Gå til innhold

Ditt drømmeutdrikningslag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ønsker du at forloveren din har ordnet for deg?

Fallskjermhopp?

Rafting?

Strikkhopp?

Ridetur?

eller bare en hyggelig kveld med jentene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når den tid kommer ønsker jeg en hyggelig kveld.

I hodet mitt ønsker jeg en dag som starter med ansiktspleie m.m., litt shopping, og som avsluttes med god mat, film og prat. *drømme* :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har skrekk mot utdrikningslag av den typen der det viktige er å dumme ut, offentlig, den som skal gifte seg. Så jeg ville gjerne helst hatt en kveld med jentene. God mat, mimring, og masse rødvin...

Skrevet

Nå er jeg gift jeg da, men tar meg den frihet å svare likevel! :) Jeg syns jeg fikk mitt drømmeutdrikningslag! Jeg vet forloveren min stod på skikkelig for å få samlet flest mulig og gjorde det til en kjempefin dag :-) Hun hadde på forhånd sagt at det ikke kom til å bli noe utdritning, men noe koselig og det var jeg glad for he he. Det jeg ønsket meg var en hyggelig venninnekveld og det fikk jeg. Først tok de meg med på kafe hvor de spanderte lunsj, så tok de meg med til hudpleie og massasje. Deretter var vi resten av kvelden hjemme hos ei venninne hvor vi grillet, koste oss med god drikke og mimret masse! En veldig fin dag syns jeg!

Skrevet

Ja, utdritning er uaktuelt. Da haiker jeg hjem uansett hvor jeg er. :fy:

Skrevet
Ja' date=' utdritning er uaktuelt. Da haiker jeg hjem uansett hvor jeg er. :fy:[/quote']

:Nikke: :evil:

Mitt drømmeutdrikningslag (og da mener jeg bare i drømmene for jeg vet jo at dette er omtrent umulig) hadde en venninnegjeng dratt på et spa i Roma, kost oss fordervet, spist en bedre middag ute på byen og deretter dratt hjem på hotellrommet, kledt oss i pysjer, drukket litt likør, mimret og fnist og kost oss enda mer fordervet.

Sånn litt mer realistisk drømmeutdrikningslag må være en bedre middag med jentene, hjem til noen med ost, vin og likør med mimring og fnising og dype samtaler! :D

Skrevet

Vet at jeg ikke får et utdritingslag....

Men drømmelaget må bli: Jeg blir "kidnappet" Kjørt til et spa, hvor de andre venter. Der får vi massasje, og bare slækker og drikker vin. Så spise en bedre middag, gjerne bo på hotell eller hytte. Liker utfordringer, så det må jeg gjerne få..men strikkhopp/fallskjerm står jeg GLÆTT over :ler: Håper mitt lag er mer enn kun en kveld :-)

Skrevet

Jeg håper det blir en hyggelig kveld med jentene, all form for "farlig ting" og utdriting vet/håper jeg ikke blir noe av.

Skrevet

Mitt drømmeu-lag er nok

Kjøre motorsykkel/harley..(sitte på da)

flytur

tivoli

kose oss på en fest hjemme hos noen,har ikke lyst å gå på byen

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis jeg får et utdrikkingslag, så bør det være at typen som ikke går ut på at jeg skal drites ut eller gjøre dumme ting i fylla. Jeg ønsker heller ikke aktiviteter a`la fallskjermhopp, flytur, strikkhopp, vannski o.l. Stripper er også helt uaktuelt.

Det perfekte utdrikkingslaget måtte være å gjøre typiske jenteting med venninnene mine, gjerne hud/ansiktspleie/massasje o.l, picknic i parken, grillfest evt. hyttetur med god mat, rødvin og mimring!

DET hadde vært koselig det!

K

Skrevet

Jeg fikk mitt drømmeutdrikningslag med:

- aromaterapi

- lunsj på Bølgen & Moi

- hest og slede tur med champagne under skinnfellen

- hjemmekveld med ost og kjeks og rødvin om små morsomheter utover kvelden

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg skal leie en hytte, der jeg samler mine nærmeste venner en hel helg.

Beklageligvis kan ikke forloveren min komme, for hun kommer ikke til Norge før bryllupet. Men men vi andre skal kose oss på denne hytten.

Jeg vil ikke ha et utdritningsslag, men koselag. :wink:

Skrevet

:) jeg har sagt hva jeg ønsker meg til min forlover, og håper det blir slik.... nemlig en skikkelig jentefest ala slike vi hadde før noen av oss ble gift eller fikk barn.... masse god mat, vin og 80 tallsmusikk (noe vi alle er glad i !!), masse snop og latter.

vet det kommer noen langveisfra, så jeg er kjempespent..... vet når det hele vil foregå, da jeg jobber helger og måtte avtale en frihelg.

ah, jeg gleder meg!!

Gjest gjest1
Skrevet

Eit eller anna som er kjempe-moro og gir adrenalin-kick og som vi jentene får vere sammen på, som å kjøre go-cart, rafting, juving, paintball eller liknande! :) På kvelden hadde det vore kosleg med god mat, jenteprat og eit glas vin eller to på ein intim plass der berre vi er! :)

Slike utdritningslag er det vel ikkje så mange som arrangerer lenger vel, er det vel?

Skrevet
Jeg har skrekk mot utdrikningslag av den typen der det viktige er å dumme ut' date=' offentlig, den som skal gifte seg. Så jeg ville gjerne helst hatt en kveld med jentene. God mat, mimring, og masse rødvin...[/quote']

Me too!

Skrevet
Jeg har skrekk mot utdrikningslag av den typen der det viktige er å dumme ut' date=' offentlig, den som skal gifte seg. Så jeg ville gjerne helst hatt en kveld med jentene. God mat, mimring, og masse rødvin...[/quote']

Signerer den.. Har varsku forloveren min at blir det et utdritninglag, så blir det dem alene. det er det værste jeg vet.. Men en rafting tur hadde ikke vært å forakte.. Det er noe jeg elsker og har ikke gjort det på mange år...

Skrevet

Me too!

Jeg ga min søster og forlover STRENG beskjed om at hvis de planla noe utdriting, kunne de bare glemme at jeg ble med. Jeg hadde dratt hjem. Teiteste jeg ser er slike lag hvor man går utkledd, eller selger div. ting etc etc!!

Tross alt er vi voksne mennesker.. (blir 32 år)

Skrevet

Utdriting vet jeg heldigvis at jeg slipper, så ingen fare med det. Forloveren min og jeg er nemlig helt på linje der. Hvis jeg skulle sette opp en "ønskeliste", er det kanskje:

* fallskjermhopp

* spa

* mange gode venninner og mimring

* god mat

Skrevet

Virker som om jeg er ganske sporty, for jeg hadde aldri i verden dratt hjem fra mitt eget utdrikningslag.

For det første kjenner jo min forlover meg VELDIG godt, og dersom hun hadde gjort den bommerten med at deler av dagen ikke faller i smak, ja da syntes jeg absolutt at jeg "måtte" ha stillt opp allikevel. Vet hun allerede nå har startet med planleggingen og hun er virkelig gira. Morro. Hun er virkelig sprekkferdig etter å hinte deler av idèene til meg :ler:

Jeg syntes også det er helt tragisk å kle seg ut og selge ting osv. Utdritning. Dette er virkelig "oppbrukt" og helt bak mål syntes jeg. Men allikevel er det noe i denne duren som kan være litt morro, kommer ann på hvordan det er lagt opp liksom. Det skal liksom være morsomt og ikke Harry om dere skjønner......?

For et par år tilbake kunne godt tenkt meg å hoppe i fallskjerm, kjørt fly, hoppet i strikk o.l. Etter at jeg fikk barn har denne holdningen forandret seg drastisk. Det vet jo også min forlover. Vil ikke gjøre noe som kan ende i en ulykke.....

Drømmedag: Jeg har ikke ridd på hester siden jeg var liten, og er vel egentlig litt redd. Det hadde allikevel vært gøy med en ridetur eller noe slikt. Har drømt om det lenge. Men jeg tror egentlig ikke min forlover husker det helt.. Om det blir noe slikt, blir jeg rett og slett SJOKKERT!

Ellers så syntes jeg det er gøy å samle hele gjengen, spise GOD MAT og mimre. Håper jo de finner på noe sprell, jeg ELSKER overraskelser.

Blir nok evig takknemlig for det de finner på. Er det noe jeg ikke liker så holder jeg heller kjeft. Vet jo hvor hardt de kommer til å jobbe med at jeg skal få en fin dag. Takknemlig syntes jeg man bør være.

Om din forlover lager en dag som du absolutt ikke liker, så tror jeg rett og slett valget av forlover ble helt feil......

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at min forlover ikke kommer til å drite meg ut :wink: derfor tør jeg å si at jeg hadde dratt hjem hvis det blir for ille. Fikk besøk av en mann utkledd som penis i butikken en dag, han gikk rundt på Stovner senter og samlet jentesignaturer. Da hadde jeg gått. Han hadde det tydelig ikke noe gøy i det hele tatt, men kameratene koste seg da, der de stod langt unna og fniste og pekte :fy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...