AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Er det virkelig så mange mennesker som ikke er i stand til å være alene ? Anonymous poster hash: 39851...ca6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Tydeligvis. Folk er så usikre på seg selv at de MÅ ha kjæreste. Trist. Anonymous poster hash: 50e5e...6ad
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Jeg var sånn før, overlappet nesten kjærester for å slippe å være alene. Oppdaget plutselig en dag at jeg ikke aner hvordan jeg er singel, hvem er jeg helt alene liksom. Viste seg at jeg liker meg selv som person bedre uten kjæreste, så det skal jeg ikke ha på en stund! Anonymous poster hash: 1c364...371
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Hvorfor er folk så opptatte av andre irrelevante menneskers preferanser og ønsker? Og MÅ de dømme andre uavhengig av hvordan de lever livet sitt? Tydeligvis. Folk er så usikre på seg selv at de MÅ fortelle andre hvordan de bør levet livet sitt. Trist. Anonymous poster hash: 2c9dd...216 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Men hva er vitsen med kjæreste når det blir slutt uansett? Man har jo ingen garanti for at det varer? Plutselig en dag sitter man der som alenemor med 2 unger fordi mannen dumpet deg for en annen dame (siden menn ikke klarer å holde seg til en dame) og da er showet i gang med krangel og bitterhet. Enhver fornuftig person innser jo at dette er galskap. Anonymous poster hash: 50e5e...6ad 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Jeg er ikke besatt av å få meg kjærste, men har lyst på en nå. Har vært singel i 7-8 år så jeg vet helt fint hvordan det er å være singel og alene. Har ikk enoe problem med det. Men savner noen å dele hverdagen med. Er det så rart synes du? Anonymous poster hash: c6138...83b 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Jeg er ikke besatt av å få meg kjærste, men har lyst på en nå. Har vært singel i 7-8 år så jeg vet helt fint hvordan det er å være singel og alene. Har ikk enoe problem med det. Men savner noen å dele hverdagen med. Er det så rart synes du? Anonymous poster hash: c6138...83b Men tenk om det blir slutt? Hvorfor ta sjansen på å få kjærlighetssorg og ha det jævlig? Anonymous poster hash: 50e5e...6ad
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 De færreste er vel besatt av det. Å foretrekke et fast forhold er ikke det samme som at man ikke klarer å være alene.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 Jeg var sånn før, overlappet nesten kjærester for å slippe å være alene. Oppdaget plutselig en dag at jeg ikke aner hvordan jeg er singel, hvem er jeg helt alene liksom. Viste seg at jeg liker meg selv som person bedre uten kjæreste, så det skal jeg ikke ha på en stund! Anonymous poster hash: 1c364...371 Er du en annen person, om du er alene eller ei? Det er forøvrig et meget godt tegn at du liker deg selv som person bedre uten kjæreste. Dvs at du liker deg selv godt og ingenting er bedre enn det. Og når en sier at en skal være singel en stund, er det som regel det motsatte som skjer. Anonymous poster hash: 533e0...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #10 Skrevet 20. juni 2013 Men tenk om det blir slutt? Hvorfor ta sjansen på å få kjærlighetssorg og ha det jævlig? Anonymous poster hash: 50e5e...6ad Men tenk hvis ikke? Hvorfor ta sjanser, generelt? Hvordan oppnå noe uten å ta noen sjanser? Anonymous poster hash: 2c9dd...216 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 Men tenk hvis ikke? Hvorfor ta sjanser, generelt? Hvordan oppnå noe uten å ta noen sjanser? Anonymous poster hash: 2c9dd...216 Men her er det en stor risk da.. Hvis det gang på gang går til helvete, hvorfor ta risken igjen? Skjønner ikke at folk tør. Utro menn og løgner og alskens problemer. Nei lær dere å trives alene sier nå jeg! Anonymous poster hash: 50e5e...6ad
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Men tenk om det blir slutt? Hvorfor ta sjansen på å få kjærlighetssorg og ha det jævlig? Anonymous poster hash: 50e5e...6ad Hvorfor være så pessimistisk? Tenk om man blir påkjørt når man krysser veien? Kan jo ikke la vær å gå dit man skal av den grunn. Jeg har da hatt min kjærlighetssorg og det går over på sikt. Og man lærer mye av det og vokser på det og. Som alle andre erfaringer man gjør seg i livet. Og tenk om den neste kjærsten man får er den siste - den som holder resten av livet. Hadde ikke det vært fint da? Anonymous poster hash: c6138...83b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #14 Skrevet 20. juni 2013 Jeg er ikke besatt av å få meg kjærste, men har lyst på en nå. Har vært singel i 7-8 år så jeg vet helt fint hvordan det er å være singel og alene. Har ikk enoe problem med det. Men savner noen å dele hverdagen med. Er det så rart synes du? Anonymous poster hash: c6138...83b Tror ikke TS siktet til folk som har vært singel i 7-8 år Anonymous poster hash: 75e8e...d72
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #15 Skrevet 20. juni 2013 Hvorfor være så pessimistisk? Tenk om man blir påkjørt når man krysser veien? Kan jo ikke la vær å gå dit man skal av den grunn. Jeg har da hatt min kjærlighetssorg og det går over på sikt. Og man lærer mye av det og vokser på det og. Som alle andre erfaringer man gjør seg i livet. Og tenk om den neste kjærsten man får er den siste - den som holder resten av livet. Hadde ikke det vært fint da? Anonymous poster hash: c6138...83b Men det har man jo ingen garanti for, at neste blir den siste. Blir jo et voldsomt forbruk av kjærester i løpet av et liv da. Og ikke har man garanti for at man ikke blir forlatt heller.Ikke meningen å være pessimistisk, men jeg har opplevd så mye fælt fra menn at jeg har fått post-traumatisk stress-syndrom kjenns det som. Derfor kan jeg virkelig ikke forstå at folk er villige til å gjennomgå dette igjen og igjen, bare for å slippe å være alene. Vil kalle det modig! Anonymous poster hash: 50e5e...6ad
Steinar40 Skrevet 20. juni 2013 #16 Skrevet 20. juni 2013 Vel, sakens kjerne er nok den at det å leve i parforhold og få barn er det normale for folk flest. Det er et instinkt de fleste har; ellers hadde vi vært utdødd som art for lengst. Men det finnes alltid unntak som ikke har fått dette instinktet/behovet like sterkt.
Karenina Skrevet 20. juni 2013 #17 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Men her er det en stor risk da.. Hvis det gang på gang går til helvete, hvorfor ta risken igjen? Skjønner ikke at folk tør. Utro menn og løgner og alskens problemer. Nei lær dere å trives alene sier nå jeg! Anonymous poster hash: 50e5e...6ad "'Tis better to have loved and lost, than never to have loved at all" - Lord Tennyson Endret 20. juni 2013 av Marsupilami
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #18 Skrevet 20. juni 2013 Vel, sakens kjerne er nok den at det å leve i parforhold og få barn er det normale for folk flest. Det er et instinkt de fleste har; ellers hadde vi vært utdødd som art for lengst. Men det finnes alltid unntak som ikke har fått dette instinktet/behovet like sterkt. Men mannfolk stikker jo bare av! De klarer jo ikke holde seg til en partner. Hva er vitsen med å få barn under sånne kår. Menn bytter damer oftere enn jeg bytter bind. Anonymous poster hash: 50e5e...6ad 1
Steinar40 Skrevet 20. juni 2013 #19 Skrevet 20. juni 2013 Men det har man jo ingen garanti for, at neste blir den siste. Blir jo et voldsomt forbruk av kjærester i løpet av et liv da. Og ikke har man garanti for at man ikke blir forlatt heller.Ikke meningen å være pessimistisk, men jeg har opplevd så mye fælt fra menn at jeg har fått post-traumatisk stress-syndrom kjenns det som. Derfor kan jeg virkelig ikke forstå at folk er villige til å gjennomgå dette igjen og igjen, bare for å slippe å være alene. Vil kalle det modig! Anonymous poster hash: 50e5e...6ad Det er nok ikke modig, men heller et sterkt behov som (over)styrer oppførselen.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #20 Skrevet 20. juni 2013 GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Det er ingen innlegg lengre verdt å qoute nå. Hør da, uten at en skal møte seg i døra. Vi mennesker opplever noen ganger oppturer, andre ganger nedturer. Alle disse sitter sine spor i oss og gjør oss til dem vi er. Dette er jo åpenbart, men å la være å utsette seg for noe fordi en er redd for mulige konsekvenser? Hvordan er oppskriften igjen for å kvitte seg med en fobi forøvrig? NOEN menn er drittsekker og bytter ut damer fort, mens noen andre gjør ikke det altså. Og det er heller ikke alle menn som stikker av heller, for å finne seg en ny en! Om noe, for noen, er ikke jeg det største og beste eksempelet på det ? Det var aldri intensjonen å ville genuint vise meg frem i dette lyset, men når jeg først er her kan jeg jo like gjerne påpeke det og. Og jeg har egentlig ikke visst om det heller, før for noen uker siden, at jeg kunne være et slikt eksempel. Anonymous poster hash: 2c9dd...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå