AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Dere som går med t-skjorte eller "topp" med hele siden åpen, så man ser rett inn på BH'en... 1. Synes dere dette er fint, kult, sexy, stilfullt? 2. Følger dere alle trender, samme hvor dume de er? Hadde dere flette i håret på den ene siden for et par-tre år siden, har dere hatt side-cut, har dere øreflipputvider? Jeg tenker alltid: ville dere gjort noe av dette hvis det ikke var en trend som alle de "pthete" følger? Anonymous poster hash: 44bcb...135 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 phete* Anonymous poster hash: 44bcb...135
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Gad, jeg hater å ikke kunne endre. Dumme* Anonymous poster hash: 44bcb...135
DSilva21 Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Virker som du irriterer deg over hva andre går i?
VictoriaS Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Synes det er litt rart å henge seg opp i, en topp med lave sider er ikke akkurat like drastisk som en sidecut? Det kommer selvfølgelig helt an på toppen, hvis toppen er kul synes jeg ikke det er noe negativt at den er åpen på siden. Er ikke noe man går med overalt, men for eksempel på festivaler har jeg sett mange kule antrekk med slike topper de siste årene. Dersom man har en fargerik bikinitopp med en hvit singlet over så ser jeg ikke problemet med at man kan se siden på bikinien, eller bandeau-bhen for den saks skyld.
Lexica Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Usaklig.. Folk kler seg i det de syns er kult/behagelig. Noen kler seg etter trend, men det får være opp til de. Syns det er dristig og modig gjort for de som tørr å skille seg ut før trend-bølgen blir kopiert. Sidecut kan man "fake" uten å klippe og.
Gjest Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Gad, jeg hater å ikke kunne endre. Dumme* Anonymous poster hash: 44bcb...135 Du får begynne med å skrive under nick, da, og ikke liste deg anonymt gjennom livet.
Gjest Crazycatlady Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Hvem bryr seg? Folk kler seg etter hva de liker og ikke etter hva en selv syns ser bra ut,og hvis de gjør for å følge moten så får det være deres problem. Jeg har noen topper som går ganske lavt ned,men har ikke tenkt nevneverdig over det.Syns de var fine og kjøpte dem.Enkelt og greit. Hvorfor må andre syns at det er dumt bare fordi du syns det? Ja,jeg også syns noen trender er helt idiotiske,men er garantert noen andre som syns det er kult. Syns ikke flette på siden,sidecut eller øreflipputvidere er gode eksempler på idiotiske trender,men det er min mening. En trend gjør også det plagget osv. mer tilgjengelig for mange,og dermed vil det være flere som bruker akkurat det enn noe som ikke er en trend. Betyr ikke at man er noe mindre orginal enn de fleste,for uansett hvilken stil du har så kan du banne på at det mange der ute som liker akkurat det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå