Gå til innhold

kjæresten beskriver meg til kompiser som "lite pen", "den stygge andungen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

tittelen sier det meste. Fant ut at kjæresten omtaler meg som uattraktiv, "men med god personlighet" til kompiser som ikke har sett meg ennå...

vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

jeg får alltid høre fra andre menn hvor pen, vakker jeg er . Ikke så mye fra kvinner dog..

Fikk også en kommentar her om dagen "du er ikke søt, du er klassisk vakker"- hyggelig..

så da kan jo jeg ikke være "lite pen" rent objektivt... Jeg har heller ingenting i ansiktet som man kan pirke ved. Liten, rett nese, fine lepper, store blå øyne

skjønner ingenting jeg..

hva hadde dere gjort i mitt tilfelle?

Og dette er ikke kødd. Han mener virkelig at jeg ikke er fin, han er seriøs når han sier dette. det er akkurat som om han unnskylder seg foran sine kompiser for at han har blitt sammen med en så stygg dame.."hun er ikke noe å se på, men hun er morsom, god personlighet og jeg kan snakke med henne om alt"...hæ??

føler meg så såret og tråkket på nå at jeg faktisk vil slå opp...kan jo ikke være sammen med noen som ikke liker deg fysisk..

vi er begge i starten av 30-årene.

sorry for rotete innlegg.....klarer ikke å samle tankene

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Sier han dette forran deg?

Gjest Gjest
Skrevet

nei, han sier det ikke foran meg. han sier det bak min rygg. jeg har fått vite det fra kjærestene til hans kompiser og har blitt vist mailer og meldinger..

ts

Skrevet

post bilde for objektiv vurdering

• Liker 7
Skrevet

Veldig spesielt. Konfronter han med det? Jeg hadde blitt veldig lei meg om jeg fikk høre at min kjæreste sa slike ting om meg til sine kompiser i hvertfall..

• Liker 4
Skrevet (endret)

:o

Dritt fyr! Makan til latterlighet skal man lete lenge etter.

Du får konfrontere han da, og høre med han hva han egentlig mener med å gå rundt å si slikt?

Edit; leif

Endret av MockingJay
  • Liker 1
Gjest tidl.bruker
Skrevet

Det hadde vært kroken på døra for min del.

Tror ikke jeg hadde klart å tilgi det der.

Gjest Gjest
Skrevet

post bilde for objektiv vurdering

Helt unødvendig, og grunnen til det er at en kjæreste ikke skal si slik. Uansett.

Klem til deg, TS!

Skrevet

Helt unødvendig, og grunnen til det er at en kjæreste ikke skal si slik. Uansett.

Klem til deg, TS!

Hun skriver selv:

jeg får alltid høre fra andre menn hvor pen, vakker jeg er . Ikke så mye fra kvinner dog..

Fikk også en kommentar her om dagen "du er ikke søt, du er klassisk vakker"- hyggelig..

så da kan jo jeg ikke være "lite pen" rent objektivt... Jeg har heller ingenting i ansiktet som man kan pirke ved. Liten, rett nese, fine lepper, store blå øyne

skjønner ingenting jeg..

Typen hennes juger og jenter er biased.

Så hvis hun vil ha 100% ærlig tilbakemelding for en gangs skyld så kan hun få det.

• Liker 1
Skrevet

Hun skriver selv:

Typen hennes juger og jenter er biased.

Så hvis hun vil ha 100% ærlig tilbakemelding for en gangs skyld så kan hun få det.

hva mener du? det var ikke typen som ga meg komplementet jeg refererer til. han har faktisk ikke gitt meg noe særlig med komplimenter i forholdet...noen gang.. det beste er "fin på håret" kanskje

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dumpa fyren tvert.

Anonymous poster hash: 7ecf6...8ff
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor pen er typen din da? ;)

Anonymous poster hash: ccdd5...2fd

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor pen er typen din da? ;)

Anonymous poster hash: ccdd5...2fd

han var veldig pen i mine øyne frem til jeg fant ut

helt ærlig så syntes jeg han var fantastisk fordi jeg var forelsket. han hevder han e veldig forelsket i meg, men går rundt og sier slikt om meg bak min rygg...fy faen

ts

Skrevet

hva mener du? det var ikke typen som ga meg komplementet jeg refererer til. han har faktisk ikke gitt meg noe særlig med komplimenter i forholdet...noen gang.. det beste er "fin på håret" kanskje

ts

Han juger jo åpenbart til deg når han disser deg bak ryggen din.

• Liker 1
Skrevet

ts

tror han sikter til at du sier at du rent objektiv ikke kan være lite pen. Hvis "beauty is in the eye of the beholder", så vil det vel i første rekke være subjektivt og ikke objektivt.

Skrevet

Jeg er helt sikker på at det ikke har noe med deg å gjøre, men rett og slett en forsvarsposisjon kjæresten din inntar siden han er usikker på seg selv og hva omgivelsene mener om ham(klassisk svar, men likevel...).

• Liker 3
Gjest gjest
Skrevet

Jeg er helt sikker på at det ikke har noe med deg å gjøre, men rett og slett en forsvarsposisjon kjæresten din inntar siden han er usikker på seg selv og hva omgivelsene mener om ham(klassisk svar, men likevel...).

Kan du forklare litt mer om hva du skriver her?

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Vet om mange gutter som gjør det for å tøffe seg? Er jo ikke tøft i det hele tatt, men noen gjør det alikevell. De er sikkert redd for å vise at de er blitt myke.

Anonymous poster hash: 7ecf6...8ff

Skrevet

Kan du forklare litt mer om hva du skriver her?

Hvis man er veldig usikker er det lett å gå i forsvarsposisjon. Har opplevd flere ganger at folk beskriver kjærestene sine på kanskje uheldige måter, men når jeg treffer dem så er det absolutt ingenting å utsette på personene.

Ikke noe fasit her, så var kanskje litt bastant å påpeke at det sikkert var tilfellet. Synes bare det er interessant at jeg har sett samme situasjon før.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der hadde jeg aldri giddet. Så utrolig respektløst.

Anonymous poster hash: d511d...560
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...