Gå til innhold

jeg tror jeg har soppinfeksjon, men...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg tror jeg har soppinfeksjon og kjøpt canesten stikkpille og krem. symptomene er de samme som sist gang (en del år siden nå). jeg brukte stikkpillen på mandag, men jeg har fremdeles vondt. det føles nesten som jeg har en tynn pinne sittende fast midt i skjeden, slik at det gjør vondt når jeg beveger meg.

hvor lang tid gikk det før det ble bedre for dere som har hatt sopp før? jeg husker ikke hvor lang tid det tok for å bli bedre sist.

også lurer jeg litt på om det er farlig å bruke stikkpille to ganger kort tid etter hverandre? stikkpillen jeg har brukt nå på mandag er 500mg.

Anonymous poster hash: 10ba6...12e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har vært flink til å smøre morgen og kveld siden mandag vil jeg tro du skulle merket stor forbedring om det var sopp. Jeg ville ikke tatt en ny vagitorie før jeg hadde vært hos legen og sjekket ut om det virkelig er sopp.

AnonymBruker
Skrevet

For meg tok det et par dager kanskje.

Anonymous poster hash: 4e517...5fa
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har vært flink til å smøre morgen og kveld siden mandag vil jeg tro du skulle merket stor forbedring om det var sopp. Jeg ville ikke tatt en ny vagitorie før jeg hadde vært hos legen og sjekket ut om det virkelig er sopp.

ja det var det jeg tenkte også :/

Skrevet

ja det var det jeg tenkte også :/

Ring legekontoret så fort det åpner i morgen så kanskje du kan få en time iløpet av dagen, det er greit å få sjekket opp hva det kan være.

AnonymBruker
Skrevet

skal gjøre det.. har bare ikke så lyst. har aldri vært hos gynekolog før. æsj.. jeg som allerede er fattig student :/

Skrevet

skal gjøre det.. har bare ikke så lyst. har aldri vært hos gynekolog før. æsj.. jeg som allerede er fattig student :/

Det er ikke sikkert du trenger til gynekolog, og leger/gynekologer syns underlivet ditt er like lite spennende som du syns busstidene i nabobyen er ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...