AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Hei. Jeg er en jente på 21 som har fått en del inkassokrav av diverse grunner. Jeg får angst bare jeg tenker på det og ser ingen mulighet til å betale dette med det jeg har nå (deltidsjobb). Noen som har tips til hva man kan gjøre eller hvor man kan få hjelp? Anonymous poster hash: f61e2...9f1
Adhara Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Ta kontakt med dem og ordne en nedbetalingsplan. Få deg en heltidsjobb. Kutt ned på alle utgifter så godt det lar seg gjøre, inntil du har betalt ned gjelda di. 1
masken Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Du må nok ringe til de ulike inkassobyråene å ordne en nedbetalingsplan... Evt selge forskjellig, som du kan få penger for... Kjøkkenutstyr, kamera, klær osv...
Kira-delta Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Ring eller send Mail, de er gode på å lage nedbetalingsplaner Og skaff deg litt ekstra penger med å hjelpe til nå i sommer, det er mange som vil ha barnepass og gressklipping!
Bjørn88 Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Selg ALT du har som du ikke MÅ ha, betal ned det du kan, ring alle inkassoaktørene du har fått krav fra, spør om å få fryst renten, eventuellt senke den, muligheter for å frafalle deler av kravet og en fornuftig nedbetalingsplan. Sett deg ned finn ut hvor mye du har i gjeld, hvor mye du kan få til å betale per måned så kan du si til de du ringer, hei jeg har litt betalingsproblemer, men jeg har et sterkt ønske om å ordne opp etter meg å kan betale XXX kroner per måned så er det noen muligheter for å få til en fornuftig nedbetalingsplan. Alternativt låne fra ett familiemedlem/refinansiere boliglån i banken om du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå