Salamandra Skrevet 7. juni 2002 #1 Skrevet 7. juni 2002 Etter et visst press fra foreldre som er invitert i bryllupet vårt, har vi nå kommet frem til at vi skal ha fire brudepiker og en brudesvenn (min sønn). Har egentlig ikke så mye greie på hva det vil koste og kle opp disse jentene, men hvis det blir veldig dyrt, er det lov å spørre foreldrene om å spytte i litt til leie/kjøp av kjoler? Vil ikke være smålig, men vil ikke være "slem" og nekte noen å være brudepike heller (selv om jeg aller helst bare skulle hatt sønnen min som brudesvenn)12
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #2 Skrevet 7. juni 2002 Hvis foreldrene har lagt press på dere for at deres håpefulle skulle få være brudepike bør de jammen forvente å betale kjolene selv. Var selv brudepike en gang (uten press fra mamma : ) og da ordnet mamma kjolen husker jeg. En pen, hvit sommerkjole som jeg også brukte ved senere anledninger som 17. mai o.l.
Gjest svenskbrud Skrevet 7. juni 2002 #3 Skrevet 7. juni 2002 Jag håller med ovanstående "talare". Har föräldrarna satt press på er att deras barn skall få vara näbb, så skall föräldrarna betala kläderna! Lycka till!
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #4 Skrevet 7. juni 2002 Jeg har kjøpt brudepikekjoler av Ranneih, til 650 kr stk. Billigere enn å leie her !! Sissel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå