Gjest mann Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg er sammen med en flott dame. Vi har kjent hverandre siden barndommen, var venner gjennom ungdommen og hadde det første kysset med hverandre. Vi ble sammen først i voksen alder, etter å ha hatt forhold på hver vår kant. Men siden jeg var sammen med henne hele tiden, ble jeg vitne til første gangen hun hadde sex, da vi var 16. Det var med en voksen mann og en festivalleder, og bildene sitter fortsatt i. Han kjente moren(!) hennes, så derfor viste han oss rundt på festivalområdet og tilbød oss å sove i teltet hans. Allerede da hintet han til at noe kunne skje, uten av vi bet oss merke i det. Vi hadde lagt oss til da han utpå natten kom tilbake, og da spurte han henne om de skulle ligge sammen. Vi var ikke engang spesielt fulle, men lot oss overtale. Et annet kvinnfolk som var til stede, spurte "skal hun det, a?" Men han mente at hun ville ha godt av å få "tøyd på strikken," og at jeg ble introdusert til sex. Så det var egentlig rett på pulinga, noe som foregikk mindre enn en meter unna meg. Hun var for flau til å suge, men han slikket henne en stund. Så var det å presse seg inn i en uåpnet jentetiss, uten kondom, med påfølgende akk og au, og ligge og rugge frem og tilbake en stund. Etter hun var akklimatisert å ha en voksen mann inni seg, satte han igang med jukk i alle slags tempo og hastigheter. Han hadde vanskeligheter med å få det til å gå når han hadde drukket mye, så dette foregikk i flere timer. Til slutt hevet han seg på armene og kom høylydt i henne. Det lød et vått smask da han trakk seg ut, og så var det å ligge og forsøke å sove, mens hele teltet luktet av svette og sex. Tidlig på morgenen hadde han seg med henne i skjestillingen. Da hadde jeg fri utsikt til rumpa hennes. Hun var sår ut av en annen verden, men heldigvis trengte han ikke å bruke spesielt lang tid for å avslutte. Han takket for sexen, og det var det hele. Dama som var til stede, kom med råd om angrepille og sånt. Jeg holdt tingene hennes mens hun satt på huk og tisset et sted, og så gikk vi hjem sammen. Dette er en del år siden nå, men etterhvert har minnene begynt å dukke frem, og jeg har vanskelig med å legge det bak meg. Selv om vi har hatt partnere på hver vår kant, føler jeg at vi begge ble ydmyket. Han var en voksen mann som tok seg til rette med ei ungjente, på en måte som egentlig er umulig å glemme. Jeg synes det er ille at han og den dama som var til stede, skal kunne smile velvitende når de ser oss som et par sammen. Fyren er en ganske kjent person på hjemstedet vårt, så man er nødt til å støte på ham i ulike sammenhenger. Finnes det noen måte å komme over dette?
Gjest Snyltefluen Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Finnes det noen måte å komme over dette? Er du så voksen som du påstå å være, så ja. Dessverre lukter dette KG-troll lang vei, og jeg har sluppet opp for trollgodis. Endret 20. juni 2013 av Snyltefluen 8
Gjest Anonym Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Jeg er sammen med en flott dame. Vi har kjent hverandre siden barndommen, var venner gjennom ungdommen og hadde det første kysset med hverandre. Vi ble sammen først i voksen alder, etter å ha hatt forhold på hver vår kant. Men siden jeg var sammen med henne hele tiden, ble jeg vitne til første gangen hun hadde sex, da vi var 16. Det var med en voksen mann og en festivalleder, og bildene sitter fortsatt i. Han kjente moren(!) hennes, så derfor viste han oss rundt på festivalområdet og tilbød oss å sove i teltet hans. Allerede da hintet han til at noe kunne skje, uten av vi bet oss merke i det. Vi hadde lagt oss til da han utpå natten kom tilbake, og da spurte han henne om de skulle ligge sammen. Vi var ikke engang spesielt fulle, men lot oss overtale. Et annet kvinnfolk som var til stede, spurte "skal hun det, a?" Men han mente at hun ville ha godt av å få "tøyd på strikken," og at jeg ble introdusert til sex. Så det var egentlig rett på pulinga, noe som foregikk mindre enn en meter unna meg. Hun var for flau til å suge, men han slikket henne en stund. Så var det å presse seg inn i en uåpnet jentetiss, uten kondom, med påfølgende akk og au, og ligge og rugge frem og tilbake en stund. Etter hun var akklimatisert å ha en voksen mann inni seg, satte han igang med jukk i alle slags tempo og hastigheter. Han hadde vanskeligheter med å få det til å gå når han hadde drukket mye, så dette foregikk i flere timer. Til slutt hevet han seg på armene og kom høylydt i henne. Det lød et vått smask da han trakk seg ut, og så var det å ligge og forsøke å sove, mens hele teltet luktet av svette og sex. Tidlig på morgenen hadde han seg med henne i skjestillingen. Da hadde jeg fri utsikt til rumpa hennes. Hun var sår ut av en annen verden, men heldigvis trengte han ikke å bruke spesielt lang tid for å avslutte. Han takket for sexen, og det var det hele. Dama som var til stede, kom med råd om angrepille og sånt. Jeg holdt tingene hennes mens hun satt på huk og tisset et sted, og så gikk vi hjem sammen. Dette er en del år siden nå, men etterhvert har minnene begynt å dukke frem, og jeg har vanskelig med å legge det bak meg. Selv om vi har hatt partnere på hver vår kant, føler jeg at vi begge ble ydmyket. Han var en voksen mann som tok seg til rette med ei ungjente, på en måte som egentlig er umulig å glemme. Jeg synes det er ille at han og den dama som var til stede, skal kunne smile velvitende når de ser oss som et par sammen. Fyren er en ganske kjent person på hjemstedet vårt, så man er nødt til å støte på ham i ulike sammenhenger. Finnes det noen måte å komme over dette? Det jeg reagerte på i innlegget ditt, er HENNE! Hun høres jo ut som ei uten vilje og mening totalt! Lå hun bare der og lot drittsekken holde på? Mangler hun integritet fullstending??? Jeg hadde ALDRI gjort det med en mann på denne måten, også FØRSTE gang!?! Eier hun ikke selvrespekt? Hilsen jente/dame
super-s Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 For en forferdelig fyr! Kjenner jeg blir provosert av å lese dette, at en voksen mann utnytter en ung jente på denne måten.. Men for å svare på spørsmålet ditt, så er den beste måten å komme over noe på å prøve å bare akseptere minnene. Det er det samme som oss som har opplevd traumer, vi må akseptere de vonde minnene. Akseptere at de er der, og at det som har skjedd har faktisk skjedd (akseptere, ikke godta), og fokusere framover. Det høres kanskje dumt ut, og det blir vel kanskje ikke helt det samme, men det er sånn man kommer videre med minner og bilder man har i hodet. 5
edderkoppdame Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Det jeg reagerte på i innlegget ditt, er HENNE! Hun høres jo ut som ei uten vilje og mening totalt! Lå hun bare der og lot drittsekken holde på? Mangler hun integritet fullstending??? Jeg hadde ALDRI gjort det med en mann på denne måten, også FØRSTE gang!?! Eier hun ikke selvrespekt? Hilsen jente/dame 16-åringer har ulikt modenhetsnivå. Husker selv at jeg ble manipulert og gikk med på ting jeg aldri senere ville tenkt på (dette gjelder ikke bare sex), og det er mye som får meg til å gremmes i ettertid. Mye har heldigvis endret seg siden jeg var tenåring, og det har det kanskje gjort for denne personen også. Bra for deg at du har integritet og ikke noe å skamme deg over. Hilsen kvinne/dame 2
Gjest Galactica Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Yeah, right. "Det pågikk i flere timer." Gå og lek et annet sted. 8
tom1986 Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 vet ikke om du troller, men jeg hadde gitt fyren juling. 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Du kan ikke gjøre noe, det som er fortid er fortid. Kan du ikke leve med det så får du enten ta henne med deg og flytte langt bort, eller dumpe henne og kanskje flytte langt bort. Dvs. rømme fra fyren. Eller bare prøv å ikke la det plage deg mer. Anonymous poster hash: 79dc1...d00 1
Gjest anonym Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 16-åringer har ulikt modenhetsnivå. Husker selv at jeg ble manipulert og gikk med på ting jeg aldri senere ville tenkt på (dette gjelder ikke bare sex), og det er mye som får meg til å gremmes i ettertid. Mye har heldigvis endret seg siden jeg var tenåring, og det har det kanskje gjort for denne personen også. Bra for deg at du har integritet og ikke noe å skamme deg over. Hilsen kvinne/dame Det er greit at man har ulikt modenhetsnivå, jeg utviklet meg seint i forhold til andre jenter. Var jomfru til jeg var langt ut i 20-årene, jeg følger alltid hjertet mitt. Han er jo klart den verste her, men det skurrer i mine ører når ei jente bare er med på noe sånt, uten motstand eller ønske for den del...Da mangler hun antenner, grenser totalt..
edderkoppdame Skrevet 20. juni 2013 #10 Skrevet 20. juni 2013 Det er greit at man har ulikt modenhetsnivå, jeg utviklet meg seint i forhold til andre jenter. Var jomfru til jeg var langt ut i 20-årene, jeg følger alltid hjertet mitt. Han er jo klart den verste her, men det skurrer i mine ører når ei jente bare er med på noe sånt, uten motstand eller ønske for den del...Da mangler hun antenner, grenser totalt.. ja synes selv det er spesielt, men har hørt så utrolig mange rare historier fra fullt oppegående venninner om hva de har vært med på i tenårene. Betyr ikke at de mangler antenner i ettertid. Unge jenter og gutter gjør utrolig mye rart og dette er ikke bare sexrelatert. Til disse som tenker at dette er en trollehistorie - det kan det sikkert være, men hva er det som er så veldig usannsynlig med denne historien vs alle de andre underlige historiene på KG og i det virkelige liv generelt? Kjenner til flere historier som ville blitt betegnet som trollehistorier her inne som er vel så ille om ikke verre enn denne. Overgrep/seksuell utnyttelse skjer jo overalt både med og uten vitner og det er da mange mer groteske ting som skjer der ute også med langt yngre jenter og gutter. 2
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 Jeg tror jeg hadde slitt med å leve med det. Det er først og fremst henne jeg reagerer på, som blir med på dette uten at hun er spesielt full og velger å ha sin første gang med to vitner (en av de en barndomsvenn). Jeg kjenner haugevis av jenter som når de var 16 kom ut i lignende situasjoner, men takket nei. Selv om 16 åringer ikke er fult moden og er gjerne usikker, nysjerrig eller hva det måtte være, så ville vel de fleste ha grenser og hemninger. Selv om han helt klart utnyttet henne og handlet umoralsk (ja jeg mener han er en drittsekk), så tror jeg nok at jeg hadde holdt henne delvis ansvarlig for den hendelsen der. Jeg har ikke noe råd til hvordan en kan komme over noe sånt og om jeg ville prøvd så tror jeg at jeg hadde trengt å få god avstand til han fyren og bare prøvd å akseptere det som har skjedd. vet ikke om du troller, men jeg hadde gitt fyren juling. Det høres jo ut som om du legger alt ansvaret på han ? Seksuell lavalder i Norge er 16 år og er du uenig i det så får du starte opp/bli med i et parti som ønsker å heve denne til f eks 20 eller 25 (hjernen utvikler seg til godt ut i 20 årene slik at en kan defineres som "umoden").
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Vedder på at ts er han som lå med jenta på festivalen. Anonymous poster hash: 87a06...d1b 4
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 Jeg er sammen med en flott dame. Vi har kjent hverandre siden barndommen, var venner gjennom ungdommen og hadde det første kysset med hverandre. Vi ble sammen først i voksen alder, etter å ha hatt forhold på hver vår kant. Men siden jeg var sammen med henne hele tiden, ble jeg vitne til første gangen hun hadde sex, da vi var 16. Det var med en voksen mann og en festivalleder, og bildene sitter fortsatt i. Han kjente moren(!) hennes, så derfor viste han oss rundt på festivalområdet og tilbød oss å sove i teltet hans. Allerede da hintet han til at noe kunne skje, uten av vi bet oss merke i det. Vi hadde lagt oss til da han utpå natten kom tilbake, og da spurte han henne om de skulle ligge sammen. Vi var ikke engang spesielt fulle, men lot oss overtale. Et annet kvinnfolk som var til stede, spurte "skal hun det, a?" Men han mente at hun ville ha godt av å få "tøyd på strikken," og at jeg ble introdusert til sex. Så det var egentlig rett på pulinga, noe som foregikk mindre enn en meter unna meg. Hun var for flau til å suge, men han slikket henne en stund. Så var det å presse seg inn i en uåpnet jentetiss, uten kondom, med påfølgende akk og au, og ligge og rugge frem og tilbake en stund. Etter hun var akklimatisert å ha en voksen mann inni seg, satte han igang med jukk i alle slags tempo og hastigheter. Han hadde vanskeligheter med å få det til å gå når han hadde drukket mye, så dette foregikk i flere timer. Til slutt hevet han seg på armene og kom høylydt i henne. Det lød et vått smask da han trakk seg ut, og så var det å ligge og forsøke å sove, mens hele teltet luktet av svette og sex. Tidlig på morgenen hadde han seg med henne i skjestillingen. Da hadde jeg fri utsikt til rumpa hennes. Hun var sår ut av en annen verden, men heldigvis trengte han ikke å bruke spesielt lang tid for å avslutte. Han takket for sexen, og det var det hele. Dama som var til stede, kom med råd om angrepille og sånt. Jeg holdt tingene hennes mens hun satt på huk og tisset et sted, og så gikk vi hjem sammen. Dette er en del år siden nå, men etterhvert har minnene begynt å dukke frem, og jeg har vanskelig med å legge det bak meg. Selv om vi har hatt partnere på hver vår kant, føler jeg at vi begge ble ydmyket. Han var en voksen mann som tok seg til rette med ei ungjente, på en måte som egentlig er umulig å glemme. Jeg synes det er ille at han og den dama som var til stede, skal kunne smile velvitende når de ser oss som et par sammen. Fyren er en ganske kjent person på hjemstedet vårt, så man er nødt til å støte på ham i ulike sammenhenger. Finnes det noen måte å komme over dette? Jeg vil si et udelt ja. Man passer på å treffe på kreket en sen nattetime etter festlig lag. Og så smører man trynet hans utover asfalten med et enkelt velrettet slag. Og tar straffen med velbehag og påminnelse til drittsekken at han er å regne på samme linje som øygardsvinet. Problem solved.
blueberries Skrevet 20. juni 2013 #14 Skrevet 20. juni 2013 Høres ut som en type overgrep i mine ører. At en voksen mann skal jukke på en 16 år gammel jente som aldri har hatt sex - i flere timer! Hun hadde også fått i seg alkohol. De fleste jenter på 16 år tenker "æsj" om eldre menn, og at denne mannen var en venn av moren hennes, ja da er det noe som skurrer hos meg... 5
Gjest Anonym Skrevet 20. juni 2013 #15 Skrevet 20. juni 2013 Jeg tror jeg hadde slitt med å leve med det. Det er først og fremst henne jeg reagerer på, som blir med på dette uten at hun er spesielt full og velger å ha sin første gang med to vitner (en av de en barndomsvenn). Jeg kjenner haugevis av jenter som når de var 16 kom ut i lignende situasjoner, men takket nei. Selv om 16 åringer ikke er fult moden og er gjerne usikker, nysjerrig eller hva det måtte være, så ville vel de fleste ha grenser og hemninger. Selv om han helt klart utnyttet henne og handlet umoralsk (ja jeg mener han er en drittsekk), så tror jeg nok at jeg hadde holdt henne delvis ansvarlig for den hendelsen der. Jeg har ikke noe råd til hvordan en kan komme over noe sånt og om jeg ville prøvd så tror jeg at jeg hadde trengt å få god avstand til han fyren og bare prøvd å akseptere det som har skjedd. Det høres jo ut som om du legger alt ansvaret på han ? Seksuell lavalder i Norge er 16 år og er du uenig i det så får du starte opp/bli med i et parti som ønsker å heve denne til f eks 20 eller 25 (hjernen utvikler seg til godt ut i 20 årene slik at en kan defineres som "umoden"). Akkurat det jeg og reagerte på, HENNE! Veldig dårlig karaktertrekk! De jentene som var 16, som holdte på med fyrer uten følelser, var lette på tråden osv, de manglet noe i seg selv : integritet, grenser, ofte kanskje selvforakt siden de ikke setter ned foten. Skjlnner ikke at hun klarte å bare ligge der! Som sagt : jeg skurrer på hennes personlighet, mangel på grenser.
tom1986 Skrevet 20. juni 2013 #16 Skrevet 20. juni 2013 Jeg tror jeg hadde slitt med å leve med det. Det er først og fremst henne jeg reagerer på, som blir med på dette uten at hun er spesielt full og velger å ha sin første gang med to vitner (en av de en barndomsvenn). Jeg kjenner haugevis av jenter som når de var 16 kom ut i lignende situasjoner, men takket nei. Selv om 16 åringer ikke er fult moden og er gjerne usikker, nysjerrig eller hva det måtte være, så ville vel de fleste ha grenser og hemninger. Selv om han helt klart utnyttet henne og handlet umoralsk (ja jeg mener han er en drittsekk), så tror jeg nok at jeg hadde holdt henne delvis ansvarlig for den hendelsen der. Jeg har ikke noe råd til hvordan en kan komme over noe sånt og om jeg ville prøvd så tror jeg at jeg hadde trengt å få god avstand til han fyren og bare prøvd å akseptere det som har skjedd. Det høres jo ut som om du legger alt ansvaret på han ? Seksuell lavalder i Norge er 16 år og er du uenig i det så får du starte opp/bli med i et parti som ønsker å heve denne til f eks 20 eller 25 (hjernen utvikler seg til godt ut i 20 årene slik at en kan defineres som "umoden"). det var ikke ulovlig, men det var upassende og ekle gamlinger fortjener av og til litt juling. 3
Gjest Nils Skrevet 20. juni 2013 #17 Skrevet 20. juni 2013 På festivaler er det rølping og knulling over en lav sko, dette vet alle. Mora hennes var dum som litt henne få gå på denne festivalen. I det hele tatt så er det mange dumme jenter der ute som tror at menn og kvinner er helt like seksuelt. Faktum er at de fleste 16-årige gutter ville ha fått high five for å ha hatt sex med en eldre kvinne. De fleste 16-årige jenter ville ha blitt klassifisert som utnyttet. Menn og kvinner er ikke like seksuelt sett.
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 20. juni 2013 #18 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Gjort er gjort, og spist er spist, men ikke alt er spiselig. Var en gang sammen med ei som før hadde ligget med broren min, og det gikk greit å bearbeide over tid, men å se på? Aldri. Hadde gått. Endret 20. juni 2013 av Eric of Hlathir
Sophie-Ann Skrevet 21. juni 2013 #19 Skrevet 21. juni 2013 Tråden er ryddet for personangrep, samt svar til dette Sophie-Ann, mod
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #20 Skrevet 21. juni 2013 Til disse som tenker at dette er en trollehistorie - det kan det sikkert være, men hva er det som er så veldig usannsynlig med denne historien vs alle de andre underlige historiene på KG og i det virkelige liv generelt? Det skyldes nok at problemstillingen egentlig bare er en usannsynlig spisset utgave av en klassiker her på forumet, nemlig den om menns forhold til kvinners fortid. Er dog litt usikker på hvilken side TS står på, og hva som skal bevises. Anonymous poster hash: 622fd...68d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå