AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Ønsker meg en slik preppy stil (i alle fall inspirert), synes det er så fint! Har lest mye på nett og funnet inspirasjon, men jeg kunne alltid trenge litt ekstra hjelp! Hvilken basisplagg synes du må inkluderes i garderoben? Hva bør jeg bruke mye og hva bør jeg bruke lite penger på? Hvor selger de slike klær? Er det noen som kan har linker til fine steder å handle klær på (helst norske nettbutikker)? Hvor får jeg kjøpt brogues? Jeg er kvinne, bare så det er nevnt Anonymous poster hash: 1f1d9...6c6 2
Gjest Wei Wei Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Mange steder. Plagene kan du kombinere selv. bare hent inspirasjon fra Nettet.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 ...bare hent inspirasjon fra Nettet. Det er jo det hun gjør når hun spør her inne? 2
Gjest Wei Wei Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Det er jo det hun gjør når hun spør her inne Jo, det er sant. Jeg mente visuell inspirasjon. 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Jo, det er sant. Jeg mente visuell inspirasjon. Men det er jo så mange som er flinke til å sette sammen antrekk her? Jeg synes det er kjempegøy å se på bilder som blir lagt ut på dette forumet!
Radon Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Jeg synes stilen er nydelig og skal absolutt følge med her for å få tips selv! Gossip Girl var en inspirasjon for meg, selv om jeg ikke synes serien var så veldig underholdene
hilli Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Her finner du alt du trenger å vite http://www.amazon.com/Official-Preppy-Handbook-Lisa-Birnbach/dp/0894801406
Gjest Tigress Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 For dei som ikkje orkar å vente til boka kjem frå Amazon er det eit par tips her: http://www.wikihow.com/Look-Preppy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå