Gå til innhold

Hva ville vi gjort anderledes?

Ninach

Er vi nervøse for vår kjæres utdrikkingslag??  

1. 1. Er vi nervøse for vår kjæres utdrikkingslag??

• Nei, jeg vet 100% at han kan stoles på
      16
    • Ja, fylla har skylda for mye rart
      0
    • Jeg er nervøs, men håper at ingenting negativt hender
      3
    • Han vet hvor grensen går i vårt forhold, og jeg vet at han forholder seg til det.
      7

Anbefalte innlegg

Hva ville vi gjort anderledes med bryllupet, om vi begynnte helt fra starten igjen??

Personlig gleder jeg meg vilt til bryllupet vårt, men om jeg skulle begynnt helt forfraigjen, tror jeg at vi heller ville ha reist langt bort og giftet oss, bare oss to, og heller tatt en stor fest når vi kom hjem igjen.......synest det hørest så utrooooolig romantisk ut med strandbryllup i solnedgangen på en "øde strand med palmer og bølgeskvulp på en tropisk øy..... sukk, blir helt henført bare ved tanken,jeg!!

Tror også at jeg ville ha hatt en annen forlover - ikke for det - forloveren min er suuper hun, men jeg har dårlig samvittighet for en annen venninde jeg vet ville dette så gjerne!! - Kanskje jeg hadde valgt begge to?

Kjæresten min ville ikka ha utdrikkingslag, for han har sett så mye drit i forbindelse med dette, men gikk med på å ha et lite, likevel,etter intens overtalelse fra meg. Resultatet var at to stykker i utdrikkingslaget hans var utro, blandt annet samboeren til min forlover, og nå har jeg dårlig samvittighet fordi jeg vet om dette - skulle ønske jeg hadde respektert at han ikke ville ha noe. ( Min forlover sa dagen etter til mg, at hun synest det var dødsmorsomt at kjæresten min snudde ryggen til damer som kom bort til ham iløpet av kvelen, og ikke ville prate med ham. En av disse damene hadde tatt ham i hånden for hun ville danse med ham, og da hadde hun fått grei beskjed om at han skulle gifte seg, så hun fikk ta seg sammen og gå et annet sted!! :ler::wink::ler: - Da fikk jeg dårlig samvittighet, for jeg visste jo utmerket godt hva hennes sambo hadde gjort. )

Men nå har vi engang bestemt oss for å ha et heidundrandes bryllup i heimlandet, og det gleder jeg meg selvfølgelig kjempemye til!!!!

Nei, det ble mye bla-bla-bla her; jeg får skjerpe meg, er overhormonell og kjeder meg, og da blir det vel lett sånn!!

klem

ninach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har aldri skylden for at andre er utro, husk det!!

... hvis han er så sløv at han ikke klarer å holde fingrene av fatet med andre damer, så hadde jeg antagelig vært utro uansett utdrikningslag eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er litt bekymret for min kjæres utdrikningslag, men han vet hvor grensa går og gjør han noe utover det så er det hans tap!

Ellers er jeg enig med lmari!

På mange måter kunne jeg også tenkt meg en annen forlover, "øde-øy" bryllup og vennefest etterpå, men på en annen måte vil jeg ikke gi helt slipp på "pikedrømmen" heller..

Så nei, jeg ville nok ikke gjort noe anderledes! Tror jeg da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler 100% på min kjære, og håper han får en suuper dag med alle "gutta"!!!! Det samme håper jeg for meg selv, og jeg vet jo helt sikkert hvor jeg har meg selv, og er sikker på at det samme gjelder for min kjære!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste bekymringen jeg har for min kjæres utdrikingslag, er at de andre er litt "slemme" med ham.

En venn av meg fikk farget håret rødt...

Stoler fullt og helt på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overhode ikke bekymret... Stoler 100% på han (og hans venner :wink: ).

Gleder meg vanvittig til festen, og kunne aldri tenke meg å reise bort. Får håpe jeg har samme syn ETTER at vi er gift :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste bekymringen jeg har for min kjæres utdrikingslag, er at de andre er litt "slemme" med ham.

En venn av meg fikk farget håret rødt...

Stoler fullt og helt på ham.

Da har vi det på samme måte. Er ikke redd for at min kjære skal være utro eller noe, men er redd for hva vennene hans utsetter han for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler på både forloveren og min tilkommende..200% Ville heller ikke gjort noe annerledes. Vi har planlagt slik vi vil ha det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler fullt og helt på min sambo.

Når det gjelder å gjøre ting annerledes så tenker jeg ofte på at vi kunne ha fått til drømmereisen vår med alle de pengene vi bruker på bryllupet. Vi kunne reist på cruise i Karibien etter å ha giftet oss i en sjømannskirke i USA. Det hadde vært utrolig deilig.

Men samtidig så vet jeg at dette vi planlegger er drømmebryllupet. Fordi alle våre nære og kjære skal komme å dele dagen med oss og fordi vi to skal være sammen uansett hvor vi måtte gifte oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjenner jeg forlover'n til sambo rett blir det et riiiimelig rolig utdrikningslag. Hans forlover er _godt_ voksen (40+) så noe paaarty-party blir det nok ikke.... Og ja, jeg stoler 150% på min kjære - utdrikningslag eller ei....

Mitt eget derimot er jeg mer usikkert på...men det går nå heller på hva MIN forlover finner på *biter litt negler* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...