Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal på Green day konsert den 30.juni, og lurte på et par ting... Blant de to oppvarmingsbandene finner vi All Time Low, som er favorittbandet mitt. Er det noen som er erfarne med konserter som denne, som vet om det vil bli salg av både green day- og all time low t-skjorter? ønsker meg nemlig merch fra begge bandene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nefertiti.
Skrevet

Ja, det gjør det nok. Men det koster dritmye. Skikkelig overprisa greier..

Ville heller kjøpt på ebay

Skrevet

Okei :) men hvor mye er det snakk om? i pris?

Gjest Nefertiti.
Skrevet

Jeg var på en konsert i Irland i fjor, og da kostet hettegenserene 90 (!!!) euro. Altså over 700,- Jeg brukte den bare 2-3 ganger før glidelåsen ble ødelagt også... T-skjortene kosta vel halvparten ca. Kan godt hende de tar enda mer for dem i Norge, siden ting stort sett er dyrere i Norge enn Irland. Dette var også et ganske kjent band.

På Ebay kan du få t-skjorter for under 100,- med frakt

Skrevet

Erfaringsmessig koster ei tskjorte mellom 250 og 400. Som regel finner du samme tskjorte på nettet til under halve prisen. Unntaket er turne-skjortene med steder og dato på, de er vanskeligere å finne på nett.

Nå ble jeg forresten ganske misunnelig, har sett både Green Day og All Time Low live før, og det var kjempegøye konserter :)

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Wow,700 kroner. Det var mye.

På de konsertene jeg pleier å gå på så ligger prisen for t-skjorter på 200-300 og hettegensere 400-500. Syns ikke det er så dyrt,men man kan jo få det billigere på nett. Liker å kjøpe orginal merch på grunn av kvalitet,og innbiller meg at ebay kan ha litt av ymse kvalitet.

Gidder ikke kjøpe t-skjorter der trykket faller av eller forsvinner i vask med en gang. En kan jo være uheldig med orginal også,men som regel ikke.

Skrevet

Jeg kjøper også original merch, men på nett er det originale også mye billigere enn på konsertene. Mange band har jo egen nettbutikk eller er tilknyttet en felles for selskapet. Der får du nesten alltid det samme som på konsertene, pluss mye mer, mye billigere enn en får det til på konsertene i Norge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...