AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Vel, selvsagt vil mange menn oppføre seg annerledes når de tenker å snart fri. De er jo spente. Personlig var riktignok jeg (som er mann) faktisk helt rolig og som vanlig, i hvert fall ifølge forloveden min, men det er helt naturlig at mange er såpass spente, opprømte og nervøse at det skinner gjennom. Samtidig som noen er helt rolige.Anonymous poster hash: 2bb2f...cc8 1
Gjest Ciegus Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Jeg er ikke mann, men jeg var såpass nervøs før jeg fridde at han skjønte tegninga ganske tidlig (dagen før). Men han sa ingenting.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Jepp!! Jeg er en nyssgjerrigper, så merket jo at over en viss periode plutselig skulle noe som plutselig tok laaang tid. Mye lengre enn normalt liksom. Tok ikke telefonen/svarte ikke på meldinger, og fortalte at han ikke hadde hørt det etc. Så ja, merket at noe var i "gjære", og lurte faktisk på om han snart skulle fri Viss ikke så hadde jeg begynt å lurt på om at var utro! Haha! Anonymous poster hash: 64c22...336
Frk Lakrispipe Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Han var ikke så veldig mye annerledes enn han brukte å være, men jeg syns det var litt rart at han maste så på om jeg skulle på jobb dagen etter eller ikke..... Dagen etter fridde han <3
Suzi Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Nope. Det kom som en bombe, og jeg tror det var ganske spontant. Har aldri mast om det da jeg visste at han syntes det var litt skummelt. I hans hode ble det slutt mellom folk når de giftet seg, og det ville han ikke. Jeg ble selvfølgelig veldig glad og positivt overrasket.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Nei:-) Ingen anelse. Men jeg så på mobilen hans at han hadde googlet hvilken finger ringen skulle på, hehe. Vi var i utlandet og siden hans jobb betaler mobilen brukte vi den til å sjekke ut ting (er ikke en mobil-sniker) så jeg så det tilfeldig. Men ante ikke at han kom til å fri nettopp på den turen. Ringen hadde han kjøpt flere uker i forveien, og kunne fridd ved flere anledninger hvis han hadde ønsket. Anonymous poster hash: 9197d...7bc
cecilie85 Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Gjorde noen ting som var litt rart, men ikke noe som gjorde at jeg forsto det. Ble superoverrasket
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Jeg hadde en som ikke helt skjønte vitsen med å gifte seg. Menst jeg hadde lyst, og litt frustrert over en sånn mann. Vil vi få det bedre om vi gifter oss da? brukte han å si. Og dette med at mange skiller seg etterpå, og at damene forandrer seg til det værre når de har blitt gift osv osv. Så jeg ga jo til slutt opp. Men da var det han som plusteslig fikk lyst å gifte seg. Merket vel 6 mnd i forveien at han hadde skiftet mening. Når jeg spurte så var det at han var litt vinglete. Men siste tiden før han fridde så følte jeg på meg han kom til å fri snart, likevel det virket helt usannsynlig etter hans argumenter mot å gifte seg. For han begynte å snakke mere som han hadde lyst, og gjorde meg passe forvirret. Så magefølelsen min hadde rett at han kom til å fri Så til dere som har en sånn mann, det er faktisk håp De kan skifte mening Nå er vi nygifte også Så vi kom i mål Anonymous poster hash: 0354c...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå