AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 I går var typen på sommerfest med jobben. De hadde det hyggelig, grillet i hagen til ene kolegaen hans. Han kom hjem rundt midnatt, var ganske bedugget. Ikke noe sjangling og ufint, men han hadde nok fått i seg litt for mye vin Vi gikk og la oss. Klokken 3 ringer mobilen hans. Han er såpass langt borte at han ikke hører det ringer før jeg har sagt det til han sånn.. 10 ganger Det står et nummer på skjermen, ikke et nummer han har lagret. Han legger bare på, og legger seg ned for å sove videre. Jeg blir bekymret, for søsteren hans har nettopp fått påvist diabetes og jeg er sikker på at det er noen fra sykehuset som prøver å få kontakt med oss pga det. Får han til å søke opp nr på 1881. Det er nummeret til ei jente. Jeg vet ikke hvem det er. Hun er bosatt i samme by som oss. Jeg tenker at det kan være en sykepleier på sykehuset, men han sier bare "neida, det er ikke det", og er overraskende lite bekymret.. Han sier han ikke vet hvem hun er, vi legger oss. Jeg får ikke sove - hvorfor er han så motvillig til å ta telefonen? Finne ut hvem som ringer midt på natta? I stedet for å si "jeg vet ikke hvem det er", så bare ignorerer han meg når jeg spør om han kjenner henne. I dag morges husket han ikke en gang at mobilen hadde ringt. Han googlet navnet hennes, og der popper det opp bilder av en nydelig dame. Han mener han syns hun ser kjent ut, men hevder han ikke har gitt nr sitt til henne. Han har i det store og hele ikke lyst til å snakke om det. Vanligvis, den gutten jeg kjenner, ville han IKKE reagert sånn. Endte med at jeg ringte søsteren hans for å høre om det gikk bra med henne, men hun hadde sovet godt og det var ingen på sykehuset som skulle ha ringt oss. Hvorfor blir jeg så sjalu av dette?!?! Det mest sannsynlige er jo at det er ei full jente som har tasta feil nr (hun ringte ikke flere ganger). Det er jo sånt som skjer, tross alt. Jeg er veldig lite sjalu, mest fordi vi er såpass åpne med hverandre. Men her lukket han seg helt og ville ikke snakke om det.. verken i natt eller i dag tidlig. Og da tenker jeg at det er noe å skjule. BAH. Jeg måtte bare få ut litt tanker. Jeg orker ikke mase mer på ham heller, han ble litt irritert i dag tidlig. Hva hadde du gjort? (Jeg har glemt navnet hennes, litt med vilje, for jeg vil ikke bli opphengt i henne og begynne og google og sånn. For min egen del.) Anonymous poster hash: ef583...89e
Gjest LonelyAngel Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Jeg hadde tatt mobilen hans og sendt melding til henne. "Hei, hvem er du? Jeg ser du har ringt meg i natt". 16
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Det kan være en jente han har rotet litt med for lenge siden. Jeg har opplevd en sjelden gang at gutter som har nummeret mitt fulleringer meg noen år etter vi traff hverandre fordi de har funnet nr mitt på mobilen sin. Ikke tenk noe mer over det. Anonymous poster hash: f7612...eb1 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Jeg ville tatt det helt kult, for jeg har selv ringt noens kjæreste midt på natten etter en fest, uten at det betyr at denne mannen er skyld i noe som helst. Du kan jo ikke anklage ham for at en pen jente er interessert og kanskje ville sjekke ståa? Han tok jo ikke telefonen, så jeg ser ikke helt hva det er du er så bekymret for. Kanskje har han flørtet litt, kanskje har hun rett og slett fått nummeret hans, eller kanskje nettopp ikke siden hennes ikke var lagret. Anonymous poster hash: 80e14...f99 8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg ikke hadde latt det ligge, måtte ha funnet ut hvorfor hun ringte og hvorfor samboeren din ikke vil snakke om det. Tviler på at hun har tastet feil nummer, selv om det selvsagt kan skje. Anonymous poster hash: be680...390 2
Gjest LonelyAngel Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 For å si det slik så tror jeg det er lite sannsynligvis at hun har tastet feil nummer. Hvem taster inn nummeret til folk? man har det jo vanligvis lagret på mobilen knyttet til en kontakt. Jeg synes det var litt misstenksomt. Send henne en melding fra hans mobil, og få det ut av verden. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Jeg rører ikke hans mobil, han rører ikke min. Samme med face osv. Ikke fordi vi har noe å skjule (jeg har det ikke i alle fall..) men fordi privatliv er jækla viktig for oss begge to. Jeg kommer ikke til å sende noe sms til nummeret, da må han gjøre det selv. Jeg ba han også gjøre det, men han ville ikke. "det er bare noen som har ringt feil, gidder ikke begynne å plage de med smser". Nehei.. jeg vet i alle fall at jeg hadde sendt sms med en eneste gang! Nei, jeg hadde faktisk tatt telefonen eller ringt opp igjen med en gang jeg hadde fått gnidd søvnen ut av øynene! Han skjuler noe. Jeg vet det. And it sucks... TS Anonymous poster hash: ef583...89e 5
Gjest anonym Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Jeg rører ikke hans mobil, han rører ikke min. Samme med face osv. Ikke fordi vi har noe å skjule (jeg har det ikke i alle fall..) men fordi privatliv er jækla viktig for oss begge to. Jeg kommer ikke til å sende noe sms til nummeret, da må han gjøre det selv. Jeg ba han også gjøre det, men han ville ikke. "det er bare noen som har ringt feil, gidder ikke begynne å plage de med smser". Nehei.. jeg vet i alle fall at jeg hadde sendt sms med en eneste gang! Nei, jeg hadde faktisk tatt telefonen eller ringt opp igjen med en gang jeg hadde fått gnidd søvnen ut av øynene! Han skjuler noe. Jeg vet det. And it sucks... TS Anonymous poster hash: ef583...89e Siden du vet at han skjuler noe, synes jeg du skal si at han må ringe dt tlfnr, eller så gjør du det! Når han begynner å skape mistillit, kan det balle på seg. Viktig og ikke ta for lett på det.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Siden du vet at han skjuler noe, synes jeg du skal si at han må ringe dt tlfnr, eller så gjør du det! Når han begynner å skape mistillit, kan det balle på seg. Viktig og ikke ta for lett på det. Ja, jeg kan jo ikke gå og gruble på dette i en evighet.. Kommer til å gjøre det når vi kommer hjem fra jobb. Han kan få velge: 1. Ringe nummeret (med høytaler) 2. Fortelle meg hvem hun er (han er veldig avvisende når han sier han ikke vet hvem hun er. Om han virkelig ikke hadde visst det, hadde han bare kunne sagt det rett ut. Merker når han ikke er ærlig!) 3. Ta seg en langhelg hos foreldrene sine og si i fra når han har lyst til å være ærlig igjen. Gidder ikke drittunger Anonymous poster hash: ef583...89e 9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Hm, helt sikkert feil, men var det sommerfesten til krogh optikk? Anonymous poster hash: 8b223...d77
Miss moneypenny Skrevet 21. juni 2013 #12 Skrevet 21. juni 2013 Det hender at jenter ringer samboeren min også. Noen drikker seg til mot og ringer han, jeg blåser egentlig i det. Men hvis du føler at det er noe som skurrer, så forlanger du en forklaring
Gjest celine Skrevet 21. juni 2013 #13 Skrevet 21. juni 2013 Man skal ikke undervurdere magefølelsen.. Greit å undersøke 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #14 Skrevet 21. juni 2013 Ja, jeg kan jo ikke gå og gruble på dette i en evighet.. Kommer til å gjøre det når vi kommer hjem fra jobb. Han kan få velge: 1. Ringe nummeret (med høytaler) 2. Fortelle meg hvem hun er (han er veldig avvisende når han sier han ikke vet hvem hun er. Om han virkelig ikke hadde visst det, hadde han bare kunne sagt det rett ut. Merker når han ikke er ærlig!) 3. Ta seg en langhelg hos foreldrene sine og si i fra når han har lyst til å være ærlig igjen. Gidder ikke drittunger Anonymous poster hash: ef583...89e Og hva hvis han faktisk ikke helt vet hvem hun er? Og hvis hun var en han pratet med, men som han ikke kjenner godt og som han ikke vil la seg plage av? Jeg begynner å lure på hvem som er drittunge her. Anonymous poster hash: 80e14...f99 9
Gjest LonelyAngel Skrevet 21. juni 2013 #15 Skrevet 21. juni 2013 (endret) Jeg rører ikke hans mobil, han rører ikke min. Samme med face osv. Ikke fordi vi har noe å skjule (jeg har det ikke i alle fall..) men fordi privatliv er jækla viktig for oss begge to. Jeg kommer ikke til å sende noe sms til nummeret, da må han gjøre det selv. Jeg ba han også gjøre det, men han ville ikke. "det er bare noen som har ringt feil, gidder ikke begynne å plage de med smser". Nehei.. jeg vet i alle fall at jeg hadde sendt sms med en eneste gang! Nei, jeg hadde faktisk tatt telefonen eller ringt opp igjen med en gang jeg hadde fått gnidd søvnen ut av øynene! Han skjuler noe. Jeg vet det. And it sucks... TS Anonymous poster hash: ef583...89e Du vet han skjuler noe men alikevell velger du å holde deg for god til å sende henne en melding fra hans mobil? Da er det enten å bare leve med at han muligens skjuler noe for deg, eller ta tak i mobilen hans. Han kan umulig bli sur på deg for det uansett, han hadde sikkert også reagert dersom en mann ringte deg på natta. (Og hva er sannsynligheten for at hun ringte feil? Hun er i fra samme by, og han syntes også at hun virker litt kjent). Endret 21. juni 2013 av LonelyAngel 2
Gjest LonelyAngel Skrevet 21. juni 2013 #16 Skrevet 21. juni 2013 (endret) Kanskje det var ei som trengte sjåfør? Å velger å ringe en hun ikke kjenner? Han visste jo ikke hvem hun var, bare sa han syntes hun så litt kjent ut. Endret 21. juni 2013 av LonelyAngel
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 21. juni 2013 #17 Skrevet 21. juni 2013 Du vet han skjuler noe men alikevell velger du å holde deg for god til å sende henne en melding fra hans mobil? Da er det enten å bare leve med at han muligens skjuler noe for deg, eller ta tak i mobilen hans. Han kan umulig bli sur på deg for det uansett, han hadde sikkert også reagert dersom en mann ringte deg på natta. (Og hva er sannsynligheten for at hun ringte feil? Hun er i fra samme by, og han syntes også at hun virker litt kjent). Kaninkoker. Herregud. Hvis fyren har flørta, men ikke vil innrømme det (for det blir jo faen meg leven av en telefon som ringer og som han ikke engang tar), så la det være med det? Lite sjalu TS my ass. Å sjekke mobil eller data gjør man kanskje til nød hvis man har hatt en ekkel følelse over lang tid, ikke straks en ikke får vite alle detaljer. Eller, man gjør ihvertfall ikke sånt om man vil være i et forhold bygget på tillit. 5
Gjest Inggolf Skrevet 21. juni 2013 #18 Skrevet 21. juni 2013 kanskje det bare rett og slett er ei som var på denne sommerfesten og som synes at kjæresten din var så kjekk at hun enten fikk nummeret hans av noen eller fant ut av det selv? Det er forøvrig et snodig (og frekt) klokkeslett å ringe på synes jeg og jeg kjenner at nyskjerrigheten er såpass sterk at jeg håper vi får fasitsvaret på dette her! 1
Kjempeliten Skrevet 21. juni 2013 #19 Skrevet 21. juni 2013 (endret) Hadde et ukjent dummer ringt meg kl 3 på natta hadde jeg ikke brydd meg noe i det hele tatt heller. Det er tydelig ikke noe viktig, spesielt om de bare ringer en gang. Jeg hadde nok vært mer nysgjerrig om de hadde ring på dagen (ringer folk om dagen kan det være noe jobbrelatert e.l. Men på natta kan det være tulleringing, noen har ringt feil person på fylla e.l) Ikke heng deg opp i det, hvis han ikke viser tegn til å ha mer kontakt med denne jenta så er nok alt bare bra! Endret 21. juni 2013 av Kjempeliten 1
Longgone Skrevet 21. juni 2013 #20 Skrevet 21. juni 2013 For å si det slik så tror jeg det er lite sannsynligvis at hun har tastet feil nummer. Hvem taster inn nummeret til folk? man har det jo vanligvis lagret på mobilen knyttet til en kontakt. Jeg synes det var litt misstenksomt. Send henne en melding fra hans mobil, og få det ut av verden. Jeg taster inn nummerene jeg kan, det går fortere enn å søke de opp. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå