Freaky Fly Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Hei! Jeg har et lite problem. Jeg har en stund leid et rom, og i løpet av den perioden var jeg så lur at jeg hadde to stearinlys av typen kubbelys i vinduet - knæsj blå. Jeg glemte å ta de vekk - sola varmet - stearinen smeltet - blå stearin i hele vinduskarmen. Å få vekk stearinen er greit nok, problemet er nå fargeflekkene som er igjen.. Hvordan i alle dager kan jeg få bort disse?? Skal sies at dette er i utlandet, så jeg finner ikke nødvendigvis de samme produktene som i Norge her - men er sikker på at det finnes noe lignende.. Blir kjempeglad for hjelp. Skal snart flytte ut, synd å etterlate seg blå flekker i vinduskarmen.. Legger ved et bilde: http://oi42.tinypic.com/szvg2u.jpg
Freaky Fly Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2013 Kom på å prøve negelakkfjerner - det bleknet betraktelig! Det forsvant ikke helt, men helt klart bedre - såpass at jeg ikke tror noen vil legge noe særlig merke til det med mindre de ser etter det.. Så antar jeg løste mitt eget problem selv.. Det må sikkert males over som du sier, Murica, for å få det helt vekk..
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Ville prøvd en slik "magic eraser" før jeg malte. De bruker ta mye rart. Anonymous poster hash: 931be...458 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå