Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Heisann. Har vært sammens med typen min start 2 år no, veldig fine perioder å noe opp å ned, men så kom han inn på skole i en annen by så han måtte flytte, pga av jobb så har ikke jeg muligheter til å flytte etter før om et år ca. Problemet er at jeg føler vi detter ifra værandre, småkrangler og jeg føler meg glemt av å til, stemningen er ikke hva den enn gang var, jeg elsker han og vil være med han resten av livet, hvordan skal vi få det til og fungere best mulig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ved å lære seg grammatikk? Tror det kan være en konstruktiv begynnelse. :)

Anonymous poster hash: ebb28...ee4

Gjest jente19
Skrevet

Vel, for det første må dere begge være enige om at det skal fungere og at uansett motgang så skal dere komme ut av det sammen. Ddet er viktig å sette av tid til hverandre på skype og ringing. Prøv å gjøre samtalene gøye og varierte, se på film sammen eller ha det "gøy sammen" på skype <-- mener da å masturbere eller tease hverandre. Legg planer for hvordan framtiden skal være, dere har jo et mål og vet dere slipper mer enn et år fra hverandre. Planlegg når og hvor ofte dere skal møtes (kjempeviktig å ha noe å se fram til). Tror dere skal klare dere kjempefint bare dere innstiller dere. Det er også bra å kjenne savnet etter hverandre, da vet dere at dere ønsker å være sammen.

Disse tipsene kommer fra en som bare har vært i langdistanse forhold med en utenlands, og for meg ser det jo ikke ut som noe vanskelig i det hele tatt. Jeg ser kjæresten min hver 4 måned hvis vi er heldig, og vi har vært sammen i et år nå. Vi har aldri bodd med hverandre, så sånn sett er det vel vanskeligere å gå fra å bo sammen til å ikke se hverandre i det hele tatt. Kjæresten min og jeg ser hverandre hver eneste dag på skype, og vi er i konstant kontakt på en app som heter whatsapp. Vi gjør ting sammen og vi legger planer. Heldigvis kanskje slutt på langdistansen nå i september *krysser fingre*. Han kommer fra et land han må være tre år i militæret + to år med utdannelse fra militæret. Jeg har akkurat blitt ferdig med skolen, men hans land er utenfor Europa og derfor vanskelig for meg å være i lengre perioder.

Sikker på at du klarer deg bra. Hvis dere er så forelsket i hverandre og han er mannen i ditt liv, er det ingen problem å være fra hverandre et år. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...