Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En lang historie det her som jeg skal forsøke å gjøre så kort som mulig. For to år siden var jeg gift, og forelsket meg i en mye yngre mann helt tilfeldig. Han ble betatt av meg, og vi sendte litt meldinger og pratet sammen om vi møttes. Forelskelsen min ble nesten en besettelse, og i et ekteskap som allerede hanglet ble veien kort mot et brudd. Det endte i utroskap i fylla. Etter det ville typen trekke seg unna, hadde dårlig samvittighet, manglet følelser for at det kunne bli noe mellom oss, samt ville treffe ei uten barn som han kunne stifte familie med. Jeg er sterilistert og har fått mine barn. Hadde et par tre mnd i vinter hvor vi møttes kun for sex, før han forsøkte seg på å date ei ung ei. Han var også alt for redd for å ende med såre meg om vi holdt på lengre. Helt siden utroskapet mitt har vi meldtes nesten hver dag,, snodig hele greia.. og i vår ville han plutselig treffe meg igjen. Siden har vi møttes 1-3 kvelder i uka. Meldes hver dag, mange meldinger som oftest, på FB og sms, han har nå fortalt kameratene at han treffer meg, han overrasker meg med romatiske settinger, ga meg fin bursdagsgave, ringer meg når han kommer hjem full fra byn på nettene om jeg ikke har vært ute selv. Men.. vi prater aldri om føleser, det er kun sex. Han forteller ofte hvor utrolig lyst han har på meg, at jeg tenner han så sinnsykt, hvor sexy, flott, fin, deilig jeg er. Han er øm mot meg, holder rundt meg, kysser på meg. Har virket sjalu ved flere anledninger. Og han har så sinnsykt sterke orgasmer med meg. Fortalte meg nylig at det er kun med meg han har fått slike.. varer veldig lenge, og nesten svimelår ham, av og til gråter han etterpå. Vi har utrolig bra sex sammen syns vi begge. Nå prater han også om å reise bort sammen. Hyttetur. Og snakket om å kanskje reise sammen på sommerferie. Og som i høst/vinter er vi enige om at vi ikke treffer andre. Kan en mann holde på sånt uten å føle noe..? For min del føles det som et forhold, bortsett fra at han tidligere har sagt han ikke har følelser, så jeg er redd han fortsatt ikke har det. Han vet forresten at jeg har sterke følelser. Jeg ba han bla a i vinter om å la meg være i fred, så jeg kunne komme over ham.. Da gikk det to dager så skrev han til meg igjen, og vi fortsatte der vi slapp. Blitt ca 15.000 meldinger på FB på ca 9 mnd!

Vet jeg ikke bør analysere og tolke, forsøker å bare nyte det vi har og ta en dag av gangen, men han gir så miksa signaler, så det er litt for lett å håpe på mer..

Anonymous poster hash: 8b204...fb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...