AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Føler jeg er gammel nok til å å skrote hettegenserne til hverdagsbruk. Men hva annet er det? Har kun brukt hettegensere hele mitt liv:P Anonymous poster hash: 8fce3...b6b
skyflakes Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Om sommeren trenger man kanskje ikke genser i det hele tatt? Men du kan jo prøve med cardigan, skjorter, blazere. Evt slike helt vanlige tynne basic gensere til typ 79,- på H&M. Tror gensere er det plagget jeg ser mest av i kjedebutikkene
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Om sommeren trenger man kanskje ikke genser i det hele tatt? Men du kan jo prøve med cardigan, skjorter, blazere. Evt slike helt vanlige tynne basic gensere til typ 79,- på H&M. Tror gensere er det plagget jeg ser mest av i kjedebutikkene Nja, var 5 grader da jeg kom hjem fra jobb i dag savna genseren litt da:P Men er mest for å sjekke muligheter da. Har sett det jeg tror kalles cardigans, men de har som regel knepping fremme, eller knyting i livet(eller begge deler) og dem ser jeg bare tykk ut i:( Men mener du sånne vanlige skjorter med knepping og bare ha flere lag(når det blir kaldere anyways). Blazers/dressjakker blir så formelt, får det ikke til å funke uten at det ser ut som jeg skal på jobbintervju for en fancy bank Nå kommer straffen for å ha gått i hettegensere bestandig, har null peiling-_- Anonymous poster hash: 8fce3...b6b
Glynis Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har kanskje 15 fine gensere i skapet uten hette og uten knapper eller belte. Det er en del av dem der ute.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Hva med sånne enkle gensere? Anonymous poster hash: e7f86...80e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 Limte inn noen bilder jeg, så kan du se at det kan finnes mange fine gensere. Anonymous poster hash: e7f86...80e
Bloodflowers Skrevet 20. juni 2013 #15 Skrevet 20. juni 2013 er ikke så fan av gensere som er helt basic og stramme, så jeg pleier å bruke litt oversized som er vist på flere bilder over her. Ellers er jeg veldig glad i å bruke en basic tanktop med skjorter over. Her er der mange alternativer til mønster- og fargekombo Synes det er stilig, komfortabelt og et greit alternativ til gensere Det er også mange forskjellige stoffer. Det MÅ ikke være flanell :fnsie: Noe ala det her
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #16 Skrevet 20. juni 2013 Så mange svar! Tusen takk for at dere hjelper^^, Hva med sånne enkle gensere? Anonymous poster hash: e7f86...80e Har 2-3 slike gensere, enkel v-hals:) Men hvordan kan jeg kombinere dem? Har en blå, en rød og en sort, og som regel finner jeg bare en kombinasjon til hver Anonymous poster hash: e7f86...80e Huff nei, kan ikke bruke slike løse gensere, har brede skuldre og rygg og ser ut som en mann>_< Genserne trenger ikke være stramme, men de må ha en viss passform ellers blir det bare tull. Spesielt viktig at den sitter godt innmot korsryggen, henger den løst fra skulderbladende og ned ser jeg ut som en kasse:P er ikke så fan av gensere som er helt basic og stramme, så jeg pleier å bruke litt oversized som er vist på flere bilder over her. Ellers er jeg veldig glad i å bruke en basic tanktop med skjorter over. Her er der mange alternativer til mønster- og fargekombo Synes det er stilig, komfortabelt og et greit alternativ til gensere Det er også mange forskjellige stoffer. Det MÅ ikke være flanell :fnsie: Noe ala det her Jeg liker stilen med å ha skjorter uten på, dessverre har jeg også det problemet med at jeg ikke kan la ting henge åpent noe særlig, tror det er fordi jeg er litt stort bygget i overkropppen:( Orker liksom ikke kjøpe en genser jeg vet jeg ikke blir å bruke pga. dårlig passform. Likte denne, men virker mest som noe man kan ha over en kjole eller noe, og ikke noe man har på seg på jobb eller skole:Phttp://www.ellos.no/ellos-fresh-spirit/cardigan/380136?N=1z141puZ1z13yheZ1z141od&Nao=25&rcnt=100&Ns=RankValue5|1 Anonymous poster hash: 8fce3...b6b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #17 Skrevet 20. juni 2013 Så mange svar! Tusen takk for at dere hjelper^^, Har 2-3 slike gensere, enkel v-hals:) Men hvordan kan jeg kombinere dem? Har en blå, en rød og en sort, og som regel finner jeg bare en kombinasjon til hver Jeg har en rød og den kombinerer jeg ofte med en dongeribukse. Er det fint vær bruker jeg å ha skjørt. Synes også det er fint med skinnbukse og høye hæler til sånne enkle gensere. Ser og veldig sommerlig ut med hvite bukser. Anonymous poster hash: e7f86...80e
Bloodflowers Skrevet 21. juni 2013 #18 Skrevet 21. juni 2013 Så mange svar! Tusen takk for at dere hjelper^^, Har 2-3 slike gensere, enkel v-hals:) Men hvordan kan jeg kombinere dem? Har en blå, en rød og en sort, og som regel finner jeg bare en kombinasjon til hver Huff nei, kan ikke bruke slike løse gensere, har brede skuldre og rygg og ser ut som en mann>_< Genserne trenger ikke være stramme, men de må ha en viss passform ellers blir det bare tull. Spesielt viktig at den sitter godt innmot korsryggen, henger den løst fra skulderbladende og ned ser jeg ut som en kasse:P Jeg liker stilen med å ha skjorter uten på, dessverre har jeg også det problemet med at jeg ikke kan la ting henge åpent noe særlig, tror det er fordi jeg er litt stort bygget i overkropppen:( Orker liksom ikke kjøpe en genser jeg vet jeg ikke blir å bruke pga. dårlig passform. Likte denne, men virker mest som noe man kan ha over en kjole eller noe, og ikke noe man har på seg på jobb eller skole:Phttp://www.ellos.no/ellos-fresh-spirit/cardigan/380136?N=1z141puZ1z13yheZ1z141od&Nao=25&rcnt=100&Ns=RankValue5|1 Anonymous poster hash: 8fce3...b6b Den skjønner jeg veldig godt! Man må føle seg komfortabel i det man går med Ser mange som kombinerer det med et belte i livet, men det er ikke alltid det ser like bra ut
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #19 Skrevet 21. juni 2013 Jeg har en rød og den kombinerer jeg ofte med en dongeribukse. Er det fint vær bruker jeg å ha skjørt. Synes også det er fint med skinnbukse og høye hæler til sånne enkle gensere. Ser og veldig sommerlig ut med hvite bukser. Anonymous poster hash: e7f86...80e Ja, er det jeg stort sett har gjort så langt, men nå har jeg kun en dongeribukse fordi jeg plages med å finne noen som passer(store lår pga. jeg har drevet med sykling). Så går mye i shorts og litt skjørt, og med skjørt er det ekstra vanskelig synes jeg. Og finne sko... gud, mitt verste mareritt! Men er på jakt etter hvite bukser da! Men synes alle jeg tar i er gjennomsiktige-_- Vil helst ikke blotte rumpa. Den skjønner jeg veldig godt! Man må føle seg komfortabel i det man går med Ser mange som kombinerer det med et belte i livet, men det er ikke alltid det ser like bra ut Endelig noen som er enig Alle jeg snakker med synes jeg er så kravstor Og sånne belter i livet kan jeg heller ikke ha. Synes ikke man får noen illusjon av smalere midje i det hele tatt:P Anonymous poster hash: 8fce3...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå