrere hvor skarpe de er som en svak tvangstanke for å få aksept av andre, noe virkelige sterke mennesker blåser i. de fleste vil ikke ha en kjæreste som bruker deg til validitere seg selv gjennom nei, spesielt ikke av en som er besatt av å framstå som sterkere enn andre. Jenter som deg blir enkelt og greit bare oppfatta som småkokko av de som sier nei takk. Det er ikke fordi du er så STOOJ å tøff, tro meg, ingen menn lar seg skremme av kvinner. De lar seg dog kanskje skremme av den legionen av andre menn som står siklende og klar til å finne fram klubba å denge ned den som fornærmer henne.

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som du er alfakvinne? Hvilke menn liker du?

Det ordet finnes ikke engang i orboka. Alfakvinne, come on? Det finnes en alfa. Det er flokklederen. Det er ikke sånn at hunnene i harmet får alfastatus av andre hunner, da hunnenene blir beskyttet av en alfa, de beskytter ikke hverandre. Kvinnene har en alfahann av den enkle grunn at de ikke er i stand tiil å beskytte flokken på egenhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...