Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære har vær samboere i 1 år nå, og i løpet av dette året har vi lært å blitt kjent på nye måter, lært og tilpasse oss hverandre osv. Det har selvfølgelig blitt krangler i blandt, men det tenker jeg går over. Vi har tross alt vært oppi hverandre hver eneste dag, noe som vi ikke var vandt til før.

Vi hadde en heftig krangel i forrige uke, og etter det har jeg følt at han har vært... kald? Han er snill og blid, men han holder ikke rundt meg slik som før, og jeg føler ikke den nærheten vi har hatt.. Pga dette kjenner jeg med "needy", og spesielt denne uken, når det har skjedd grusomme ting og jeg er lei meg, kjenner jeg at jeg trenger han veldig. Jeg klenger meg på ham, sender han sms, koser, klemmer osv.. Strekker meg veldig langt for å kjenne bekreftelsen. Vi har hatt sex hver dag denne uken selv om jeg har vært sliten, slik at han skal se hvor god jeg er..

Han har alltid vært flink å svare på sms, men i det siste har han svart kort, eller ikke svart i det hele tatt.. Dette sårer meg utrolig mye, fordi vi har vært enige om å beholde "gnisten" i forholdet med å sende søte mld når vi er på jobb. Slik som i begynnelsen..

Hva gjør jeg nå? Jo mer jeg klenger, jo mer kjenner jeg at jeg blir lei meg. Jeg kan snakke med han, men han kommer til å bli irritert/ikke skjønne problemet mitt..

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han. ;)

Anonymous poster hash: b4e2e...571
  • Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Det er litt synd å si det, men ofte er det slik at desto mer dama i forholdet klenger, gir bekreftelse til mannen og skal kose i ett sett kan ofte skyve mannen enda mer bort. Jeg leste dette her i en samlivsbok en gang. Det har noe med balansen og instinktet til mannen. Mannen liker selvstendige jenter som ikke trenger å kose hele tiden.

Desto mer du vil ha av han, desto mer distansert kan han bli. Prøv å hold litt tilbake, så skal du nok se at han kommer å holder rundt deg.

Edit: Det kan jo også ha andre grunner, f.eks stress på jobb ect.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...