Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lys hud fra før av, og får litt fregner rundt neseområdet om sommeren. Men det er ikke snakk om mange. Jeg var i Alicante, Spania i april og ble brent i sola. Nå har jeg fått et fint lag med farge. I mai solte jeg meg ute med beskyttelse og fikk litt mer farge. Nå har jeg kjøpt Hawaiian tropic protective oil SPF 6, og lurer på om jeg kan bruke den, og om man får farge av sololje? Dette er en tørr olje. Noen med erfaringer av denne sorten olje, eller lignende?

Jeg vil gjerne ha mer farge... sånn at det blir lengre. Må jeg kanskje smøres inn i solkrem før sololjen??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kanskje ha smurt meg med solkrem de første dagene, og så prøve med litt olje senere i ferien

Anonymous poster hash: 7cea8...658
Skrevet

Når jeg bruker sololje så tar jeg det oppå solkremen. Og bare på beina og på armene. Aldri i ansiktet! Helst ikke på brystet heller

Gjest gjest17
Skrevet (endret)

Dropp sololje! Du ber om å ødelegge huden din. Har du fregner er det stor sannsynlighet for at du blir skambrent! Ønsker du kjapp farge kjøp deg en solkrem med bronzer. Solfaktor 15 minst.

Edit: skriveleif

Endret av delirious
  • Liker 1
Skrevet

Uansett om du har vanskelig eller lett for å bli brun, ikke bruk sololje med lav faktor. Bruk sololje med HØY faktor (25-30), ETTER du har fått et greit grunnlag. Hvis du ikke finner sololje med høy faktor i Norge, finner du det på alle butikkene i syden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...