MarianneHaa Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Har en hvit, basic peplumtopp fra Vero Moda som jeg syntes er veldig fin! Problemet er bare at jeg ikke vet hvordan jeg skal style den, vil gjerne ha den på en fest i helga! Har blitt ganske brun, så syntes den hvite fargen fremhever det! (Har bare brukt den en gang tidligere, så den er ganske hvit fortsatt) Men siden den er så basic, så syntes jeg det blir for hverdagslig med skinny jeans til.. Siden den kombinasjonen er noe jeg fint kunne brukt på en hverdag. Så er det noen som har noen ideer? Hadde blitt veldig takknemlig for svar.
Gjest Nanne70 Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Et pencilskjørt med litt farger og mønster, kanskje?
Elanore Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Blyantskjørt og et flott smykke. Sett gjerne opp håret eller gjør noe ut av sminken.
Kira-delta Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Jeg ville gått for ensfarget skjørt, og et stort smykke som elenore sier gjerne et smykke med farger som går igjen i skjørtet
FantasDick Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Jeg ville nok valgt svarte skinnyjeans og tilbehør som gjør litt utav seg.
MarianneHaa Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2013 Ja, det hadde jeg ikke tenkt på! God ide. Tusen takk for svar dere! Får gå å shoppe litt i morgen da. Noen som vet hvor de selger noen fine statementsmykker? Syntes de fra HM osv ser så "billige" ut i det siste, de ser nesten litt plastikklignende (?) ut, syntes de var mye finere før alle begynte å kjøpe det!
Gjest Gjest_Darko Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Brukte den toppen forrige helg! Hadde bl.a svart skinnaktige jeans og et statementsmykke i gullfarge til. Og er forresten enig med deg i at det er mye plastikk på H&M. Men mye fine statementsmykker på Bik Bok og Glitter, og noen få på Cubus
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Skjørt eller en farget bukse eller skinnbukse! Anonymous poster hash: ae24c...349
Gjest Lille-pus Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Helt enig med Elanore; Et byantskjørt, lekre sko med hæler (gjerne skyhigh siden det er fest og moro), ett statement smykke, en liten konvoluttveske (i dag kalt clutch), oppsatt hår og sminke. Vil du slå på stortrommen og ønsker et klassisk, men småfrekt uttrykk, så velger du et blyantskjørt i lær. For en sprudlende partylook kan du prøve å finne et blyantskjørt med farve og mønster,, men husk vi bor i Norge og slike skjørt er mangelvare her på berget. Edit: Et ganske så bra utvalg ulike blyantskjørt her hos The Outnet Endret 20. juni 2013 av Lille-pus
MarianneHaa Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2013 Tusen takk for gode tips! Får se hva jeg finner i morgen! Har dessverre ikke tid til å bestille noe til helga, men var sykt mange fine skjørt på den siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå