Gå til innhold

Til dere som har live musikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når begynner bandet/artisten å spille? Og hva tenker dere lydnivået skal være på? Vår skal spille 3 x 45 min, men vi er usikre på når han skal begynne å spille. Selve lokalet er ikke så stort, og vi vil jo også at gjestene skal ha muligheten til å snakke og mingle etter kaffen. Hvordan gjør dere andre det?

Anonymous poster hash: e31ba...d45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

(Vielse kl 14, middag kl 18) Musikken starter ca kl 22 ( eller da kakene er ferdig) og spiller så lenge det er "liv i folk". Spiller i alle fall til kl 02. Sist jeg var på fest med dem spilte de til 03.45, det gjorde de gjerne nå også så lenge det var liv....

Anonymous poster hash: 1497e...294

Skrevet

Vi hadde middag fra 1730-2145. Bandet begynte å spille ca 2230. Pause med kake fra 2315 til 2345. Deretter spilte bandet til 0130. Lyden var ganske høy hele tiden, men lokale har flere rom, så folk kunne småprate i salongen ved siden av festsalen.

Skrevet

Vielse kl 14, middag kl 16, estimert start på bandet kl 21. Spiller 3*45 min. De kommer til å spille høyt, men de som vil prate kan gå inn i tilstøtende rom. :-)

Skrevet

De spilte i fire timer, fra 20:30. De spilte høyt, men dette var på en gård ute i ødemarka, så det var ikke et problem for oss. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Var i bryllup i går, og de spilte 23-00.30 og 01-02.30

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde middag fra 1730-2145. Bandet begynte å spille ca 2230. Pause med kake fra 2315 til 2345. Deretter spilte bandet til 0130. Lyden var ganske høy hele tiden, men lokale har flere rom, så folk kunne småprate i salongen ved siden av festsalen.

Middag i over 4 timer? Blir da sulten før man får gå fra bordet igjen da :P

Anonymous poster hash: eac98...fa5

Skrevet

Middag i over 4 timer? Blir da sulten før man får gå fra bordet igjen da :P

Anonymous poster hash: eac98...fa5

Det føltes faktisk ikke så lenge ;-)

Og jeg var veldig forberedt på at det ville ta ca så lang tid. Jeg jobber selv i hotellbransjen og har organisert mange bryllupsmiddager. Med det antall gjester og 4-retters middag så er dette ganske vanlig ;-)

Men kan så klart bli lenge for de som ikke er like interessert i alle talene, som det brudepar og nærmeste familie/venner er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...