Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg vet ikke helt... Men jeg har en datter på 3år og min mann har en sønn fra et tidligere forhold på 7år. Vi har vert sammen i 5år nå og igjennom alle disse årene har jeg en følelse av at foreldrene til mannen min bare bryr seg om førstemann. Er dette normalt? Er ikke besteforeldre storbegeistret over alle barnebarn de får? Husker før jeg fikk barn at de presiserte hele tiden at de bare har ETT barnebarn og la stor vekt på det. Men nå har de to og kan ikke se at lillejenta mi får like mye oppmerksomhet som det den andre fikk. Får lite lyst på flere barn hvis folk driver å favoriserer..syns det svir litt hvis min datter oppdager dette eller får denne følelsen både av far og hans familie at de aldri har vert like glad i henne i fremtiden. Akkurat, far gjør det samme..
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Mer normalt enn man skulle tro kanskje. Husker selv at det var sånn da jeg var liten. Min bestemor favoriserte uten tvil søskenbarna mine framfor meg og mine søsken. De fikk alltid mye mer skryt, vi fikk skylda når de gjorde noe galt, og de fikk penger mens vi sto der og ikke fikk noe. Jeg føler litt på det nå også, når jeg har fått egne barn. Mine foreldre er ikke like ekstreme, men telefonsamtaler med dem er gjerne voldsom skryt av hva de andre barnebarna kan og gjør (barna til broren min), og når jeg prøver å skryte av mine barn så vrir de det over på "det kan jo "Ole" også", og begynner å skryte av de andre igjen.. Jeg vet ikke om de kanskje er sånn mot min bror også, men jeg tviler ikke på at de er glad i mine barn også altså. Anonymous poster hash: 68063...1ed
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Ja, likt her og. Vi er dritt, de andre er hipp. Ikke moro!! Anonymous poster hash: 249e2...019
Miss moneypenny Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Skjer her og. Kusina til mine blir dulla med til den store gullmedalje, får store gaver, blir passa i hytt og pine. Vi har barnepass kanskje to ganger i året hvis det er noe veldig spesielt, men da kan ikke svigermor stille opp, for hun må passe denne andre må vite.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Sånn er det her også. Jeg er favoritten til besteforeldrene mine, og de har ikke lagt skjul på det i det hele tatt, hverken gjennom oppveksten eller nå som jeg er eldre. Anonymous poster hash: 5f4e7...2e4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 bestemor og bestefar liker helt klart lillesøstra mi mer enn noen av oss andre.neste i linja er bror. så meg så min stakkars lillesøster(hun har en annen far og er tydeligvis ikke like god som oss andre(det har de sagt flere ganger) det er helt tydelig. sånn har det alltid vært. føler meg ikke spesielt hjemme på den sia av familien. føler meg mye mer hjemme på pappa sin side. nå er jeg voksen å kan holde meg unna disse besteforeldrene så mye jeg bare vil. Anonymous poster hash: 0bdb8...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå