Gå til innhold

Fargeflekker etter stearin i vinduskarm (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et lite problem. Jeg har en stund leid et rom, og i løpet av den perioden var jeg så lur at jeg hadde to stearinlys av typen kubbelys i vinduet - knæsj blå. Jeg glemte å ta de vekk - sola varmet - stearinen smeltet - blå stearin i hele vinduskarmen. Å få vekk stearinen er greit nok, problemet er nå fargeflekkene som er igjen.. Hvordan i alle dager kan jeg få bort disse??

Skal sies at dette er i utlandet, så jeg finner ikke nødvendigvis de samme produktene som i Norge her - men er sikker på at det finnes noe lignende.. Blir kjempeglad for hjelp. Skal snart flytte ut, synd å etterlate seg blå flekker i vinduskarmen.. Legger ved et bilde: http://oi42.tinypic.com/szvg2u.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom på å prøve negelakkfjerner - det bleknet betraktelig! Det forsvant ikke helt, men helt klart bedre - såpass at jeg ikke tror noen vil legge noe særlig merke til det med mindre de ser etter det.. :) Så antar jeg løste mitt eget problem selv.. Det må sikkert males over som du sier, Murica, for å få det helt vekk..

AnonymBruker
Skrevet

Ville prøvd en slik "magic eraser" før jeg malte. De bruker ta mye rart.

Anonymous poster hash: 931be...458
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...