AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg bestilte meg vanlig visakort i dag. Og jeg er litt ny i gamet. Det er vell ikke slik at jeg må ha nettbank for å kunne handle på internett med visakortet? Fordi jeg fikk ikke ordnet noe nettbank-avtale.Anonymous poster hash: 243ee...18f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Jeg bestilte meg vanlig visakort i dag. Og jeg er litt ny i gamet. Det er vell ikke slik at jeg må ha nettbank for å kunne handle på internett med visakortet? Fordi jeg fikk ikke ordnet noe nettbank-avtale. Anonymous poster hash: 243ee...18f Nei, det trenger du ikke. Når jeg handler på nett så bruker jeg som regel klarna, om nettbutikken har det. Da betaler jeg 14 dager etter jeg mottok varen. Du blir spurt om fødsels dato og år og de siste fem sifrene.Anonymous poster hash: 731e5...e53
solch Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Nei, det trenger du ikke. Når jeg handler på nett så bruker jeg som regel klarna, om nettbutikken har det. Da betaler jeg 14 dager etter jeg mottok varen. Du blir spurt om fødsels dato og år og de siste fem sifrene.Anonymous poster hash: 731e5...e53 Ah, okei. Men jeg kan vell betale uten å bruke klarna også. Må jo ofte betale ekstragebyr på sånt? Endret 20. juni 2013 av solch
Adhara Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Du trenger ikke nettbank for å betale med kortet ditt nei.
Gjest Guilty Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Noen steder har jeg måtte bruke innloggings ID og ID brikke, men absolutt ikke på alle steder Vil likevel anbefale å ha nettbank da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå