Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Jeg har et avstandsforhold til en mann som bor i et annet land i Europa, jeg vet, han har hatt falsk profil før på facebook og chattet med andre jenter,Og så fikk jeg et stort sjokk for noen dager siden, det han "dumpet" meg igjen,vi har hatt masse kranglig og problemer lenge, og jeg så han hadde lagt til en annen jente på facebook, vi er godt voksne begge to. Jeg ble nysgjerrig på hvem denne jenten var og så på hennes profil, og gjett hva jeg så da...bilde av min kjæres falske profil hvor han skrev hun var søt. Jeg kunne ikke dy meg og skrev til henne og sa jeg er forlovet med mannen som hun skriver med.Jeg ba henne videresende meldinger han hadde skrevet, og jeg fikk et enda mer sjokk, han skrev: candy, miss you baby, you was so sexy on camera, my precious, my princess, hele verden ble helt sort for meg der og da.Hvordan kunne han ? var veldig lei meg og er det enda,helt knust ble jeg, jeg stolte for mye på han, jeg har konfrontert han med det og sa han bare tullet med henne, noe jeg ikke tror helt på. De hadde avtalt å møtes i april, akkurat den tiden han sa jeg ikke kunne komme til han fordi han sørget over sin døde mor og da dumpet han meg også, så nå ser jeg hvorfor han skrev med en annen dame. Ville dere dumpet denne mannen eller skal jeg fortsette med han og prøve å stole på han ? jeg er veldig glad i han ennå men merker bitterhet og sinne tar over mye nå for tiden.
Gjest Klara Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Kutt han ut fra ditt liv. Vil du virkelig bli herset med av en slik fyr?
WinterDawn Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Selvfølgelig er ikke dette et menneske du skal stole på! 7
Gjest Jellyfish Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Har ikke han allerede dumpet deg da? Han der kommer aldri til å forandre seg, så for din egen skyld bør du nok bare glemme han. Brutalt kanskje, og sikkert vondt nå, men tenk hvor mye vond du kommer til å ha det når han behandler deg slik igjen og igjen og igjen. For tro meg - det VIL skje! Tror du også vet det innerst inne, siden du skriver her. Lykke til, du finner noe bedre!
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Ja han sier jeg ikke skal være bekymret, jeg fant ut at han hadde et profil på TAGGED også, det skrev hun jenta som han var eller er fortsatt litt interessert i, han har løyet meg rett opp i fjeset.Nå er det noen måneder siden vi har møttes, og han har uttrykt sin misnøye mange ganger at avstandsforhold er ikke noe for han, samtidlig som han sier han elsker meg så mye.De møttes aldri, men jeg vet ikke om jeg klarer å glemme, bitterheten tar helt overhånd.
Pria Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Dette blir for dumt. Du vet selv at dette er en fyr du kutter ut nå med en gang. 5
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Ja jeg vet jeg bør kutte han ut, men jeg har alltid hatt tro på at mennesker kan forandre seg, men dette ser ganske håpløst ut ja :-(
Pria Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Hold deg unna grekere, tyrkere, albanere og folk fra den type land som sier hva som helst for å få komme til Norge. Jada, de har alle en syk mor og en syk far og en syk oldemor og bikkja er dau og huset har rast sammen. Men de ELSKER DEG!! Vet det er kjipt å bli lurt men ta det som en lærdom. 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Lukter tyrker.Anonymous poster hash: b16b4...a26 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #11 Skrevet 21. juni 2013 Lukter tyrker.Anonymous poster hash: b16b4...a26 Enig! Anonymous poster hash: 774e1...b1e
Gjest spavalica Skrevet 21. juni 2013 #12 Skrevet 21. juni 2013 Han ,,dumpet,, deg flere ganger og så er dere fortsatt forlovet ?! Og så er du forlovet med en som har falsk profil som han bruker til å flørte med andre jenter?! Ja ja, hver sin smak.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #13 Skrevet 21. juni 2013 Glem denne mannen. Anonymous poster hash: 507b1...4b6
Longgone Skrevet 21. juni 2013 #14 Skrevet 21. juni 2013 La meg gjette.. Du møtte han på ferie i Tyrkia? 2
Purple Basil Skrevet 21. juni 2013 #16 Skrevet 21. juni 2013 Den dusten der må du bare komme deg bort fra. Han behandler deg som dritt jo!
Athena27 Skrevet 21. juni 2013 #17 Skrevet 21. juni 2013 (endret) Hvorfor vil du være sammen med en person som behandler deg slik som dette? Lyver til deg, legger seg etter andre kvinner og viser deg ikke respekt? Er han slik nå, hva er oddsen for at han noen gang kommer til å forandre seg? Mitt råd; kom deg bort mens du enda ikke er forpliktet til denne mannen og finn en mann som verdsetter deg og behandler deg med respekt. Endret 21. juni 2013 av Athena27 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #18 Skrevet 21. juni 2013 Hørtes veldig kjent ut..bare at jeg dumpet han raskt. Utro løgnhals av en tyrker, selvfølgelig innen servicenæringen. Ja jeg vet, jeg var dum, men var ung. Dessverre er det så sykt mange, også voksne damer som burde vite bedre, som går i den fella gang på gang. Det verste er at jeg faktisk lurer på om det er samme fyren, men de har vel mange av samme triksa. Han vil ALDRI forandre seg, tro meg. Det bør han ha bevist nå. Ikke tro på han, ikke på et ord av det han sier. Det vil ikke gå lang tid før du er sjeleglad for at du ble kvitt han! Åja, min driver fortsatt og tar kontakt, etter mange mange år. Hvis det jeg har hørt stemmer fikk han barn med en norsk jente og flyttet til Norge, men det er visst slutt nå. Så er ganske tydelig hva som var motivet. Så glad det ikke var jeg som var så naiv. Det er en vane å være sammen med han, men du får fort nye vaner! Ikke godta å bli behandlet slik! Anonymous poster hash: a7b44...979 1
Maria12345 Skrevet 21. juni 2013 #19 Skrevet 21. juni 2013 Dump ham, hvis man ikke kan stole på hverandre og har ''av og på'' forhold, er ikke dette mannen i ditt liv.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2013 #20 Skrevet 22. juni 2013 Han har ikke en falsk profil nå, men det var 2 eller 3 gangen jeg så at jeg fant det, han er så dum vet du, han vet at jeg finner ut av ting lett, og så fant jeg ut den 3 gangen ganske lett da han la til denne mystiske kvinnen fra Ukraina huffffffff f jeg kjenner i dag også at jeg er veldig sint irritert forbannet og så bedratt at jeg ikke har ord, jeg aner ikke min arme råd, kjenner nærmest det prikker i hele kroppen jeg er så såret, har så lyst å gråte og si dra til helvete!! til han, det blir vel til det kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå