Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Lurte på når første pulje får skattepengene? Pleier ikke det å være nå snart? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest canvas
Skrevet

Første pulje er klart fra 26 Juni :)

Gjest Kiwin
Skrevet

Jeg har lest noen steder at de kommer 23, og noen steder 25.. Håper de kommer snart! :)

Skrevet

26.juni for ugifte og de som ikke er registrert samboere :)

Skrevet

Det står på skatteetaten.no

Det står der hvert år, forøvrig.

• Liker 1
Gjest Naria
Skrevet

Hvor i all verden har du det fra?

Her kan man forresten lese mer om skattepengene, når de kommer og hvem som må belage seg på å vente.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid fått skattepengene i oktober jeg, mens kjæstesten har fått i Juni, så den kjøper jeg ikke! Har smurt meg med tålmodighet allerede;)

Skrevet

Hvor i all verden har du det fra?

Her kan man forresten lese mer om skattepengene, når de kommer og hvem som må belage seg på å vente.

Det stod på skatteetaten mener jeg? Eller roter jeg nå? :fnise:

Skrevet

Ser jeg har knøvla, og beklager for det!!! :) Vanligvis får nesten alle skattepengene i juni med mindre;

- Leverte du selvangivelsen din på papir, får du ikke skatteoppgjøret ditt i juni.

- Er du næringsdrivende eller gift med en som er det, får du det mest sannsynlig i august

kilde: https://www.skatteetaten.no/no/Person/Skatteoppgjor/Vanlige-sporsmal-og-svar-om-skatteoppgjoret/?chapter=5137#kapitteltekst

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg står det enten juni, juli eller august, eller kanskje oktober.....hellau, kunne de ha bestemt seg?? Men pleier få dem i juni da.

Anonymous poster hash: 7898b...2c1
Skrevet

Jeg må betale restskatt, noen som vet når?

Skrevet

Jeg må betale restskatt, noen som vet når?

Kjæresten min betalte restskatten sin allerede i april. Det kan man gjøre når som helst. Dess tidligere, dess mindre renter.

Skrevet

Men får man krav eller noe liksom? :S I fjor var første året jeg jobbet, så jeg aner ingenting :S

Skrevet

Men får man krav eller noe liksom? :S I fjor var første året jeg jobbet, så jeg aner ingenting :S

Det får man sikkert. Men man trenger ikke det, du finner all informasjonen på selvangivelsen din, dvs KID-nr, kontonr og sum.

Skrevet

Det ligger to giroer vedlagt hos dem som får restskatt når oppgjøret blir lagt ut. :)

Skrevet

Vedlagt i brevet? Jeg ifkk ikke noen giro :S

Skrevet (endret)

Vedlagt i brevet? Jeg ifkk ikke noen giro :S

Jeg fikk også restskatt, og har betalt det. Kid-nr, beløp og kontonr står nederst i selvangivelsen din, siden du vet at du har fått restskatt har du nok også sett selvangivelsen din, du kan jo lese den f.eks ved å logge deg inn på altinn.

Lurt å betale den tidlig, så du slipper renter :)

Edit: så forresten at fristen for å betale restskatten og slippe renter var 31. mai, så du må nok betale renter da. Og du må betale før september en gang...

Endret av mandel92
Skrevet

Jeg fikk også restskatt, og har betalt det. Kid-nr, beløp og kontonr står nederst i selvangivelsen din, siden du vet at du har fått restskatt har du nok også sett selvangivelsen din, du kan jo lese den f.eks ved å logge deg inn på altinn.

Lurt å betale den tidlig, så du slipper renter :)

Edit: så forresten at fristen for å betale restskatten og slippe renter var 31. mai, så du må nok betale renter da. Og du må betale før september en gang...

Tuller du? Åååååå!!!!!!! Dritt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...