AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Det forsurer samlivet vårt, da han har fått det for seg, at han er forfulgt av mafia. Anonymous poster hash: bb2cd...6d5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Det mener også narkisnaboen til svigemor.Anonymous poster hash: 133f2...1df 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Har han lånt penger av feile folk? Anonymous poster hash: b3f79...776
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Har han jobbet på Rimi? Men, men Bare noe jeg tenkte på. Anonymous poster hash: f8e8a...353 7
Miss moneypenny Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Og jeg kjenner en som var bombesikker på at britisk etterretning var etter han. Han får nå medisiner Vet om en annen som tror at han har CIA i hælene, han vet jeg ikke hvordan det går med. 3
Gwen Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Det var noen som var ute etter onkelen min og. Nå bor han i et hus i Gudbrandsdalen uten strøm og med en hest i hagen. Det er det eneste jeg vet om min onkel, trist. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Som regel er dette ulike grader av det man fra gammelt av omtalte som bla. "forfølgelsesvanvidd", og det kan være en form for paranoia. Men, det er heller ikke så sykt usannsynlig som man skal ha det til, så selv om det som regel er oppspinn så skal det ikke mer til enn å ha lånt penger fra feil person i et hardt miljø for å få noen etter seg. Anonymous poster hash: da8dc...4b7
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Det er ikke paranoia hvis noen faktisk er ute etter å ta deg. Hadde noen sagt til meg for en uker siden at CIA leser eposten deres , så hadde jeg kalt dem paranoid. But, go figure. CIA leser faktisk alles epost...
edderkoppdame Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Det var noen som var ute etter onkelen min og. Nå bor han i et hus i Gudbrandsdalen uten strøm og med en hest i hagen. Det er det eneste jeg vet om min onkel, trist. syntes det hørtes litt koselig ut jeg
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Vel, er det noe reelt? Du vet, "Just because you're not paranoid doesn't mean they're not out to get you." Som noen over her nevnte, at CIA leser e-mailen vår er faktisk ikke paranoia, men en reell problemstilling (hysj, hysj, sånt er vel ikke lov å si!). Det er bare å komme feil ut med feil folk; følg på dem en dæsj uflaks, og ikke en gang lærreimer og antipsykotika kan gjøre noe med problemet. Jeg tror for min del at verden går til helvete og at jeg er Jesus. Hva tror du? Anonymous poster hash: 061b3...cb6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #11 Skrevet 21. juni 2013 PRISM du tenker på? Det kan umulig vedvare det. Anonymous poster hash: b3f79...776
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå