Gjest SmurfeLurfen Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Hei! Skal i bryllup til et ungt par til høsten og har spurt bruden om det er noen kleskode, men hun sier man kan ha på seg det man vil. Vurderer en svart kjole men det er litt glitter på den så blir jo ikke helt svart. Men tror dere noen vil reagere på det, selv om bruden sier det ikke er nøye? Er denne jeg tenker på: http://www.bubbleroom.no/nn/dame/bubbleroom-h/midi-knelengde/kjole-svart-71 Og den kan jo brukes til andre anledninger også.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Synes den var fin. Anonymous poster hash: 48233...65a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Fin kjole, men kanskje en smule kort? Jeg vet ikke.Anonymous poster hash: b0d32...790 1
Gjest Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Likte kjolen veldig godt, men ville styrt unna i et bryllup uansett om det ikke er noen formel kleskode. Av prinsipp ikke noe rødt, svart eller hvitt. Men det er meg...
blueberries Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Sort er vel mer brukt til begravelse, så jeg ville ha brukt en farge. Synes også at den er kort til bryllup. Fin kjole, men passer seg ikke til denne anledningen etter min mening.
CathFoto Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Det er utdatert med at sort ikke kan brukes i bryllup, det blir mer og mer vanlig. Men noen kan reagere. Leste i svenskt bryllupsblad at det er supertrendy i Sverige med sort og rødt i bryllup, hvitt er fortsatt fy. Og at det kun er for begravelse er bare tull, hvorfor er "den lille sorte" en klassiker i alle selskapssammenhenger da? Og ikke minst er sort en helt vanlig hverdagsfarge. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Likte kjolen veldig godt, men ville styrt unna i et bryllup uansett om det ikke er noen formel kleskode. Av prinsipp ikke noe rødt, svart eller hvitt. Men det er meg... Hvorfor ikke rødt? Anonymous poster hash: 48233...65a
Gjest Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Rødt er en veldig prangende farge, og jeg ville ikke stjele oppmerksomhet fra bruden. I annen tradisjon sies det at om en går med rød kjole i bryllup har man ligget med brudgommen.
Cristella Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Brukte en sort maxikjole sist jeg var i bryllup, jeg. Den hadde litt sølvdetaljer på, men det var ikke spesielt mye. Den var godkjent av bruden, og fikk flere kommentarer om at kjolen var såå fin. Så nei, jeg tror nok ikke noen blir å tenke så mye på det. Likte kjolen kjempegodt, jeg!
stripen Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Har også brukt sort kjole i bryllup - det gjorde mange av de andre gjestene også. Folk bryr seg ikke på samme måte lenger, og de fleste bruker hvilken farge de vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå