AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Er det noe jeg kan gjøre eller må jeg bare vente til det gir seg? Evt begynne med flaske.. Anonymous poster hash: 9931f...4db
ara Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Har vært flere tråder om dette. Men jeg kan svare deg med min personlige erfaring og det er som følger: Da jeg ble bitt i puppen svatt jeg så fælt at jeg skrek "auuuuuu"!! Det ble første og siste gang han beit for han skvatt fælt selv stakkar. Så du kan jo prøve. Ellers vet jeg det er mange som bare tar ungen vekk fra puppen hver gang den biter og ikke lar den få på en stund. Kanskje den forstår. Kommer vel an på alderen..
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Jeg trodde jeg trykka meg inn på sex-forumet nå. Skuff. Anonymous poster hash: 6aa95...767
lykkeliggift Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Har ikke erfaring selv, men har sett flere som råder til å trykke babyen "inn" i puppen når de biter. Da får de ikke puste, og vil automatisk slippe puppen. Dersom du gjør motsatt, og drar babyen "av" puppen, kan babyen dra med seg brystvorta i samme slengen, og da blir det vondt!
helenaa Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Mitt beste tips er å dytte puppen mot babyen når han biter. Da kjenner han selv at det er ubehagelig, og slipper taket. Det er nemlig ikke så lett å ta ham bort med makt... Begge mine jenter sluttet å bite etter noen dager med dette, og jeg kunne amme problemfritt i mange måneder etterpå. De prøvde aldri igjen.
Gjest Riskjeks Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Skriver under på de andre her - dytt ungen inn mot puppen når han/hun biter, da lærer de fort at dette ikke funker. Min eldste sluttet å bite meg etter bare 3-4 slike "behandlinger" så vidt jeg husker.
Susa Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Jeg hadde en tråd om dette for et par mnd siden. Har prøvd de triksene som blir nevnt her, nå "klyper" jeg igjen nesa hans når han biter, det funker. Ellers så har jeg finni ut at han biter bare når det er tenna som plager. Når babyen suger blir det økt blodstimulasjon til gummene, og da klør det enda mer! Så jeg passer på å smøre med dentinox før jeg skal amme da han er inne i en "tannperiode". (Var borte da jeg skulle amme i går, og hadde ikke dentinox med meg, ble bitt til blods!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå