Gå til innhold

Hjelp, kalorioverskudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg slanker meg, og spiser 1300 kca daglig. I kveld skal jeg spise middag ute med klassen (avslutning i vg3), også skal vi ut etterpå.

Til nå i dag har jeg spist litt under 700 kcal, og dersom jeg drikker to halvlitere lite øl i kveld og ett glass hvitvin vil jeg komme opp i ca 1030 kcal. Dermed har jeg 264 kcal igjen til middagen på restaurant, og det gjør meg kjempestressa.

Hva kan jeg bestille med under 300 kcal på restaurant? Salat uten dressing kanskje? Noen andre forslag? Hjelp!?

Anonymous poster hash: 20c40...9f5
Videoannonse
Annonse
Gjest winston
Skrevet (endret)

Drit i kuren i kveld, og kos deg.

Endret av winston
  • Liker 2
Skrevet

Enig. Kjør på og kos deg. Du ødelegger ingenting.

• Liker 1
Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Husk at vektnedgang handler om livsstil. Livsstil er noe du skal kunne leve med resten av livet. Altså kan du fint skeie ut en gang i blandt så lenge du ellers er flink og trener :)

Jeg har en dag i uka der jeg lett kaster i meg 3-4000 kalorier uten at det påvirker vekta et gram.

Skrevet

Uff, slike tråder får jeg vondt av. Kjære TS. Kos deg av og til. En kveld ødelegger verken vekt eller liv.

Skrevet

Det er viktig og kunne skli litt ut så lenge det ikke blir annen hver dag! ;)

Selv har jeg ligget i kaloriunderskudd for å få frem resultatet for sommeren som jeg har jobbet med i vinter / vår, og jeg kan fint skli ut 2-3 ganger iløpet av en måned uten at jeg merker noe forskjell! :)

Gå ut og kos deg, og ikke tenk på kcal, også fortsetter du heller der du slapp imorgen når du våkner opp!;)

Ha en fin kveld! :D

Gjest Heartbeat
Skrevet

Salat finnes det nesten ikke kalorier i, så jeg ville ha bestilt en salat med skinke og ost, eller reker i :) Og spist salaten uten dressing , med light brus :) Og droppet brødmaten som fulgte med :)

Det er det jeg bruker å bestille når jeg spiser ute. Salat med biffkjøtt eller fetaost er mye mere fetende enn den ost og skinke salaten :)

Kos deg!

Gjest Coolaid
Skrevet

En dag/kveld forandrer ingenting, bortsett fra kanskjer at du ikke får et vekttap den uken. Denne ene dagen er ikke så farlig. Det er alle de andre dagene du gjør bra ting som teller. De bra dagene hvor du spiser og trener er i flertall ! Kanskje får du en boost på forbrenningen din og du får kjemperesultater ? Det er også nemlig mulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...