Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nos87
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1.5 år. Da vi møttes var han nysingel, og jeg fant raskt ut at xn hans ikke likte at han gikk videre. Hun laget et rent helvete, var på døra hans, ringe han, ringte meg, var på døra mi osv. Hun har stått hos han og sagt alt han har sagt til henne (de skulle planlegge barn osv), og sagt ting som jeg har tenkt på i etterkant.

Han blokkerte nr hennes, skiftet lås på døra, og går forbi henne på butikken.

I det siste har jeg kjent en ekkel følelse av at han har snakket med henne.. Jeg får vondt i magen hvis han skal en plass, jeg legger merke til at han skriver likt som henne (hun skriver på en merkelig måte), og det har han aldri gjort før.. Jeg har sjekket tlf hans (ja, fyfyfy) men jeg vet han hadde slettet alt hvis han skulle skjule noe, da jeg får låne tlf hans ofte.

Jeg vil ikke spør han, for han har ALDRI gitt meg grunn til å mistro han i noe som helst. Han er verdens snilleste mann, alltid god og blid, og hvis jeg hadde mistenkt han hadde han blitt knekt.. Så hvordan kan jeg kvitte meg med disse dumme tankene om at han snakker med eksen igjen, og enda værre, at han vil ha henne tilbake?? De var tross alt sammen i 6 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse eksene altså. De er som spøkelser.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Ja, faen altså. Alt ekser ødelegger. De dukker opp hele tiden! (på butikken, på bilder osv.) :fnise:

Hva med å bare spørre han, uten å være mistroisk? Litt sånn: Du hakke sett eksen din i det siste da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...