AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Hei! Var nettop nede på peppes i byen og så en sinnsykt pen jente som jobba der, vi hadde god øye kontakt og smilte flørtende til hverandre.. Backet ut tok pizzan med på jobb, men sitter med en rar følelse i magen vi på jobb skal ha en pizza til da det kommer noen fra en annen avdeling for å hjelpe til litt og jeg var raskt ute med å si at jeg kjøper den! Hva skal jeg gjøre?? Pleier stortsett alltid å være flink å prate for meg, men nå bare stopper det helt opp for meg! Hjælp!Anonymous poster hash: bc666...0de
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 introduser deg selv til henne. og gi tlf nr ditt til henne. eller be om hennes? Anonymous poster hash: 27ec4...000 1
Gjest Seajewel Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Spør om hun er interessert i å bli med på kino/cafe/middag en dag.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Traff du på Laila? Anonymous poster hash: b19e8...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Nei:/ jeg ble ekspedert av en annen jente og fikk ikke kontakt med frøkna!:/ Gir ikke opp og tar med en kompis for en pils eller to her imorgen! Kanskje jeg har mer flaks da!Anonymous poster hash: bc666...0de 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Nei:/ jeg ble ekspedert av en annen jente og fikk ikke kontakt med frøkna!:/ Gir ikke opp og tar med en kompis for en pils eller to her imorgen! Kanskje jeg har mer flaks da! Anonymous poster hash: bc666...0de Heia! Anonymous poster hash: 1c1a5...63f 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 "god øye kontakt og smilte flørtende"=jente på jobb med kunder. Let it go. Anonymous poster hash: f6ca1...001 2
Gjest JakeGreen Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Om du ikke har noe som er mer naturlig eller passende å si, kan du prøve: "Hva heter du?" Om hun ikke spør hva du heter, vil det naturlige være å presentere seg og deretter kan du gi henne ditt telefonnummer eller spørre om hennes, så sant du ikke ser henne flere ganger og tar det litt over tid. Prøv gjerne å legge inn et par strofer med samtale før du utveksler kontaktinformasjon, for eksempel om hun er fra byen eller noe sånt. Naturlig. Husk på det. Vær naturlig. Bare hyggelig å hjelpe.
waco Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Hei! Var nettop nede på peppes i byen og så en sinnsykt pen jente som jobba der, vi hadde god øye kontakt og smilte flørtende til hverandre.. Backet ut tok pizzan med på jobb, men sitter med en rar følelse i magen vi på jobb skal ha en pizza til da det kommer noen fra en annen avdeling for å hjelpe til litt og jeg var raskt ute med å si at jeg kjøper den! Hva skal jeg gjøre?? Pleier stortsett alltid å være flink å prate for meg, men nå bare stopper det helt opp for meg! Hjælp! Anonymous poster hash: bc666...0de Eeeh, du har ikke tenkt på at hun pene jenta fikk den jobben på peppes for at sånne kunder som deg skal bruke litt penger der!? 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Eeeh, du har ikke tenkt på at hun pene jenta fikk den jobben på peppes for at sånne kunder som deg skal bruke litt penger der!? Enig, ikke håp for mye :/ Anonymous poster hash: b0abc...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå