Gå til innhold

Dere som setter inn kontaktannonser på forum...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hovedsaklig menn vil jeg tro. Hender det at kvinner svarer dere på PM og at det faktisk fører til noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest kimhan92
Skrevet

ja, man fører jo en samtale på pm , men det viser seg alltid at de er useriøse kvinner, som er luremus .

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Får bare puppebilder, jeg. Kvinner as

Anonymous poster hash: bc623...d1e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg faktisk fått kontakt med flere, etter bare noen få uker her inne faktisk.

Det begynner først med litt meldinger frem og tilbake på PM, men så går det videre til å møtes et sted. En liten kaffe eller en pils, litt godsnakking og slikt. Og så går det veien sin hjem til enten henne eller meg.

Jeg kommer ikke til å nevne noen navn nå for både min egen og deres del. :)

Anonymous poster hash: 0a324...b35
  • Liker 1
Gjest Pingvine
Skrevet

Jeg kunne sikkert funnet på å svart noen, men jeg har ikke sett noen sånne kontaktannonser. For ny her, kanskje.

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Innboksen flyter over av sextilbud.

Dere damer er skikkelig grisete, ass! ;-)

Endret av Svampebob1
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke kontakt annonse egentlig...

Jeg har møtt 2 jenter gjennom KG irl.

Den ene møtte jeg i en tråd jeg startet om selvtillit og sånt, da postet jeg et bilde av meg selv og mange jenter likte faktisk bildet mitt, noe jeg var overasket over. flere jenter sendte meg da PM og de fleste av dem så døde chattingen raskt ut, men for en av dem så fortsatte vi på lenge.

Vi bestemte oss for å møtes og det gjøre det, det ene førte til det andre og vi endte opp i sengen, det var 3 dager med sex. men vi begge følte at "kjæreste" kjemien ikke stemte, og vi gikk hver vår vei, vi har hverandre fortsatt på facebook da. kanskje det blir en ukomplisert hookup senere, ikke vet jeg, men det var deilig iallefall.

Den andre jenten jeg møtte hadde jeg bare en date med, men hun var utrolig nydelig, sjarmerende og vanvittig søt. det dumme er at hun skulle til Bergen for å studere, og da så vi ikke hverandre. kanskje vi fortsetter når hun bor i Oslo igjen, men en jente som det blir ikke singel lenge. ganske dumt egentlig, hun var utseendemessig 3 over meg. altså en god 8'er

Anonymous poster hash: 83470...c5e
Gjest kloss
Skrevet

På et forum. .fungerer det ikke så godt å sjekke. jeg vil tro at de hvite ridderene har bedre hell enn oss ærlige. ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har pult omtrent hele forumet, jeg.

Anonymous poster hash: 06696...1f3
Gjest Vampen
Skrevet

På et forum. .fungerer det ikke så godt å sjekke. jeg vil tro at de hvite ridderene har bedre hell enn oss ærlige. ;-)

Har ærlig blitt synonymt med pisspreik?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke kontakt annonse egentlig...

Jeg har møtt 2 jenter gjennom KG irl.

Den ene møtte jeg i en tråd jeg startet om selvtillit og sånt, da postet jeg et bilde av meg selv og mange jenter likte faktisk bildet mitt, noe jeg var overasket over. flere jenter sendte meg da PM og de fleste av dem så døde chattingen raskt ut, men for en av dem så fortsatte vi på lenge.

Vi bestemte oss for å møtes og det gjøre det, det ene førte til det andre og vi endte opp i sengen, det var 3 dager med sex. men vi begge følte at "kjæreste" kjemien ikke stemte, og vi gikk hver vår vei, vi har hverandre fortsatt på facebook da. kanskje det blir en ukomplisert hookup senere, ikke vet jeg, men det var deilig iallefall.

Den andre jenten jeg møtte hadde jeg bare en date med, men hun var utrolig nydelig, sjarmerende og vanvittig søt. det dumme er at hun skulle til Bergen for å studere, og da så vi ikke hverandre. kanskje vi fortsetter når hun bor i Oslo igjen, men en jente som det blir ikke singel lenge. ganske dumt egentlig, hun var utseendemessig 3 over meg. altså en god 8'er

Anonymous poster hash: 83470...c5e

Har vanskelig for å tro at hun kan ha vært tre over deg, når et enkelt bilde av deg førte til mye oppmerksomhet fra kvinner. Da er du nok en av de shmockene som lar kvinner tro de har et overlegent utseende, selv om du i realiteten ser bedre ut enn henne. ser den samme tendensen med menn som er veltrente, men drasser rundt på ei med tønneform eller pæreform. Nesten som om dere rasjonalliserer at dere har for lav selvtillit til å gå for en likeverdig partner. Unødvendig. Har aldri lagt ut kontaktannonse men har likevel høvla over to stykker på forumet. Nydelig hvordan sinne kan gjøres om til kåthet med hjelp av noen enkle ordtriks. Det skal dog sies at disse jentene ikke våget å kontakte meg fra en veldig etablert bruker.

Endret av en'krone
Gjest Inggolf
Skrevet

ja, man fører jo en samtale på pm , men det viser seg alltid at de er useriøse kvinner, som er luremus .

det kan kanskje ha noe med at kvinner flest (ja, jeg tørr faktisk påstå det) ikke registerer seg her for å finne seg en mann/en penis!? :vetikke:

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvor finner man disse kontaktannonsene? De har jeg visst gått glipp av. Ikke at jeg skal svare men artig å lese;)

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Hvor finner man disse kontaktannonsene? De har jeg visst gått glipp av. Ikke at jeg skal svare men artig å lese;)

Det er nok ikke så uvanlig at det sendes en god del PM`er med invitasjoner til det ene og det andre.

Muligens spesielt blant dem som er aktive i bildetråden, altså at jenter mottar en del "frierbrev" bra det mannlige kjønn mener jeg.

Edit; Og så har vi jo tråden til Reza da, som heter noe som "Kunne du vært kjæreste med meg?" (lenge siden jeg har sett den tråden nå, så husker ikke ordrett hva den heter)..

Ikke at det er så direkte "frierbrev" eller "kontaktannonse" men dog :)

Endret av NozMonster
Skrevet

Slim to none.... Ikke har jeg hatt lykken med meg i komentarfeltet til aftenposten heller...

Aner ikke hva jeg gjør feil :vetikke: Pointers?

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Slim to none.... Ikke har jeg hatt lykken med meg i komentarfeltet til aftenposten heller...

Aner ikke hva jeg gjør feil :vetikke: Pointers?

Det er Vakttårnet som gjelder! Prøv deg i kommentarfeltet der, og du er sikret napp :tommelopp:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg har vært skyldig i sjekke litt på forumet, men ingen har blokket meg enda, og håper ikke det ble for mye for dem....

Gjest Gjest
Skrevet

Eller at man blir plaget av en mannelig bruker og man må kontakte moderator og gi en beskjed om overvåkning. ;)

• Liker 1
Gjest Nikki09
Skrevet

det kan kanskje ha noe med at kvinner flest (ja, jeg tørr faktisk påstå det) ikke registerer seg her for å finne seg en mann/en penis!? :vetikke:

Tullprat! Det er jo nøyaktig derfor vi er på kvinneguiden! Kom ikke her å lat som noe annet!

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...