AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten min i to år nå, og vi har det for det meste fint sammen. Hun har aldri vært utro eller noe, men nå skal hun altså på tur, besøke en kamerat som bor i Italia. Hun har kjent ham lengre enn hun har kjent meg, men jeg har aldri møtt ham. Det har aldri vært noe på gang mellom dem, han er bare en venn, og jeg tror kanskje han har en kjæreste, men jeg synes likevel det er litt ubehagelig å tenke på. På den annen side må man jo stole på folk, må man ikke? Noen som har noen tanker? Anonymous poster hash: 6f4d0...cc2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Hvorfor blir du ikke med? Hun har ikke spurt meg, og uansett så må jeg jobbe. Anonymous poster hash: 6f4d0...cc2
forum88 Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Er du invitert med? Om det aldri har blitt spurt om du vil være med hadde jeg synes det var litt merkelig iallfall.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Gode sjanser for knullings. Anonymous poster hash: bceb2...f09
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Er du invitert med? Om det aldri har blitt spurt om du vil være med hadde jeg synes det var litt merkelig iallfall. Ble aldri spurt, han kjenner meg jo ikke. TS Anonymous poster hash: 6f4d0...cc2
forum88 Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Ble aldri spurt, han kjenner meg jo ikke. TS Anonymous poster hash: 6f4d0...cc2 Men kjæresten din da, har ikke hun spurt om du vil være med`?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har besøkt kamerater i utlandet mange ganger og dratt på utenlandstur med dem, det samme har mannen min med sine venninner. Ser ikke helt problemet her. Vi har begge våre nærmeste venner av motsatt kjønn. Har forresten selv en superhot kamerat i Italia som kaller meg "bella" hele tiden. Hadde han ikke vært velplassert i den skeive fila, hadde muligens mannen min blitt skeptisk :D Anonymous poster hash: 76f58...550 2
sandkri01 Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 Jeg hadde syntes det var litt ubehagelig om typen min skulle på utenlandstur med venninner (eller for å møte en annen kvinne), så jeg skjønner godt at du syntes det samme om din situasjon. Hadde jo vært fint av henne og spurt deg om du ville være med, for å møte han. Da viser hun jo at du kan stole på henne og at hun vil at du skal møte han. Men... du kan jo spørre for nysgjerrighetens skyld (selv om du skal jobbe), om du kunne ha blitt med, for å møte han, osv.? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #10 Skrevet 20. juni 2013 Snakk med henne om hvordan du føler det. Jeg hadde virkelig ikke likt det! Tror faktisk ikke jeg hadde gått med på det. Anonymous poster hash: 881a3...8fa 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 Hadde aldeles ikke likt dette heller. Han kan heller komme til dere, så får du møtt han skikkelig. Anonymous poster hash: b0aa6...11d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har en del brevvenner rundt om i verden, både menn og kvinner, og jeg har besøkt flere av dem mens jeg har hatt kjæreste. Ja, han synes det er ubehagelig når jeg besøker fremmede menn i fremmede land, det har jeg i grunn forståelse for Men dette er jo mennesker jeg har utvekslet med i mange år og jeg elsker kultur og reising så det er en del av meg som ikke forsvinner. Elsker han meg er dette noe han bare må takle. Han trenger ikke like det, men om det blir konstant krangling og problemer av det er han jo ikke mannen for meg. Men som du sier, hun har aldri vært utro, så hvorfor skulle hun være det nå? Her er det litt tillit inni bildet. Du må jo selvsagt få lov til å synes det er ubehagelig likevel, og det har hun sikkert forståelse for. Men hadde det vært noe hun kunne gjort for at det skulle blitt lettere for deg? F.eks. om du ble kjent med denne kameraten du også? Jeg gjorde det med en av mine brevvenner før jeg dro på besøk, og nå har kjæresten min nesten mer kontakt med ham enn jeg Anonymous poster hash: 68488...f48 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 Så hyggelig for henne! Drit i å bekymre deg og tenke så mye.. Det kommer det ikke noe godt ut av. Anonymous poster hash: ad947...089 3
Portvinpiken Skrevet 20. juni 2013 #14 Skrevet 20. juni 2013 Vi er "godt gift" og i 40-årene begge to. Jeg har mannlige venner og han har kvinnlige. Om min mann hadde nektet meg, eller synes det var ubehagelig om jeg reiste å besøkte mine venner hadde jeg ikke fortsatt vært gift. Mulig det har noe med alderen å gjøre, men såpass må man kunne stole på hverandre. Vi er i 2013 og de fleste har venner av motsatte kjønn. Sjansen for at det blir "knullings" som det sies over, er noe stort tull. Ihvertfall om man er voksen og i et forhold. Og ja - de fleste av mine venner bor ikke i Norge, så jeg har flere ganger reist til utlandet for å besøke mannlige venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå