Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ut i forrige uke at jeg er gravid. Graviditeten er veldig etterlengtet og ønsket - og kanskje nettopp derfor klarer jeg ikke å tro på at dette skal gå bra. Jeg er 5+3 i dag.

Jeg leser alt jeg kommer over om spontanaborter på nettet, og det føles bare som et tidsspørsmål før vi mister spira. Selv om jeg er 27 år, har god helse, spiser sunt og "oppfyller" alle kriteriene for at dette bør gå bra, har jeg likevel følelsen av at dette er alt for godt til å være sant.

I tillegg var jeg på fest 5 dager etter eggløsning, og drakk tre glass vin en kveld uka etter det. Jeg trodde ikke vi hadde truffet på eggløsningen denne mnd, derfor valgte jeg å feste. Og nå holder jeg på å dø av dårlig samvittighet...

Måtte bare lufte dette, takk til deg som leste!

Anonymous poster hash: a4dc1...efa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil helst gå helt fint, ta det med ro. :)

Skrevet

Det går nok bra! Hvorfor skulle det ikke det! Spiren sitter jo fast! De aller fleste klarer seg jo! Så hvorfor skulle ikke du være en av dem! Jeg er i uke 19 og ser etter blod hver eneste gang jeg er på do! Har gjort det siden jeg ble gravid.. Sånn er det bare, man er selvfølgelig redd for å miste, men det blir et stusselig svangerskap om man kun skal tenke på det! Vær stolt! Du har en liten en i magen!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det på akkurat samme måte som deg, leste alt om sa og ma jeg kom over og kunne ikke se for meg at det skulle komme en frisk,levende unge ut av meg...til tross for god helse osv. Men det gikk fint, sitter med en nydelig tass på 4 mnd nå :) Prøv å ikke les så mye om det som gjør deg engstelig, det hjelper ikke. Og det går sikkert fint, det gjør som regel det ;)

Anonymous poster hash: 6f88a...ed0
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg prøver jo å tenke at gjort er gjort, og det går ikke an å styre hva som skjer eller ikke skjer når det gjelder om spira blir der inne eller ikke. Får vel bare tenke at den redselen jeg føler, er er signal på hvor glad jeg kommer til å bli i dette vesenet hvis vi beholder det! (og kanskje hvor glad jeg er i spira allerede). :)

Men det er uvant å ha så lite kontroll!

Hilsen TS

Anonymous poster hash: a4dc1...efa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...