Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...antall personer man kan ha med seg på ordinær ultralyd er? Skulle gjerne hatt med moren min i tillegg til samboer. UL er på Ullevål.

Anonymous poster hash: 23cbb...051

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at du får informasjon om dette på innkallingsskrivet fra sjukehuset. På St. Olavs var det bare lov å ha med en.

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk ikke noen beskjed om antall det var lov å ha med. Det er riktinok et par år siden i Fredrikstad.

Men om de har reglerpå det så står nok det i brevet du får når du får timen din.

Anonymous poster hash: b7b83...30f
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Tror ikke det sto noe om antallet i brevet jeg fikk, bare at man helst ikke skulle ha med småsøsken.

Skrevet

I brevet jeg fikk fra Ullevål lå det en liten folden om ultralydundersøkelser der står det (jeg siterer fra heftet)

Følge under undersøkelsen

Du kan ha med deg partneren din eller en annen voksen person til ultralydundersøkelsen. Det anbefales ikke å ha med barn.

Det siste er jo ikke aktuelt i ditt tilfelle men det er i alle fall ordrett hva som står i heftet fra Ullevål. Du får nok heftet i posten selv også sammen med infoark om deg som må fylles ut før undersøkelsen, og kart på hvor du skal møte osv. Men jeg syntes de virket veldig hyggelige så det er kaaaaaaanskje mulig å bare ta med moren din dit også høre med hun som skal undersøke deg? Lat som du ikke visste det før du kom ;-) men mulig hun må sitte ute og vente hvis dere får nei da men.. det var bare par i venterommet da jeg var der for bare noen dager siden. Gled deg! Det er så gøy! Hvis dere ikke tar moren din med kan dere jo ta en privat ul senere? Jeg har tenkt meg på 3D ul senere i svangerskapet. :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I brevet jeg fikk fra Ullevål lå det en liten folden om ultralydundersøkelser der står det (jeg siterer fra heftet)

Følge under undersøkelsen

Du kan ha med deg partneren din eller en annen voksen person til ultralydundersøkelsen. Det anbefales ikke å ha med barn.

Det siste er jo ikke aktuelt i ditt tilfelle men det er i alle fall ordrett hva som står i heftet fra Ullevål. Du får nok heftet i posten selv også sammen med infoark om deg som må fylles ut før undersøkelsen, og kart på hvor du skal møte osv. Men jeg syntes de virket veldig hyggelige så det er kaaaaaaanskje mulig å bare ta med moren din dit også høre med hun som skal undersøke deg? Lat som du ikke visste det før du kom ;-) men mulig hun må sitte ute og vente hvis dere får nei da men.. det var bare par i venterommet da jeg var der for bare noen dager siden. Gled deg! Det er så gøy! Hvis dere ikke tar moren din med kan dere jo ta en privat ul senere? Jeg har tenkt meg på 3D ul senere i svangerskapet. :-)

Oi, det kan jeg ikke huske å ha lest i heftet! Får håpe de er greie å slipper mamma med inn også da. Skjønner ikke helt hvordan hun kan være i veien for undersøkelsen heller. Hun er veldig rolig av seg, og skriker og løper veldig lite rundt :fnise:.

Jeg og samboer har allerede vært på tidlig ultralyd sanmen, så da tenkte jeg at min mor ville ha glede av å være med nå :). Får vel bare ta henne med og se i dag! Kanskje jeg evt kan ringe ned å høre forhånd!

Tusen takk for fint svar :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig! Fortell meg GJERNE hvordan det gikk! :-) masse lykke til! Du får gi beskjed om at du har ordentlig kustus på din mor ;-) hehe lykke til!

Anonymous poster hash: b76a8...12a

Skrevet

Bare hyggelig! Fortell meg GJERNE hvordan det gikk! :-) masse lykke til! Du får gi beskjed om at du har ordentlig kustus på din mor ;-) hehe lykke til! Anonymous poster hash: b76a8...12a

Dette er meg.. Trykkt visst på anonymknappen.. ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk veldig fint!! :) mamma fikk bli med inn, og oppførte seg veldig fint :fnise:. Jeg skal tilbake igjen neste uke, fordi babyen lå så dumt til, og nekta å flytte på seg. Hun fikk sett det meste av hjertet, og det så kjempefint ut, men det var noen deler hun ikke fikk sett som hun gjerne skulle :)

Skrevet

Så bra hun fikk være med! :-) synn de ikke fikk sett alt de skulle, men se positivt på det! Dere får jo se lille en gang til! Lykke til! Gøy med ultralyd!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...