AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg byttet abb til fastpris 298kr for fri bruk av sms, riingetid og nett. Tre uker senere flytta jeg og endret adresse. I april fikk jeg ingen faktura i posten, sendte dem da Mail med adresseopplysninger og spørsmål om de kunne sende eFaktura. De bekreftet adresseendringen og sendte eFaktura. Det kom ingen faktura i mai heller, 25mai sendte jeg Mail med adresseopplysninger igjen. Fikk svar at det var skjedd en feil og at adressen nå var oppdatert. Jeg har betalt 298,- hver måned med informasjonen jeg fikk vedlagt i efakturaen fra mars. Mandag fikk jeg varsel på melding om sperring av telefon og at det sto 400kr ubetalt. Sendte dem da Mail igjen om å få oversikt over hva det kunne være -den har jeg ikke fått svar på. I dag fikk jeg den første fakturaen i posten på min nye adresse, på 650kr. Uten informasjon om hva dette er. Kan kanskje tenke meg at det er purringer på beløp som overskrider disse 298kr (uten at jeg skjønner dette da det er fri bruk på alt), eller purregebyr på purregebyr som eventuelt har hopet seg opp og de har sendt på gammel adresse... Hva tror dere? Hva ville dere gjort?Anonymous poster hash: d4e52...420
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Send en klage til mobiloperatøren og be om fakturaspesifikasjon. Anonymous poster hash: 5fabf...75f
Thorn Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Antar du fortsatt har mailene med adresseendring og spørsmål om efaktura? Ville ringt og bedt om oppklaring, og hatt all korrespondanse foran meg. Syns det er mye enklere å ta slikt over telefon enn på mail!
Bjørn88 Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Er det ikke for 2 måneder + fakturagebyr/eventuellt tillegg for andre mobiltjenester?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Er det ikke for 2 måneder + fakturagebyr/eventuellt tillegg for andre mobiltjenester? Det må det være, for det er begrenset hvor mye de kan ta i purregebyr. Hvilket selskap er det og hvor mye internett får du? Synes det var litt dyrt!Anonymous poster hash: d3f72...244
petterm Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Hvilket selskap er det og hvor mye internett får du? Synes det var litt dyrt!Anonymous poster hash: d3f72...244 298 med fri bruk data er vel rimelig??
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 298 med fri bruk data er vel rimelig?? Hvis det er ubegrenset så.Anonymous poster hash: d3f72...244
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå