Gjest Netti5278 Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Jeg har krøllet/kruset hår.... Svært kruset hår :-( Sist gang jeg var hos frisøren snakket hun om at det nå var kommet en ny måte å få slett hår på. Håret ble slett helt til det vokste ut igjen. Og i motsetning til anti-permanent skulle det visstnok fungere i mitt hår også! Problemet er at det var kun en frisørsalong som hadde begynt med dette, og de holdt til i Oslo (jeg bor i Stavanger). Dumme meg glemte å spørre henne om navnet på denne salongen. Er det noen her som vet hvilken salong det kan være snakk om??? Jeg hadde blitt evig takknemlig! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 Kan du ikke bare ringe ned til frisøren som fortalte deg dette å spørre? Hvis du finner det ut, så hadde det vært supert om du kunne si hvilken frisørsalong det var snakk om! -Krølla
Gjest Cleopatra Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 (endret) ..... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Cleopatra - kan du være så snill å fortelle om hva dette kalles, hvos du finner det ut? Hadde vært strålende! -Krølla
Gjest Cleopatra Skrevet 17. april 2004 #5 Skrevet 17. april 2004 (endret) ..... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Gjest Cleopatra Skrevet 17. april 2004 #6 Skrevet 17. april 2004 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2004 #7 Skrevet 18. april 2004 oj.. spennende.. om noen har fått utført det hadde det vært alreight få høre om pris , resultat osv. Jeg har noe stritt frusete hår.. :D
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2004 #8 Skrevet 19. april 2004 Jeg har ringt og sjekket litt idag jeg da. Det eneste de kunne tilby her ( fredrikstad ) var antipermanent.. Som bare sliter hardt på håret. :D
Gjest Netti5278 Skrevet 28. april 2004 #9 Skrevet 28. april 2004 Jeg har funnet en salong her i Stavanger som gjør dette! :-) ModernDesign! Jeg ringte og snakket med dem ang.behandlingen. De sa det skulle fungere kjempefint i hår som ikke var knusktørt eller afro-hår. Jeg har hår som går til skuldrene, og da regnet hun med at prislappen kom på ca. 1800,- (mye penger...., men definitivt verdt hver krone om det fungerer!) På ModernDesign sine salonger tror jeg behandlingen ble kalt Straight N' Shine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå