HanneB Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Dere som har vært på valsekurs - danset dere bare med deres egen partner? Har vært på swingkurs på Bårdar for lenge siden og da måtte vi bytte partner hver minutt eller no'- litt teit...
Fru Snurp Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 Skal på kurs på fredag :-) Det er en privat-time, så jeg skal bare danse med min kjære!! Hadde uansett bare danset med min kjære om det hadde vært andre kursdeltakere. Er jo der for å lære å danse BRUDEvals. Har ikke tenkt å danse det med andre en ham da...
Gjest Tex Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Vi danset bare med hverandre. Hadde ikke godtatt å bytte partner, jeg er jo der for å lære å danse med min kjære....
jea Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Vi skal på valse kurs,privat time..Så jeg skal kun danse med min kjære
Isiselin Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Vi skal også ha privattime så det blir bare oss.
zmurfette Skrevet 14. april 2004 #6 Skrevet 14. april 2004 Vi skal på "Brudevalskurs", så da regner jeg jo med at det er akkurat det vi skal lære... Synes det vil være ganske pussig om jeg skal lære å danse brudevals med en vilt fremmed kar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå