Gå til innhold

Musikk på smartphone (spotify)

Anbefalte innlegg

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg har spotify premium på PC'en, og kan dermed bruke spotify også på smartphone. Men ser jo at det krever nettilgang... Hva er vitsen da liksom? Kunne jo tenkt meg å høre musikk på telefonen når jeg sitter på bussen osv, men er jo ikke interessert i å betale for nett i dyre dommer for det.... Men ser jo at "alle" driver og sitter med smartphone med hodetelefoner så lurer på om det er noe jeg ikke har fått med meg? Eller har "alle" bare telefonabonnement der det er inkl fri bruk av 3G nett?

Altså - "må" man ha telefonabonnement med fri bruk av nett for å kunne benytte seg av dette, eller er det en annen funksjon jeg ikke har fått med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du laster ned musikken sånn at du kan bruke den i offline-modus. ikke vanskeligere.

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Du laster ned musikken sånn at du kan bruke den i offline-modus. ikke vanskeligere.

Hvordan gjør man det? *ikke data-nerd*

AnonymBruker
Skrevet

På spillelisten på telefonen din står der "offline modus" med en slider, slide den til sides så den blir grønn.

Anonymous poster hash: 55bbb...6c3
Skrevet

Du får spillelistene dine på spotify synlig da du har lastet ned appen. Da må du være i kontakt med internett. Du åpner spillelisten du vil laste ned og øverst på listen står det er stor grønn rute det står "download" i..

Skrevet

Det fungerer litt annerledes hos meg - jeg går inn på appen og den aktuelle spillelisten, og trykker "Available Offline". Hvis jeg er i kontakt meg internett lastes sangene ned, og når det er gjort er de altså tilgjengelig uten internett :)

Gjest Riskjeks
Skrevet

Okei, hadde ikke fått med meg det off/online greine tydeligvis :P

Men man kan altså spille nedlastede spillelister i offline?

Gjest Riskjeks
Skrevet

Det fungerer litt annerledes hos meg - jeg går inn på appen og den aktuelle spillelisten, og trykker "Available Offline". Hvis jeg er i kontakt meg internett lastes sangene ned, og når det er gjort er de altså tilgjengelig uten internett :)

Det fungerte her også :)

takk :)

Gjest Riskjeks
Skrevet

Nytt problem - etter å ha hatt spotify på telefonen i offline modus, kommer jeg ikke inn på spotify mobil igjen! Jeg logget ut, og når jeg prøver å logge inn igjen nå, så bare "tenker" telefonen litt, så kommer jeg tilbake til å måtte logge inn igjen. Må jeg avinstallere hele greia, eller finnes det en løsning?

Finnes det forresten en måte å komme seg ut av spotify på mobilen uten å logge ut? Hvis man bare klikker seg ut fortsetter jo musikken å spille mener jeg...

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det forresten en måte å komme seg ut av spotify på mobilen uten å logge ut? Hvis man bare klikker seg ut fortsetter jo musikken å spille mener jeg...

Hva mener du med å komme ut da, hvis det går å pause musikken og klikke seg ut?

Anonymous poster hash: 8a83c...155

Gjest Riskjeks
Skrevet

Hva mener du med å komme ut da, hvis det går å pause musikken og klikke seg ut?

Anonymous poster hash: 8a83c...155

Ja, man kan jo pause og gå ut. Men da står den jo der på pause hele tiden, vil ikke det tappe strøm osv?

Gjest Funky Punk
Skrevet

Da avslutter du programmet

F.eks ved å holde inn hjem-knappen og da kommer alle programmene som går i bakgrunnen opp.

Steng disse ved å trykke på søplekassa om du har samsung..eller trykke på -tegnet tror jeg om du har iPhone

Gjest Riskjeks
Skrevet

Da avslutter du programmet

F.eks ved å holde inn hjem-knappen og da kommer alle programmene som går i bakgrunnen opp.

Steng disse ved å trykke på søplekassa om du har samsung..eller trykke på -tegnet tror jeg om du har iPhone

OK :)

Men hva tror du om problemet med at jeg ikke får logget meg inn igjen da? :klo:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Kan hjelpe om du avslutter programmet eller restarter telefonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...