AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg var utenlands i mai (hadde slått av mobildata), og da begynte et øye-symbol å ploppe opp og så forsvinne raskt øverst på samsungen, ved siden av dekning, alarm og alt det der. Tenkte det var fordi jeg var utenlands. Men det fortsetter, har googlet men finner ingenting om dette, noen som aner hva det er? Anonymous poster hash: a4ff3...571
Gjest Keikolina Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Det er vel symbolet som dukker opp fordi ikke skjermen skal slå seg av når du ser på den. Visste ikke at det allerede kom til 2 ern.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Det er det eneste jeg finner på nett også, men kan ikke være det. Det skulle jo være noe av det store nye ved S3. Dessuten slår den seg jo av selv om jeg ser på den.. Anonymous poster hash: a4ff3...571
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Dere misforstår. Det er ikke nytt med S3, det er nytt med software/versjonen av Android. Det er helt rett at dette er telefonen som bedriver ansiktsgjenkjennelse, og sjekker om den kan slå av telefonen. Min S2 har akkurat det samme.
millabs Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har begynt å få dette symbolet nå.. Skjønner ikke helt hva det er og hvorfor det plutselig har kommet opp...
millabs Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har begynt å få dette symbolet nå.. Skjønner ikke helt hva det er og hvorfor det plutselig har kommet opp... Og jeg har 5S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå