Gå til innhold

Jeg fikk stå da en kvinne kom bort til meg på treningssenteret

Anbefalte innlegg

Gjest buck50
Skrevet

I dag var jeg på treningssenteret og da jeg holdt på å tøye ut kom det en kvinne og stilte seg rett ovenfor meg. Hun begynte å tøye og kikket bort på meg. I det jeg kikker henne inn i øynene så fikk jeg stå.. i joggebukse!! Er det kleint hvis en mann får stå med en gang du kikker han inn i øynene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Carla
Skrevet

Kommer an på hvem det er. Hvis det er en fyr jeg har sansen for, så hadde jeg nok syntes at det var veldig flatterende. Hvis ikke, hadde jeg nok blitt litt satt ut ja.

AnonymBruker
Skrevet

Vær glad det ikke var meg. Jeg ville begynt å le. Høyt.

Anonymous poster hash: 0e2ab...34c
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du null kontroll på kølla? :fnise: "Tenk på en blå bil, en blå bil..."

Anonymous poster hash: d9d62...95d

• Liker 3
Gjest buck50
Skrevet

Kommer an på hvem det er. Hvis det er en fyr jeg har sansen for, så hadde jeg nok syntes at det var veldig flatterende. Hvis ikke, hadde jeg nok blitt litt satt ut ja.

Det er jo hyggelig å høre. Jeg tror hun var litt interessert fordi hun prøvde å få øyekontakt flere ganger, men jeg klarte ikke tenke helt klart og ble bare flau... hehe

Gjest buck50
Skrevet

Jeg trodde jeg hadde kontroll på den, men jeg har tydeligvis ikke det :)

Gjest Carla
Skrevet

Det er jo hyggelig å høre. Jeg tror hun var litt interessert fordi hun prøvde å få øyekontakt flere ganger, men jeg klarte ikke tenke helt klart og ble bare flau... hehe

Vet du om hun bruker å gå der ofte? Du kunne jo ha prøvd å sjekke henne opp. Kanskje gjøre noe med "problemet" i underetasjen først ;)

• Liker 1
Skrevet

Og nettopp derfor skal man ikke ta kvinner seriøst. Helt seriøst.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, det skal spørre neste knullevenninna mi om den gangen hun påstår vi ikka kan ha sex pga pms. Skal også fnise akkurat som den tante-smileyen din. " :fnise: "

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, det skal spørre neste knullevenninna mi om den gangen hun påstår vi ikka kan ha sex pga pms. Skal også fnise akkurat som den tante-smileyen din. " :fnise: "

"It's all in your head, baby, it's all in your head..." *stirre intenst på og føre seg inn i*

:laugh:

Gjest buck50
Skrevet

Vet du om hun bruker å gå der ofte? Du kunne jo ha prøvd å sjekke henne opp. Kanskje gjøre noe med "problemet" i underetasjen først ;)

Nei, jeg vet ikke om hun går der ofte fordi jeg har aldri sett henne før.. men hvis jeg ser henne igjen så kan jeg ihvertfall si hei til henne ;)

Skrevet

Utseendeloven bekreftet.

Stygg\skallet\middels pen man får bennern = Pervo, gris, ekkel, creepy

Kjekk mann får bennern = Dristig, viril, spenstig, vågal

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier også å le høyt av damer som er kåte. Særlig de som ligger på stranda og glor. Viser de interesse på annen måte så ler jeg bare enda høyere.

En gang jeg hadde med ei dame hjem viste det seg at hun ble kliss våt etter bare litt fingring. Da lo jeg så høyt at hun måtte holde for ørene.

Anonymous poster hash: 66a2c...438

• Liker 8
Skrevet

Er det en måte å gjengi den høfligheten vi viser når vi holder latteren for oss selv når kvinner entrer frivektrommet?

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

I dag var jeg på treningssenteret og da jeg holdt på å tøye ut kom det en kvinne og stilte seg rett ovenfor meg. Hun begynte å tøye og kikket bort på meg. I det jeg kikker henne inn i øynene så fikk jeg stå.. i joggebukse!! Er det kleint hvis en mann får stå med en gang du kikker han inn i øynene?

Om jeg bruker 'det riktige blikket' på den riktige mannen så er det du beskriver en helt normal respons :lur:

Edit: Kleint ? Nei du milde himmel, - tvert imot.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Gjest Carla
Skrevet (endret)

Utseendeloven bekreftet.

Stygg\skallet\middels pen man får bennern = Pervo, gris, ekkel, creepy

Kjekk mann får bennern = Dristig, viril, spenstig, vågal

Ja du prøver å dytte meg inn i den båsen. Det var overhodet ikke det jeg sa! Jeg sa om jeg hadde sansen for fyren. Ergo, fyren kunne ha vært verdens mest sexy mann og jeg hadde blitt satt ut om jeg ikke følte noe attraksjon. Jeg har sett flere skallete menn som har fått systemet mitt til å vibrere. Ikke at det er noe jeg henger med opp i, i første omgang. Har også falt for menn som kanskje ikke går inn under kategorien kjekk mann, men som likevel har hatt noe ved seg som har tiltrukket meg. Så bedre lykke neste gang med å stemple meg om overfladisk!

Endret av Carla
  • Liker 2
Gjest Carla
Skrevet

Og nettopp derfor skal man ikke ta kvinner seriøst. Helt seriøst.

Fordi? Les innlegget mitt til Jegern, du!

Skrevet

Mannfolk får stå uansett når de ser meg, det blir en vane, kanskje mer uvant hvis de ikke får det... :nigo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Blir litt satt ut av bildet ditt jeg :fnise:

Hver gang jeg ser det skvetter jeg til og tror det er et slags slangemenneske som står med ryggen vendt mot bildet, og så hodet snudd i en rar vinkel over ryggen!

Endret av Kiva
Skrevet

Fordi? Les innlegget mitt til Jegern, du!

Må inn med teskje her og ja. Om du så tenner på han fordi han er brun, eller fordi han har penger, eller fordi han har en smirgrede personlighet, så gjør du ditt eget syn på han avgjørende for hvor merkelig det er at han tenner på deg. slik ts beskrev det var dette også en jente som han aldri har snakket med, så dette var rent overfladisk fra ts sin side. Svaret ditt er rett og slett useriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...