AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Klippet meg ny på håret i dag i lunsjen. Jobber bare med menn og de jeg traff etterpå la merke til min nye frisyre og sa jeg var fin. Kom hjem, spist middag, hatt samtale, sex og satt ute en stund...og ingen kommentar fra mannen min. Ikke før datteren min kom hjem og nevnte det. Antar det har noe med hans interesse overfor meg å gjøre, at han faktisk ikke "ser" meg.Anonymous poster hash: b9630...131
Pysa Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Ikke vær så streng med ham, det er en kromosomfeil. ;-) 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Ikke vær så streng med ham, det er en kromosomfeil. ;-) Og de på jobben da?Anonymous poster hash: b9630...131 1
Karenina Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Har alltid hørt at det er et godt tegn, at hvis de ikke legger merke til det, vil det si at du kler den nye frisyren. Hvis de derimot sier "jøss, har du klippet/farget/stripet deg?" er ikke resultatet så vellykket. For øvrig synes kjæresten min at jeg så helt fantastisk ut på håret, at fargen ble pen og at lengden var fin, før jeg rakk å si at frisørtimen ble utsatt. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den 17
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Vel, det er faktisk mulig å gå i fra langt til kort og fra lyst til mørkt og fremdeles kle det. Trenger ikke være mislykket selv om man ser forandring
Karenina Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Vel, det er faktisk mulig å gå i fra langt til kort og fra lyst til mørkt og fremdeles kle det. Trenger ikke være mislykket selv om man ser forandring Det er ikke gitt at de legger merke til det av den grunn
Patronus Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Jeg kom hjem med helt kort hår en gang, hadde hår ned til rumpa. Mannen la ikke merke til dette før jeg sier det 2 dager etterpå. Lurer på om det var et ''Har du ikke noe snilt å si, ikke si noe i det hele tatt''? 1
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Og de på jobben da?Anonymous poster hash: b9630...131 De på jobben er likedan med sine koner og kjærester, sannsynligvis. 3
Nerine_ Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 Jeg er også dårlig til å legge merke til nye ting, men det har ingenting med interessen for personen å gjøre
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 å herregud, og her trudde jeg livet mitt var hardt... Anonymous poster hash: 42f34...f9c 3
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har også klippet av det lange håret mitt i dag. Mannen kommenterte det med en gang og syns jeg er sexy med den nye hårsveisen :-)
Gjest Ironically me Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 OK, grov fram denne fra hukommelsen. Trodde den var slettet, men nei da ! Jeg skulle møte en ex på stasjonen en gang. Hun hadde vært borte en stund, og ja - jeg la merke til den nye frisyren hennes, ja! Fra en naturlig farge og lengde på håret som kledte henne, og til kort (javel, men formen, da!), og skikkelig unaturlig, syntetisk farget. Huden, øynene - ingenting passet med den fargen, og jeg er mann! Er nå overbevist at det finnes fargeblinde frisører også. Jeg måtte ha stålkontroll for å ikke gli tilbake bak rattet og kjøre rolig avsted, og tvangstenke, "nei hun kom ikke i dag likevel". Tankene spant rundt i hjernen. "..hva... skal jeg...egentlig si ...nå". (Skal snart gå Besseggen, så det blir nytt profilbilde til uka - hold ut!) 1
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #14 Skrevet 20. juni 2013 Faktumet er at vi ikke bryr oss om hvordan dere ser ut på håret.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #15 Skrevet 21. juni 2013 Det er ikke gitt at de legger merke til det av den grunn Nei, det var ikke det jeg sa heller.
Gjest pautine Skrevet 21. juni 2013 #16 Skrevet 21. juni 2013 Klippet meg ny på håret i dag i lunsjen. Jobber bare med menn og de jeg traff etterpå la merke til min nye frisyre og sa jeg var fin. Kom hjem, spist middag, hatt samtale, sex og satt ute en stund...og ingen kommentar fra mannen min. Ikke før datteren min kom hjem og nevnte det. Antar det har noe med hans interesse overfor meg å gjøre, at han faktisk ikke "ser" meg.Anonymous poster hash: b9630...131 He he he, det er ikke fordi han er mann, men ikke detaljorientert. Hos oss er det omvendt, jeg klippet fra langt til kort og han var helt vill og følte at han fikk "fremmed" fordi jeg var så anderledes. jeg ser ikke at han har tatt skjegget før datteren vår sier oi! og det har da ingenting med mine følelser for han å gjøre, de er da ikke basert på hvordan han ser ut, vær glad du ikke har så grunn gubbe du, da er det jo lov åbli eldre også da uten at han ser det;)
Gjest anonym Skrevet 21. juni 2013 #17 Skrevet 21. juni 2013 Jeg trodde menn var opptatt av hvordan dama si er på håret??? Mange kjærringfrisyrer ute og går...Tips : ikke klipp, ikke farg, vær naturlig!
Gjest Funky Punk Skrevet 21. juni 2013 #19 Skrevet 21. juni 2013 Mannen min legger heller aldri merke til slikt. Jeg måtte fortelle ham at jeg hadde klipt av en halvmeter av håret mitt Gutta som jeg omgås med et par ganger i uka derimot, ja de la merke til det med en gang
fro Skrevet 21. juni 2013 #20 Skrevet 21. juni 2013 Husket jeg klippet ca. 10 cm av håret mitt, og dro på fest med vennene mine. Etter noen timer klarte jeg ikke å holde meg lenger og spurte om de ikke så at det var noe annerledes ved meg, men nei. Han ene unnskyldte seg riktignok etterpå; "Du har jo alltid håret i en slikken ball uansett" Tror absolutt ikke det er noe å ta seg nær av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå