Pinnedyr Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har kjøpt meg doc sukkerfrie halslinser, og dent juecy, de store flate myke pillene. Kan jeg fortsatt gå ned i vekt, selvom jeg spiser disse i dag?
Gjest WendyClear Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Ja, og et stort inntak kan også virke lakserende.. som kan føre til ytterligere vektnedgang. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 En dags godterispising vil ikke gjøre deg feit, på samme måte som at en dags grønnsaksspising ikke kommer til å gjøre deg sunn. Anonymous poster hash: c4c88...809 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Ja det kan du. De pastillene inneholder ikke mange kalorier. Anonymous poster hash: 0b243...a20 1
Adhara Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Pass på inntaket, ellers blir du sittende på do resten av dagen 5
Kira-delta Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Sukkerforbruket godteri inneholder også kalorier, så det handler jo bare om å få balansere det inn i dagsbehovet ditt som alle andre kalorier.
Pinnedyr Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2013 Sukkerforbruket godteri inneholder også kalorier, så det handler jo bare om å få balansere det inn i dagsbehovet ditt som alle andre kalorier. Ok. Appen min på ipaden sier nå at det ikke er for mye kalorier. Alt viser grønt.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #10 Skrevet 20. juni 2013 Sukkerforbruket godteri inneholder også kalorier, så det handler jo bare om å få balansere det inn i dagsbehovet ditt som alle andre kalorier. JA, dette er ganske viktig å huske på. Spiser man ett par pakker med Dent Oi så er man faktisk oppe i 100 kalorier ekstra. Anonymous poster hash: 0b243...a20
Gjest Galactica Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 Kjære vennen min... Dersom du er på en kaloristreng diett, så vil Dent og tilsvarende være et godt alternativ til annet godteri. Men det må ikke overdrives. Forstår du? 2
Pinnedyr Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #12 Skrevet 20. juni 2013 Kjære vennen min... Dersom du er på en kaloristreng diett, så vil Dent og tilsvarende være et godt alternativ til annet godteri. Men det må ikke overdrives. Forstår du? Ja. Jeg forstår nå.
Gjest Guilty Skrevet 21. juni 2013 #13 Skrevet 21. juni 2013 Ja du går fortsatt ned i vekt. Store doser av dette vil derimot være veldig lakserende, så anbefaler det ikke.
Gjest nicola Skrevet 22. juni 2013 #14 Skrevet 22. juni 2013 (endret) Spis trygt du og kos deg Det gjør jeg, selv om jeg ofte for litt mageknip etterpå. Greier ikke slutte å spise vettu Endret 23. juni 2013 av Niennas 3
Nerine_ Skrevet 22. juni 2013 #15 Skrevet 22. juni 2013 (endret) Hvis du skal ned i vekt TS tror jeg det er lurt at du leser deg litt opp om kosthold og hvor mange kalorier man trenger osv Endret 23. juni 2013 av Niennas
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #16 Skrevet 23. juni 2013 TS, skaff deg informasjon om kaloriinntak og kaloriforbruk. Kort sagt: Alle mennesker har en basalforbrenning. Det vil si det kroppen forbrenner ved å ligge helt stille, bare for å holde organene i gang. Det varierer litt fra person til person, men pleier å være ca mellom 1300 og 1500 kalorier. Det vil si at om du en dag skal ligge helt helt stille så må du innta så mange kalorier for å holde vekten og det anbefales ikke å spise mindre enn dette pga det er nødvendig for å holde kroppen og organene igang. All aktivitet utover dette gjør at du forbrenner ekstra kalorier. Det kommer derfor an på aktivitetsnivået ditt, eksempelvis så forbrenner man kanskje 400-500kalorier på en times intensiv løpetrening f.eks. Man kan uansett gå ut i fra at en person med "normal" aktivitetsnivå forbrenner ca 2000 kalorier om dagen. Dette er iallefall et fornuftig utgangspunkt. Dermed må du for å gå ned i vekt innta mindre enn dette, et fornuftig nivå pleier ofte å være rundt 1600kalorier om dagen. Dermed må du for å få et inntrykk av hvor mye mat det er sette deg inn i kalorinivået i maten du spiser. Regne det ut. FOr å gjøre det kan du f.eks legge inn det du spiser på www.vektklubben.no. Det er ikke noe vits å bli helt fanatisk på dette, men det kan lønne seg å gjøre det noen ganger slik at du får en oversikt og en formening om hvor mye kalorier det er i maten du spiser. Da kan du også justere hvis du ser at du spiser mat med masse kalorier som du ikke føler du blir mett av, og finne frem til mat med mer næring og mindre kalorier. Så må du evt regne inn disse pastillene dine i det totale regnskapet. Hvis de ikke inneholder sukker har de neppe så innmari mange kalorier, men det må du enten legge inn på vektklubben.no eller lese bakpå pakken for å finne ut av. Anonymous poster hash: 6bb37...0a1 1
Pinnedyr Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #17 Skrevet 23. juni 2013 TS, skaff deg informasjon om kaloriinntak og kaloriforbruk. Kort sagt: Alle mennesker har en basalforbrenning. Det vil si det kroppen forbrenner ved å ligge helt stille, bare for å holde organene i gang. Det varierer litt fra person til person, men pleier å være ca mellom 1300 og 1500 kalorier. Det vil si at om du en dag skal ligge helt helt stille så må du innta så mange kalorier for å holde vekten og det anbefales ikke å spise mindre enn dette pga det er nødvendig for å holde kroppen og organene igang. All aktivitet utover dette gjør at du forbrenner ekstra kalorier. Det kommer derfor an på aktivitetsnivået ditt, eksempelvis så forbrenner man kanskje 400-500kalorier på en times intensiv løpetrening f.eks. Man kan uansett gå ut i fra at en person med "normal" aktivitetsnivå forbrenner ca 2000 kalorier om dagen. Dette er iallefall et fornuftig utgangspunkt. Dermed må du for å gå ned i vekt innta mindre enn dette, et fornuftig nivå pleier ofte å være rundt 1600kalorier om dagen. Dermed må du for å få et inntrykk av hvor mye mat det er sette deg inn i kalorinivået i maten du spiser. Regne det ut. FOr å gjøre det kan du f.eks legge inn det du spiser på www.vektklubben.no. Det er ikke noe vits å bli helt fanatisk på dette, men det kan lønne seg å gjøre det noen ganger slik at du får en oversikt og en formening om hvor mye kalorier det er i maten du spiser. Da kan du også justere hvis du ser at du spiser mat med masse kalorier som du ikke føler du blir mett av, og finne frem til mat med mer næring og mindre kalorier. Så må du evt regne inn disse pastillene dine i det totale regnskapet. Hvis de ikke inneholder sukker har de neppe så innmari mange kalorier, men det må du enten legge inn på vektklubben.no eller lese bakpå pakken for å finne ut av. Anonymous poster hash: 6bb37...0a1 Ok. Takk.
Niennas Skrevet 23. juni 2013 #18 Skrevet 23. juni 2013 Tråden er ryddet for avsporing og hets. Niennas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå