straamann Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Har et litt kinkig problem; skal på besøk til en vennine i en annen by. Jeg trenger å overnatte, da tur-retur ikke er mulig. Er det ok å overnatte hos henne (på egen madrass), eller vil dette kunne gi feil signaler eller bli litt rart? Jeg kan jo ta inn på et motell eller noe for anledningen, men kanskje dette også kan tolkes som at jeg faktisk tenker over at "noe kan skje" dersom jeg overnatter hos henne? Bør jeg i tilfelle skjule at jeg ligger på motell i stedet for hos henne? 1
Steinar40 Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Hvis du har kjæreste så er det ikke akseptabelt at du overnatter hos ei venninne, nei. 13
Smascha Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Klart det er ok å overnatte hos venninna di! Eg ser ikkje problemet. Med mindre, sjølvsagt, vertinna ikkje ynskjer det. 12
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Det spørs vel på først og fremst venninnen, om hun ønsker overnattingsbesøk. Så spørs det vel på dama, om hva hun finner akseptabelt. Ikke hva du mener, Steinar40. Anonymous poster hash: 477e1...52e 4
LillaFrosk Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Jeg ser ikke helt problemet med å overnatte hos ei venninne, så lenge dere ikke sover i samme seng. Greit - har du kjæreste, kan det være greit å spørre hva h*n synes om saken, men.. ellers ser jeg ikke problemet. 5
Steinar40 Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Det spørs vel på først og fremst venninnen, om hun ønsker overnattingsbesøk. Så spørs det vel på dama, om hva hun finner akseptabelt. Ikke hva du mener, Steinar40. Anonymous poster hash: 477e1...52e Ettersom TS må spørre her så kan jeg aldri tenke meg at hans eventuelle kjæreste vil bli mye fornøyd. 2
cassio Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 For noen er det ok, for andre ikke. Det er vel du selv som best kan vurdere om det er greit for deg. 1
Sugerøret Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Jeg personlig ville sagt OK om jeg kjente denne damen og at det IKKE er din x Men det kommer vel ann på hva din kjære sier? 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 Om ingen av dere har kjærester bør vel det være i orden. Anonymous poster hash: 2e2fa...85c 3
Mynona Skrevet 20. juni 2013 #10 Skrevet 20. juni 2013 Dersom du har kjærste bør du spørre hun om hun synes det er OK før du gjør det hvertfall. Det får bli mellom dere hvor dere setter grenser. Og ellers er det jo ikke noe problem å overnatte hos en venninne. hvis du er redd for at hun skal ta signaler kan du jo presisere når du spør om å overnatte om hun har et gjesterom eller ekstraseng du kan låne en natt. Så skjønner hun at du ikke forventer å ligge i samme seng som henne. 1
sjokopudding Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 ser ikke problemet,hadde hun vært en eks ville jeg muligens tenkt meg om,men hør hva dama synes om det du har tenkt. og selvfølgelig at det er ok for venninnen din. ville aldri drømt om å nekte mannen min å sove noe sted, han er voksen og står for sine egne handlinger=) 1
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Ser ikke helt problemet, men hadde foretrukket at du avklarte det med en eventuell partner først. Men hadde heller ikke tatt det ille opp om du overnattet på motell heller tror jeg ("jeg sover bedre alene"), men kanskje synes det var litt synd at en hyggelig kveld måtte avbrytes for at du skulle avgårde.
blueberries Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 Nei nei nei nei! For meg hadde det ikke vært greit i det hele tatt. 2
straamann Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #14 Skrevet 20. juni 2013 Dersom du har kjærste bør du spørre hun om hun synes det er OK før du gjør det hvertfall. Det får bli mellom dere hvor dere setter grenser. Og ellers er det jo ikke noe problem å overnatte hos en venninne. hvis du er redd for at hun skal ta signaler kan du jo presisere når du spør om å overnatte om hun har et gjesterom eller ekstraseng du kan låne en natt. Så skjønner hun at du ikke forventer å ligge i samme seng som henne. Ja, det er vel det lureste. Steinar 40; jeg har ikke kjæreste, men ellers takk for tipset. Hvis jeg presiserer at jeg ikke vil noe mer enn å sove, bør det nok gå greit. Men jeg er litt redd for at jeg i situasjonen kan komme til å "tenke med feil hode", noe som forsåvidt ikke hadde vært noe problem hvis det ikke var for den potensielle faren å ødelegge vennskapet... Kom gjerne med tips til hvordan jeg kan holde fokuset på vennskapet og undertrykke følelser av erotisk karakter dersom de skulle dukke opp...
straamann Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #15 Skrevet 20. juni 2013 Ser ikke helt problemet, men hadde foretrukket at du avklarte det med en eventuell partner først. Men hadde heller ikke tatt det ille opp om du overnattet på motell heller tror jeg ("jeg sover bedre alene"), men kanskje synes det var litt synd at en hyggelig kveld måtte avbrytes for at du skulle avgårde. Ja, nettopp derfor jeg tenker at motell er litt snålt, også fra et vennskapsperspektiv. Nei nei nei nei! For meg hadde det ikke vært greit i det hele tatt. Hvorfor?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #16 Skrevet 20. juni 2013 Ja, det er vel det lureste. Steinar 40; jeg har ikke kjæreste, men ellers takk for tipset. Hvis jeg presiserer at jeg ikke vil noe mer enn å sove, bør det nok gå greit. Men jeg er litt redd for at jeg i situasjonen kan komme til å "tenke med feil hode", noe som forsåvidt ikke hadde vært noe problem hvis det ikke var for den potensielle faren å ødelegge vennskapet... Kom gjerne med tips til hvordan jeg kan holde fokuset på vennskapet og undertrykke følelser av erotisk karakter dersom de skulle dukke opp... Pysjbukse med snøring, og god knute. Høres idiotisk ut, men den pausen en trenger for å knyte opp hjelper til å klarne hodet.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #17 Skrevet 20. juni 2013 Før når jeg var singel så kunne jeg overnatte hos single kompiser kun fordi jeg trengte overnatting og overhodet ikke ønsket kos/sex, men de forventet alltid at vi var litt sosiale og det var jo greit siden det var kompiser. Nå i et forhold kommer jeg ikke til å gjøre det, og ville heller ikke overnattet hos en kompis med dame om dama var bortreist eller at de ikke er samboere. Og jeg hadde ikke likt det om min samboer skulle overnatte hos ei singel venninne selv om jeg stoler på han så stoler jeg ikke på kvinner jeg ikke kjenner, selv om han klarer å avvise de så er det ekkelt at noen andre skal prøve seg på han. Jeg er kanskje litt "bortskjemt" sånn sett fordi han er aldri (hans vilje) ute på byen, så han bli jo aldri lagt an på. Som jeg vet, han jobber bare med menn. Men nå babler jeg masse Er dere begge single så ja det er lov. Og ingen selvfølge at det skal skje noe mellom dere, selv om noen mennesker tenker det. Du kan jo si når du spør om overnatting at du forresten ikke kommer for å legge an på henne hvis hun er redd for det, du trenger bare overnatting. Anonymous poster hash: 3b7b1...050
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #18 Skrevet 20. juni 2013 Ikke sov på samme soverom, og ikke sitt inntil henne i sofaen. Avvis henne om hun prøver seg. Anonymous poster hash: 3b7b1...050
blueberries Skrevet 20. juni 2013 #19 Skrevet 20. juni 2013 Ja, nettopp derfor jeg tenker at motell er litt snålt, også fra et vennskapsperspektiv. Hvorfor? Det føles ikke riktig. Men det er jo bare min mening. Det er jo din kjæreste det gjelder, og kanskje hun synes det er helt greit.
Steinar40 Skrevet 20. juni 2013 #20 Skrevet 20. juni 2013 Om ingen av dere har kjærester bør vel det være i orden. Anonymous poster hash: 2e2fa...85c Her i ligger hele essensen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå