Sjokoklem Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Nå har det seg sånn at jeg har blitt forelsket i en fyr, som jeg har "kjent" i noen år. Men vi har aldri snakket sammen som normale folk før for kort tid siden. Han er litt player typen og vil nok helst bare ha sex med flest mulig, men han er jo snill og grei. Jeg vet ikke om jeg har lyst, eller tør, å være forelsket i han. Når vi snakker sammen, som ikke er ofte, er det mest om helt vanlige ting. Og om hans liv. Så jeg kan jo ikke uten videre finne noen tegn på at han er interessert tilbake? Jeg sendte han en sms i går, det gjaldt noe helt vanlig og praktisk. I dag ringte han meg, spurte først hvordan det gikk før han sa at han skulle komme hit å hjelpe meg med noe. Det har han ikke gjort før. Jeg er så rastløs for tiden, ser på telefonen hele tiden, ser ut av vinduet, har ikke lyst på mat, vil bare skrive navnet hans overalt(fjortis, I know) noe jeg forøvrig ikke gjør da jeg har en rar idé om at hvis jeg gjør det kommer vi aldri noengang til å få noe som helst sammen, ser på romantiske filmer (som jeg ikke får med meg halvparten av), har bare lyst å dra ut å kjøre for å kjøre. Blir gal, har ikke lyst til å være så forelsket. Wall of text, håper noen kan være så snill å bare... gi meg litt "oppmerksomhet" Følte jeg bare måtte lufte dette for noen. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, eller hva jeg skal gjøre. Som sagt, så vet jeg ikke om jeg tør å være forelsket i denne fyren.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Hvorfor er du så usikker på om du tør å være forelsket i denne fyren? Det høres jo ikke så gale ut heller da. Er ikke en forelskelse ganske digg i blant da? Anonymous poster hash: 726b5...310
Sjokoklem Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2013 Hans tidligere forhold har ikke vart så altfor lenge. Så jeg tenker det at jeg, hvis det eventuelt skulle bli noe, ikke bare vil være "enda en i rekken". Det er fint med en forelskelse i blandt ja, men denne her kom helt plutselig... å så sterkt!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Kanskje han bare ikke har truffet på så mange, som han vil ha et forhold som varer så altfor lenge? Om du er redd for å bare bli "enda en i rekken", kan dere jo kanskje snakke litt sammen om hvordan dere ser for dere hverandre og hvor seriøs relasjon dere ønsker å eventuelt knytte? VIrker han som typen til å bare være ute etter et ligg (eller flere) med deg? Og de beste forelskelene kommer jo som regel som en uforventet storm. Anonymous poster hash: 726b5...310
Sjokoklem Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2013 Han har ofte flere damer han "sjonglerer" mellom, så ja.. jeg tror han er mer "bare sex" typen.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Åh? Sjonglerer han fortsatt mellom disse damene da? Jeg synes du ikke burde kaste han foran bussen for tidlig. En fortid har vi alle, men det er jo ikke alle som lever like konsekvent i den. Det høres ut som du lever mer i hans, enn han gjør selv gjerne. Og det er jo ikke bra. Det er jo nåtiden dere lever i, er det ikke? Og fremtiden dere vurderer? Dessuten så synes jeg du virker som en knuseherlig og god kvinne, så jeg tror slettes ikke denne karen (om han er noe oppegående selv) en gang vurderer å bare la være "enda en" i rekken. Kan det ikke like gjerne være, at ham har lyst at du skal være den aller siste i rekken heller. Anonymous poster hash: 726b5...310
Sjokoklem Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2013 Takk for svar! Det hjalp litt på Får bare ta det som det kommer. Finner vel fort ut hvor det bærer! 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Godt å høre at det hjalp litt på da. Og ja, dere må nesten bare ta det som det kommer. Og forøvrig så tror jeg ikke det tar blir noen skader av at du skriver navnet hans rundt om. Den slags pleier jo som regel bare å være koselig, om det er en hyggelig en som skriver det. Anonymous poster hash: 726b5...310
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 Har du noen gode forslag til en romantisk komedie da forøvrig? Anonymous poster hash: 726b5...310
Archeress Skrevet 20. juni 2013 #10 Skrevet 20. juni 2013 Du, det nytter ikke. Man prøver å tenke rasjonelt når det gjelder forelskelse, men det nytter ikke. Det er derfor jeg er så redd for å falle for noen, for da vet jeg at jeg ikke lengre har noe valg. Noen andre har kontroll over følelsene mine. Gud, det er skummelt! Men du kan ikke gjøre så mye. La deg drive med. Nyt følelsen. Vær glad hvis det ender godt og prøv å reise deg igjen hvis det ender dårlig. Vi mennesker kan ikke styre over disse tingene..
Sjokoklem Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2013 No strings attached og Hitch, for å nevne noen. Huff, ja... er vel lite man kan gjøre med saken uansett.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #12 Skrevet 21. juni 2013 Mja. Har sett dem begge. Hitch var litt morsom dog. No Strings Attached var ikke like tidig. Anonymous poster hash: 726b5...310
Tidus Skrevet 21. juni 2013 #13 Skrevet 21. juni 2013 50 first dates er en klassiker om du ikke har sett den. Og det sier jeg som heterofil mann!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #14 Skrevet 21. juni 2013 Har sett den og gitt. Adam Sandler i et nøtteskall. Ikke verdens beste humor akkurat. Men det er vel en smaksak. Anonymous poster hash: 726b5...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå